SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh? Waarom is dat het land van Lange Franssie?
Ik kan dat domme kuthoofd niet meer aanzienquote:
Gaan we regelen, erop of eronder?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel door het thaise zand heen rollen
Ik wil dobberen in mijn favoriete thermaalbad in Boedapest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel door het thaise zand heen rollen
er doorheenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we regelen, erop of eronder?
Dit kan ik ook nog wel regelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dobberen in mijn favoriete thermaalbad in Boedapest.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*trekt broek naar beneden alvast.
mijn motivatie om te vervenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Coronacijfers vertraagd, F1 kwalificatie vertraagd, wat wordt er vandaag nog meer vertraagd
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.quote:
Hij is bij mij ook wel extreem in achting gedaald ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dat domme kuthoofd niet meer aanzien
Oehquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.
Vorig jaar heb ik een tijdje met hem zitten praten tijdens een symposium, leek me nog best een leuke vriendelijke gastquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is bij mij ook wel extreem in achting gedaald ja.
Ja precies, kwam op mij altijd wel sympathiek over, ook niet dom ofzo. Heb echt tranen gelachen om dat stukje van Lubach over dat er geen eten wordt verkocht in de supermarkten en zijn reactie daarop. Wat errugg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een tijdje met hem zitten praten tijdens een symposium, leek me nog best een leuke vriendelijke gast
Wat voor symposium gaat die kerel naartoe? En wat doe jij daar ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een tijdje met hem zitten praten tijdens een symposium, leek me nog best een leuke vriendelijke gast
"Interessant"quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, kwam op mij altijd wel sympathiek over, ook niet dom ofzo. Heb echt tranen gelachen om dat stukje van Lubach over dat er geen eten wordt verkocht in de supermarkten en zijn reactie daarop. Wat errugg!
Op wat voor manier werk jij cake naar binnen dan ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n gordijnen dicht doen, ik zit achter m'n bureau een stuk cake weg et werken, tikt de buurvrouw ineens op het raam
Hij mocht wat zingen en even acte de présence geven op het podium door iets wat mijn zus had georganiseerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor symposium gaat die kerel naartoe? En wat doe jij daar ook.
Onwijs oncharmant boven het schoteltje hangend om niet te knoeien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor manier werk jij cake naar binnen dan ...
Via alle lichaamsopeningen tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor manier werk jij cake naar binnen dan ...
Niet te doen hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Ben hem nog een keer aan het kijken.
De computer van het RIVM heeft het begeven?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk wel rustgevend als er geen nieuwe cijfers zijn.
ik zat op de Vuelta te wachten maar het is alleen maar geouwehoer over de Giro. Niet eens koersbeelden.quote:
Waarom bekijk je ze dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk wel rustgevend als er geen nieuwe cijfers zijn.
41 MINUTEN GELEDENquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De computer van het RIVM heeft het begeven?
NOS? Die hebben praktisch geen (live) rechten meer voor Giro/Vuelta.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zat op de Vuelta te wachten maar het is alleen maar geouwehoer over de Giro. Niet eens koersbeelden.
wielrennen is geen leuke kijksportquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zat op de Vuelta te wachten maar het is alleen maar geouwehoer over de Giro. Niet eens koersbeelden.
27.980 dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
41 MINUTEN GELEDEN
RIVM: nog niet alle coronacijfers zijn bekend
De dagelijkse coronacijfers van het RIVM laten op zich wachten. Normaal worden die om 14.15 uur gepubliceerd. Een woordvoerder van het RIVM laat weten dat nog niet alle cijfers binnen zijn.
Ik vind alle landschappen en kastelen en zo tijdens de Tour altijd wel mooi om te zien hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
wielrennen is geen leuke kijksport
Amsterdam, 986 points.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Televoting en daarna een jury. Net het Eurovisie Songfestival zo.
In wezen klopt dat wel. Want de "vertragingen" zijn de laatste dagen een stuk kleiner geworden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
administratieve inhaalslag incoming
Thuis bij je familie is het toch gezellig?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook nergens gezellig, even wat nieuwe kleding gekocht en een kado voor de jongste.
ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje het verwachte scenarios met Nederlanders.
Wergea.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)86681-gele-eker-1-g/
Ik weet niet waar dit ligt maar het ziet er tof uit.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)86681-gele-eker-1-g/
Ik weet niet waar dit ligt maar het ziet er tof uit.
78 vierkante meterquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:45 schreef Karzai het volgende:
hmm leuk om feestjes te geven, zou er niet in mijn eentje willen wonen, veelste groot
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
heel hoog dak, koud huis je stookt je de moeder
niet zozeer leuk maar, beetje saai.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8-archipelweg-119-d/
Ook leuk.
Je bent wel een moeilijke he.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet zozeer leuk maar, beetje saai.
ik betaal 82 voor een vrij vergelijkbaar appartementquote:
Heb je mazzel, ik betaal ook 135 en toen ik op huizenjacht was, kwam ik ze van 175 tegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik betaal 82 voor een vrij vergelijkbaar appartement
Lift is wel heel duur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik heb geen lift en geen intercom. Kost dat 57 euro per maand ja?
ze zijner van nog veel meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik betaal ook 135 en toen ik op huizenjacht was, kwam ik ze van 175 tegen.
Ja ze waren ook mee de stad in maar normaal gaan we nog lekker ergens wat drinken enzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuis bij je familie is het toch gezellig?
Ik heb niets te klagen dit weekend
een keer zo een gezien voor iets van 1200 euro alleen aan servicekostenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vooral bij die bejaardentoko's als er ook tafeltje-dekje bij hoort
Dan worden zelfs je schoenen en je servies gepoetst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een keer zo een gezien voor iets van 1200 euro alleen aan servicekosten
en in rotterdam die torens zijn duur qua servicekostenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan worden zelfs je schoenen en je servies gepoetst.
nee, dan zijn er zombies op het veld de toeschouwers aan het opetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:22 schreef Karzai het volgende:
treurig die lege stadions, doet me aan een zombiefilm denken
Het is een handdoekenradiator voor in de badkamerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
Ziet eruit als een wasrek waar je handdoeken op hangt
dat is handigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een handdoekenradiator voor in de badkamer
uit principe?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader wil geen bejaardensteunen bij m'n bad maken
ah. ja geloof dta je ze ook met zuignappen hebtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bang iets van een leiding ofzo te raken met boren.
zijn toch leiding verklikkers voor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bang iets van een leiding ofzo te raken met boren.
Ja maar die vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. ja geloof dta je ze ook met zuignappen hebt
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn toch leiding verklikkers voor?
Lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Kipsate vanavondM'n pakket Nederlandse producten is weer gearriveerd
![]()
Niks, die is thuis. Alles is voor Bassiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerBenieuwd wat Gergely daar van vindt
Allememwachiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks, die is thuis. Alles is voor Bassie
Kersenvlaaivulling, bastognekoekjes en zoute drop. Stroopwafels, calve pindakaas en hagelslag zijn hier/in Duitsland gewoon te koopquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer in je pakket? Stroopwafels?
O ja, calvé heb ik weleens gezien in Duitsland. Maar alleen met stukjesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kersenvlaaivulling, bastognekoekjes en zoute drop. Stroopwafels, calve pindakaas en hagelslag zijn hier/in Duitsland gewoon te koop
Monchoutaart wordt hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, calvé heb ik weleens gezien in Duitsland. Maar alleen met stukjes
Dus je gaat binnenkort een kersenvlaai maken. Lekker hoor
Indië is verloren he, dat wist je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Kipsate vanavondM'n pakket Nederlandse producten is weer gearriveerd
![]()
Wat zeg je me nouquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indië is verloren he, dat wist je?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met bastognekoekbodem? De franc viel
Je hebt er ook geen kut aan he.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
17:10
Er zijn het afgelopen etmaal 8669 coronabesmettingen geregistreerd, meldt een woordvoerder van het RIVM. Dat is fors minder dan gisteren, toen het aantal boven de 10.000 uitkwam. Het RIVM waarschuwt dat het getal van vandaag waarschijnlijk te laag is: door problemen met het ICT-systeem zijn de cijfers van vandaag niet compleet. ,,Het is eigenlijk het beste om de cijfers van vandaag en morgen op te tellen en die door twee te delen", zegt een woordvoerder.
Gisteren was het aantal gemelde besmettingen - 10.007 om precies te zijn - juist een te hoge inschatting van de werkelijkheid. Ook vorige week kampte de GGD'en met ICT-problemen, waardoor positieve tests niet werden gemeld. Die tests werden bij het getal van gisteren opgeteld.
Valt mee jongens
Alles komt goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen kut aan he.
Doe ik al jarenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla m'n verjaardag gewoon nog een keer over.
Ook goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een donatie op mijn bankrekening
Lesje statistiek zou voor veel mensen heel behulpzaam zijn in deze tijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen kut aan he.
Ga je gang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lesje statistiek zou voor veel mensen heel behulpzaam zijn in deze tijden.
waar zit je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
130km/h wind jongens.
De stront waait van de dijken..
Jaloers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet toch niet wat ik wil hebben. Geef te weinig om spullen
Afscheidsstorm?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Windkracht 10-11
Gelukkig heeft de deining nog niet op kunnen bouwen. Nu alles recht er tegen in maar dat gaat draaien naar dwars in. Als t zo blijft is t alleen harde wind en valt de rest me..
Maar verwacht dat t in de loop van de nacht op gaat bouwen. En dan staan we nog even op z’n kop met z’n allen.
Lekker Piet Veerman keihard uit de speakers knallenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Windkracht 10-11
Gelukkig heeft de deining nog niet op kunnen bouwen. Nu alles recht er tegen in maar dat gaat draaien naar dwars in. Als t zo blijft is t alleen harde wind en valt de rest me..
Maar verwacht dat t in de loop van de nacht op gaat bouwen. En dan staan we nog even op z’n kop met z’n allen.
How about no :pquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker Piet Veerman keihard uit de speakers knallen
Hele oeuvre van Henk Wijngaard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker Piet Veerman keihard uit de speakers knallen
Verkeerde modaliteit :pquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele oeuvre van Henk Wijngaard.
DIe stond vorig jaar nog in het Klokgebouwquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele oeuvre van Henk Wijngaard.
dit wat voor je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga binnenkort keer naar de sauna als verjaardagscadeau
0-9quote:
Dat was een geniale middag weet ik nogquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
0-9![]()
En dat precies 10 jaar na de vorige 10-0PSV - Feyenoord
Zou ik best willen als ik de ruimte zou hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit wat voor je?
[ afbeelding ]
Mini sauna
https://www.funda.nl/koop(...)straat-22-a/#foto-18
Gelukkig met fles wodka in de hoekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit wat voor je?
[ afbeelding ]
Mini sauna
https://www.funda.nl/koop(...)straat-22-a/#foto-18
hij staat daar in de slaapkamerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik best willen als ik de ruimte zou hebben.
Ik wou zeggen, dit bericht zien we iedere wek wel langs komen.quote:
gewoon omploegen dat veld en er wat bouwen, kunnen ze er ook niet meer komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
17:43
Honderden mensen hebben zich verzameld op het Malieveld in Den Haag om te demonstreren tegen de tijdelijke coronaspoedwet. De organisatie riep de betogers op onderling afstand te houden. Daar werd door sommige mensen gehoor aan gegeven. Mondkapjes waren niet te zien.
Eerste Kamerleden werden opgeroepen tegen 'de meest draconische wet ooit' te stemmen. De senaat buigt zich komende week over de coronawet die de plaatselijke noodverordeningen vervangt. De wet geeft de coronamaatregelen een juridische basis. Op en rond het Malieveld is veel politie aanwezig.
ze waren er weer
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
gisteren zijn de hoerenstraten hier dicht gegaan omdat het te druk was
of in bezit zijn van..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt nog doorrijden met de bus terug naar Amsterdam. Want na 20:00 mag er geen bier meer gedronken worden natuurlijk
Verbetering van hun eigen record uit 1972quote:
Net versgekookte tortellini met zelfgemaakt sausje opquote:
Meh, mijn spijsverteringssysteem heeft een achteruitversnelling voor die halfdoorzichtige bruine glibbergriezeldrek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:34 schreef mschol het volgende:
lekker, als het maar lang genoeg heeft kunnen sudderrn in een slowcooker
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kipsaté en rijst, maar ik heb vanmiddag de kroepoek al op zitten vreten.
chocolaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even een wolkentoetjeChocola of caramel?
moet ik opschietenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:37 schreef Karzai het volgende:
frietjes zitten in de oven, entrecootje bakken, over 20 minuutjes aan tafel
gewoon allebeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog even een wolkentoetjeChocola of caramel?
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kipsaté en rijst, maar ik heb vanmiddag de kroepoek al op zitten vreten.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ovengroente met varkensworstjes
@LTVDKquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:53 schreef Karzai het volgende:
met een klodder mayonaise is het leven goed!
Kan ook wel eigenlijk ja. Heb nog van die vetglazen voor buiten eigenlijk maar daar gebruik ik ze toch nooit.quote:
viesdikkkkkkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
k heb straks ovengroente met varkensworstjes
zal wel meevallen, vrouwen overdrijven daar altijd meequote:
Ja dik ben ik niet nee. Jammere is dat het beetje vet zich nogal lokaal nesteltquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal wel meevallen, vrouwen overdrijven daar altijd mee
de hielen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dik ben ik niet nee. Jammere is dat het beetje vet zich nogal lokaal nestelt
Cup dubbel Dquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dik ben ik niet nee. Jammere is dat het beetje vet zich nogal lokaal nestelt
quote:
Viezerikquote:
had je met de auto willen komen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n tandartsafspraak van maandag moeten afzeggen, mag niet meer door Duitsland naar Nederland reizen.
Ja. En alleen als je kunt bewijzen dat je niet in Duitsland gaat verblijven (dus d.m.v. vlieg of treinticket) mag je er wel doorheen reizen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je met de auto willen komen?
Mayonaise is lekker joh, je moet het alleen niet een dagje in de zon laten staan of er seks bij betrekken.quote:
ah das shit. Hoezo heb je daar geen tandarts?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja. En alleen als je kunt bewijzen dat je niet in Duitsland gaat verblijven (dus d.m.v. vlieg of treinticket) mag je er wel doorheen reizen..
Duitsers en tanden...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das shit. Hoezo heb je daar geen tandarts?
Dit zou m'n laatste afspraak in Nederland zijn, om alles helemaal perfect in orde te maken zodat ik in Duitsland een nieuwe tandarts kan zoeken net over de grens. Want gezondheidszorg hier is niet super.. maar wel 4x zo duurquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das shit. Hoezo heb je daar geen tandarts?
Tsja ik blijf eigenlijk het liefst bij m'n huidige tandarts maar dat is zo geen doen meer met al die reisrestricties.quote:
Mag je wel vliegen naar nederland?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zou m'n laatste afspraak in Nederland zijn, om alles helemaal perfect in orde te maken zodat ik in Duitsland een nieuwe tandarts kan zoeken net over de grens. Want gezondheidszorg hier is niet super.. maar wel 4x zo duur
Of onderschatten het teveel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal wel meevallen, vrouwen overdrijven daar altijd mee
Ja, maar dan moet ik 10 dagen in quarantaine bij terugkomst. Met de auto had ik daar onderuit kunnen komen omdat ik maar 2u in Nederland zou zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag je wel vliegen naar nederland?
Volgens mij de zoveelste trollkutkloon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:45 schreef kwiwi het volgende:
WGR / Bijstand aanvragen als je geen startkwalificatie hebt.
Maakt niet uit, goed vermaak op de luie zaterdagavondquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij de zoveelste trollkutkloon.
Is nep.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:45 schreef kwiwi het volgende:
WGR / Bijstand aanvragen als je geen startkwalificatie hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm deze sc is niet goed voor me vandaag, niet alleen eet ik straks tijdens widm gehaktballetjes maar er staat nu ook een klein monchoutaartje in de koelkast.
*springt op de brommertquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm deze sc is niet goed voor me vandaag, niet alleen eet ik straks tijdens widm gehaktballetjes maar er staat nu ook een klein monchoutaartje in de koelkast.
Zoek daar een tandarts?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n tandartsafspraak van maandag moeten afzeggen, mag niet meer door Duitsland naar Nederland reizen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Bentley in de reparatie of wat?
Even de kop uit laten waaienquote:
daar heb ik geen corona voor nodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, corona mag nu wel voorbij zijn. Ik verveel me te pletter
Ik doe niks, zie niemand en kom nergensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik geen corona voor nodig
ik heb sowieso werk, maar thuis komt momenteel echt zeeeer weinig uit m'n handenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niks, zie niemand en kom nergens
flink windjequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik zo ook maar doen.
Ja doordeweeks gaat het wel, maar de weekenden zijn lang, saai en eenzaam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb sowieso werk, maar thuis komt momenteel echt zeeeer weinig uit m'n handen
Hobby zoeken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja doordeweeks gaat het wel, maar de weekenden zijn lang, saai en eenzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |