SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh? Waarom is dat het land van Lange Franssie?
Ik kan dat domme kuthoofd niet meer aanzienquote:
Gaan we regelen, erop of eronder?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel door het thaise zand heen rollen
Ik wil dobberen in mijn favoriete thermaalbad in Boedapest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel door het thaise zand heen rollen
er doorheenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we regelen, erop of eronder?
Dit kan ik ook nog wel regelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dobberen in mijn favoriete thermaalbad in Boedapest.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*trekt broek naar beneden alvast.
mijn motivatie om te vervenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Coronacijfers vertraagd, F1 kwalificatie vertraagd, wat wordt er vandaag nog meer vertraagd
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.quote:
Hij is bij mij ook wel extreem in achting gedaald ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dat domme kuthoofd niet meer aanzien
Oehquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.
Vorig jaar heb ik een tijdje met hem zitten praten tijdens een symposium, leek me nog best een leuke vriendelijke gastquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is bij mij ook wel extreem in achting gedaald ja.
Ja precies, kwam op mij altijd wel sympathiek over, ook niet dom ofzo. Heb echt tranen gelachen om dat stukje van Lubach over dat er geen eten wordt verkocht in de supermarkten en zijn reactie daarop. Wat errugg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een tijdje met hem zitten praten tijdens een symposium, leek me nog best een leuke vriendelijke gast
Wat voor symposium gaat die kerel naartoe? En wat doe jij daar ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik een tijdje met hem zitten praten tijdens een symposium, leek me nog best een leuke vriendelijke gast
"Interessant"quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, kwam op mij altijd wel sympathiek over, ook niet dom ofzo. Heb echt tranen gelachen om dat stukje van Lubach over dat er geen eten wordt verkocht in de supermarkten en zijn reactie daarop. Wat errugg!
Op wat voor manier werk jij cake naar binnen dan ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n gordijnen dicht doen, ik zit achter m'n bureau een stuk cake weg et werken, tikt de buurvrouw ineens op het raam
Hij mocht wat zingen en even acte de présence geven op het podium door iets wat mijn zus had georganiseerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor symposium gaat die kerel naartoe? En wat doe jij daar ook.
Onwijs oncharmant boven het schoteltje hangend om niet te knoeien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor manier werk jij cake naar binnen dan ...
Via alle lichaamsopeningen tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor manier werk jij cake naar binnen dan ...
Niet te doen hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Ben hem nog een keer aan het kijken.
De computer van het RIVM heeft het begeven?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk wel rustgevend als er geen nieuwe cijfers zijn.
ik zat op de Vuelta te wachten maar het is alleen maar geouwehoer over de Giro. Niet eens koersbeelden.quote:
Waarom bekijk je ze dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk wel rustgevend als er geen nieuwe cijfers zijn.
41 MINUTEN GELEDENquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De computer van het RIVM heeft het begeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |