SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Hij geeft een betere indruk dan Tao voorlopig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Momo het volgende:
En dan gokken op Hindley die geen goede tijdrit heeft?
Die mensen heb ik nooit gesnaptquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Szura het volgende:
En, vinden er nog steeds mensen dat Hindley had moeten wachten op sjoker Wielco?
Tja het blijft wat als, als Hindley op de Stelvio had gewacht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Szura het volgende:
En, vinden er nog steeds mensen dat Hindley had moeten wachten op sjoker Wielco?
Dat viel geloof ik wel mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier werd verketterd om zijn waarheidsgetrouwe voorspelling.
Zijn we verbaasd daarover?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dennis met zijn tweede wonderdag in de bergen in zijn leven. Jammer jammer.
Ja, als je zoveel tijd prijs geeft berg op in een laatste week...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef Mansjester het volgende:
Wilco verdient het ook niet,gezien hij de laatste dagen er zo wordt afgereden
Eerlijk is eerlijk
Tao lijkt ook op de limiet te zitten, bizarre ontknoping komt eraanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moet Hindley het maar doen voor Sunweb
Dennis ook niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef Momo het volgende:
Hindley en Tao hebben wel stappen gemaakt hoor, nooit eerder kwamen ze in de buurt van deze vorm.
Met een trots gevoel en een zakje snoep weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Toch 2 dagen in roze kleding mogen rijden, Wilco's kinderhand is gauw gevuld.
Precies. Hij is eigenijk 1 dag wat beter geweest, maar op andere momenten nooit beter geweest dan de directe concurrentiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef Mansjester het volgende:
Wilco verdient het ook niet,gezien hij de laatste dagen er zo wordt afgereden
Eerlijk is eerlijk
Zouden ze hier niet op minuten van Thomas Geraint zijn geëindigd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef Momo het volgende:
Hindley en Tao hebben wel stappen gemaakt hoor, nooit eerder kwamen ze in de buurt van deze vorm.
Verketterdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier werd verketterd om zijn waarheidsgetrouwe voorspelling.
Hindley verliest minuten op Tao in de tijdritquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Maar gaat Wilco in deze vorm überhaupt tijd pakken op Hindley en Hart?
Nee natuurlijk niet, zo'n afsluitende tijdrit gaat vooral om frisheid. Hij wordt elke dag slechter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Maar gaat Wilco in deze vorm überhaupt tijd pakken op Hindley en Hart?
Minuten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hindley verliest minuten op Tao in de tijdrit
Negatieve voorspelling boe boe boe.quote:
Die op een halve dag achter Remco 2e eindigdequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zouden ze hier niet op minuten van Thomas Geraint zijn geëindigd?
Kruip er nog verder in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Negatieve voorspelling boe boe boe.
Nou, vooralsnog kan hij nog steeds winnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman moet nu alles op alles zetten om derde te worden.
Als je elke dag hetzelfde post dan is de kans groot dat je op een gegeven moment je gelijk krijgt. Het spijtige is alleen wel dat het al die dagen ervoor onwaar wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het blijft wel knap. Zo'n Dennis, geflopt als klassementsrenner, en dan tijdens de laatste twee bergritten van een grote ronde, op de valreep, iedereen op één concurrent na op minuten rijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn we verbaasd daarover?
Lukt ze altijd bij Ineos, of het nou Poels, Dennis of Ganna is/was
Ze moeten nog een keer de klim op. Dit wordt minimaal anderhalve minuut achterstand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog kan hij nog steeds winnen.
Als Dennis niet veel meer kan op die laatste klim valt het mee, dat zagen we ook op die slotklim eergsiterenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten nog een keer de klim op. Dit wordt minimaal anderhalve minuut achterstand.
Nou, ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman moet nu alles op alles zetten om derde te worden.
En dat Ganna Dennis dan weglollert in de TTquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:17 schreef Chiappucci het volgende:
Wel bizar dat Castro en Ganna hier niks kunnen en Dennis zijn beste klimprestaties ooit neerzet.
R_R kan best voor zichzelf opkomen hoor. Beetje minachting dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom? Wat schiet Almeida daar mee op?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef Belgosome het volgende:
Quickstep kan nu voor Kelderman werken
Maar hij kan hem wel volgen, dus kan minstens net zo hard rijdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef Chiappucci het volgende:
TGH zal ook niet veel overschot meer hebben. Die heet hier alles te danken aan Dennis.
Het belangrijkste werk dat ik voor R_R doe is Eibar volgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
R_R kan best voor zichzelf opkomen hoor. Beetje minachting dit.
Toen hij een keer zelf op kop moest rijden verloor hij een minuut op Bilbao en reed hij even snel als Annemiek van Vleuten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef Chiappucci het volgende:
TGH zal ook niet veel overschot meer hebben. Die heet hier alles te danken aan Dennis.
Die kan toch nog goed finishen met zn goede TT?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waarom? Wat schiet Almeida daar mee op?
https://www.procyclingsta(...)tage-7/result/resultquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dennis met zijn tweede wonderdag in de bergen in zijn leven. Jammer jammer.
Vraag me echt af waarom ze dit doen; de echte wielerfan kijkt nu Eurosport.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
Kansloos waar de NOS mee bezig is zeg, om de minuut de status doorgeven.
Voor mensen zonder afstandsbediening.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me echt af waarom ze dit doen; de echte wielerfan kijkt nu Eurosport.
KELDERMAN OP EEN GAATJEquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar de kans is aanwezig dat Dennis er weer vroeg af ligt op de slotklim. Benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:21 schreef Steven184 het volgende:
Gaat de groep Kelderman nog terugkeren?
Snap ik ook niet, tegenwoordig zijn er toch weinig mensen meer die alleen naar de eerste drie netten kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tielquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor mensen zonder afstandsbediening.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de rest dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar past dat wel in de protocollen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt inmiddels tijd om alles op Hindley te zetten.
Zou me wel verbazen als hij Hart kon lossen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt inmiddels tijd om alles op Hindley te zetten.
Maar dan wint Hindleyquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Het enige dat Kelderman kan redden is dat Hindley straks aangaat en Tao er alleen voorstaat. Zo sterk leek hij ook niet.
Denk dat alleen een val of ander pech vooraan hem kan helpenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Het enige dat Kelderman kan redden is dat Hindley straks aangaat en Tao er alleen voorstaat. Zo sterk leek hij ook niet.
Dan wint Kelderman nog niet hè.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me echt af waarom ze dit doen; de echte wielerfan kijkt nu De Player
Hindley gaat morgen wel flink verliezen in die TT.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wint Kelderman nog niet hè.
Dat wordt erg gewaardeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het belangrijkste werk dat ik voor R_R doe is Eibar volgen.
Dat ligt niet echt in de lijn der verwachting neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:26 schreef The_Undertone het volgende:
Alsof Kelderman nu vlotjes de tijdrit gaat domineren in dergelijke vorm
Maar dan had hij alsnog Hart kunnen volgen toch, als alleen Dennis zo goed was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Verliest gewoon de Giro omdat niet klimmer Dennis de beste dagen van zijn leven heeft hier.
Dennis ook nog een oud ploeggenoot van Wilco....quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Verliest gewoon de Giro omdat niet klimmer Dennis de beste dagen van zijn leven heeft hier.
Alles tegen Ineos!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af waarom de rest achter Hindley en Hart blijft rijden. Dat zijn voor de meesten geen concurrent meer.
Er rijden ook renners achter hun hé.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af waarom de rest achter Hindley en Hart blijft rijden. Die zijn voor de meesten geen concurrent meer.
Nou ja, het was vooral na de Stelvio natuurlijk, dan gaat straaljager Dennis wel iets harder. Ongeacht hoe goed Wilco is of niet is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan had hij alsnog Hart kunnen volgen toch, als alleen Dennis zo goed was.
Hart en Hindly zijn eigenlijk sinds vorige week zondag al sterker gebleken.
Goed punt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er rijden ook renners achter hun hé.
Mihai ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af waarom de rest achter Hindley en Hart blijft rijden. Die zijn voor de meesten geen concurrent meer.
Een mens mag hopen hè.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ja, als Kelderman op de tweede SES lost, gaat hij nog wel de Giro winnen op de derde SES.
Nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook mee. Wielco dus met de verwachtte choke?
Ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit een choke? Dat is toch meer de ineenstorting van Yates.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Wilco kon de beste drie klimmers niet volgen, heeft niks met choken te maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Als hij het met zijn huidige voorsprong nog uit handen zou geven in de tijdrit, dat zou een choke. Vandaag is gewoon het verderzetten van wat al een week bezig was, het begint gewoon op te raken bij Kelderman.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit een choke? Dat is toch meer de ineenstorting van Yates.
Wilco is al een week minder dan de twee in de ritten van belang. Zo verliest het begrip choke wel snel al z'n waarde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen choke, maar dat wordt er wel weer heel snel makkelijk van gemaakt.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De meningen zijn duidelijk verdeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wilco kon de beste drie klimmers niet volgen, heeft niks met choken te maken.
Alleen @Mani89 trollt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De meningen zijn duidelijk verdeeld.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoeveel zou Hindley nodig hebben op Hart om de Giro te winnen. Seconde of 30/40?
Bloedserieus, zodra die jongen in een positie komt om te winnen gaat hij 10 kilometer per uur trager fietsen. Dit is een feit.quote:
25/30 maximaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoeveel zou Hindley nodig hebben op Hart om de Giro te winnen. Seconde of 30/40?
Zou het nog wat uitmaken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:35 schreef Szura het volgende:
Wij hebben geen zin in DQS, doe maar Rubio
Bij 20 seconde voorsprong ligt het omslagpunt denk ik. Dan moet hij op de slotklim inclusief bonificatie ongeveer 15 seconden pakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Krachten sparen en zo gelijk lossen bij Bilbao en 4e wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Als je echt vecht voor je roze trui, zoals hij van tevoren roept, ga je dan hier verloren in het laatste wiel zitten hangen?
Mental midget.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Als je echt vecht voor je roze trui, zoals hij van tevoren roept, ga je dan hier verloren in het laatste wiel zitten hangen?
quote:
Hopelijk blijft hij mentaal stabiel om Bilbo niet uit het oog te verliezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Wilco doet er ook helemaal niks meer voor...
Hij had in het begin nog wel meer tijd kunnen pakken. Maar vorige week zondag was al beetje veeg teken. Leek het meer volgen van Hindly dan dat hij zelf nog overschot had.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Doet een beetje denken aan die Vuelta van Dumoulin destijds. Toen wist Dumoulin ook al dat hij niet goed was en wist hij eigenlijk al dat hij de rode trui ging verliezen. Ik denk dat Wilco het stiekem ook al wist.
Geen karakter, geen uitstraling, geen persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Wilco doet er ook helemaal niks meer voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |