SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh? Waarom is dat het land van Lange Franssie?
Ik kan dat domme kuthoofd niet meer aanzienquote:
Gaan we regelen, erop of eronder?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel door het thaise zand heen rollen
Ik wil dobberen in mijn favoriete thermaalbad in Boedapest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel door het thaise zand heen rollen
er doorheenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we regelen, erop of eronder?
Dit kan ik ook nog wel regelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dobberen in mijn favoriete thermaalbad in Boedapest.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*trekt broek naar beneden alvast.
mijn motivatie om te vervenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Coronacijfers vertraagd, F1 kwalificatie vertraagd, wat wordt er vandaag nog meer vertraagd
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.quote:
Hij is bij mij ook wel extreem in achting gedaald ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dat domme kuthoofd niet meer aanzien
Oehquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Canada, VS, IJsland, Engeland, Ierland, Zuid-Korea, Japan. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |