Haha benieuwd op hoeveel je komt. Er zullen er echt nog zeker wel zijn, maar dat zal een schijntje zijn van normaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef Salina het volgende:
[..]
O ja, code rood voor Zeeland. Alweer vergeten.
Toch ga ik witte nummerborden tegenkomen onderweg. Ik zal ze tellen vanaf Bergen op Zoom. Leuk spelletje om wakker te blijven onderweg.
[..]
Oh, is hij lid van het Red Team?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe kun je uberhaupt voor iets zijn wat helemaal geen definitie heeft?
Fok!kers zonder kinderen hebben inderdaad lekker makkelijk praten. Als ze de scholen sluiten weet ik echt niet of dat nog een keer ga trekken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:09 schreef dick_laurent het volgende:
Tja, voor mij zou die 'lockdown' vrijwel geen reet uitmaken. Werk toch al 100% thuis. Voor de boodschappen hebben we de Picnic. Vrienden zag ik de laatste weken zo goed als niet, mijn ouders wonen allebij tyfusver van mij af, en euhhhh ja, buiten een wandeling maken etc mag ws ook tijdens een lockdown nog steeds.
Dus ja, ik merk t wel
Momenteel zou ruim 1% van de Belgen besmettelijk zijn, en de R wordt op 1.3 tot 1.5 geschat. Tja...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar verdubbelen ze steeds sneller, hier gaat het juist steeds trager. Niet best, bij de Belgen.
Sja. Kinderen maken is een keuze. Net zoals geen kinderen maken een keuze is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:13 schreef byah het volgende:
[..]
Fok!kers zonder kinderen hebben inderdaad lekker makkelijk praten. Als ze de scholen sluiten weet ik echt niet of dat nog een keer ga trekken.
Lockdown heeft geen omschreven definitie. Het kan lopen van wat we nu hebben tot alles dicht en huizen dicht zoals eerder dit jaar in Spanje.quote:
Accidents happenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sja. Kinderen maken is een keuze. Net zoals geen kinderen maken een keuze is.
Stel je voor paar weken je eigen kinderen thuis! Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:13 schreef byah het volgende:
[..]
Fok!kers zonder kinderen hebben inderdaad lekker makkelijk praten. Als ze de scholen sluiten weet ik echt niet of dat nog een keer ga trekken.
Alle voordeuren dichtlassen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lockdown heeft geen omschreven definitie. Het kan lopen van wat we nu hebben tot alles dicht en huizen dicht zoals eerder dit jaar in Spanje.
Dat is wel een beetje te kort door de bocht maar in deze corona-tijd is of zijn kinderen toch echt het probleem van de ouders en niemand anders.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:17 schreef asco het volgende:
[..]
Bij vrouwen zonder verstand dan meestal toch.
Oh zo, mensen zijn niet stom, of eigenlijk wel .Zo'n min of meer totale lockdown waarbij de winkels ook grotendeels moeten sluiten is een steeds reëler scenario aan het worden. Daarmee leg je vervolgens nu de drukte bij de IKEA niet mee aan banden want ja ik moet als we straks een maand binnen zitten wel een ander bed hebben.. Gevolg is overal drukte die je nu juist niet wilde zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lockdown heeft geen omschreven definitie. Het kan lopen van wat we nu hebben tot alles dicht en huizen dicht zoals eerder dit jaar in Spanje.
Wat een egoïstische kutredenatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:20 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje te kort door de bocht maar in deze corona-tijd is of zijn kinderen toch echt het probleem van de ouders en niemand anders.
Kijkende naar andere landen om ons heen zou ik eerder inzetten op 13.000quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:22 schreef Markesh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de cijfers vandaag.
Gaan we over de 10.000 heen of niet?
Vaak zijn de cijfers in het weekend wat lager dus ik denk dat we eronder blijven.
Ach, dat vind ik geen enkel probleem, mijn vrouw en ik werken allebei 32 uur, maar de tijd in maart waarbij zowel gewerkt moest worden als tegelijkertijd de kinderen vermaken vond ik zeer frustrerendquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stel je voor paar weken je eigen kinderen thuis! Dat kan echt niet
Oh wow dat is veel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijkende naar andere landen om ons heen zou ik eerder inzetten op 13.000
Ik denk dat je die impact nogal onderschat. Thuiswerken en kinderen trekt een enorme leer op mensen. Dan kun je wel roepen dat het je eigen keuze is, maar ik gok dat veel mensen niet vooraf hadden ingezet op een pandemie met dit soort restricties overal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Scholen open willen houden want 'nog een keer de kinderen thuis trek ik niet' is dat ook
16000 ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:22 schreef Markesh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de cijfers vandaag.
Gaan we over de 10.000 heen of niet?
Vaak zijn de cijfers in het weekend wat lager dus ik denk dat we eronder blijven.
Eens. No offence, maar mensen kiezen er, laten we zeggen in het overgrote merendeel zelf voor om kinderen te nemen. Dan moet je die verantwoordelijkheid ook dragen vind ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:20 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje te kort door de bocht maar in deze corona-tijd is of zijn kinderen toch echt het probleem van de ouders en niemand anders.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat je die impact nogal onderschat. Thuiswerken en kinderen trekt een enorme leer op mensen. Dan kun je wel roepen dat het je eigen keuze is, maar ik gok dat veel mensen niet vooraf hadden ingezet op een pandemie met dit soort restricties overal.
Jij maakt er helemaal een feestje vanquote:
Op dat stukje weg rijden, zeker in het weekend, bijna net zoveel Belgen als Nederlanders.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha benieuwd op hoeveel je komt. Er zullen er echt nog zeker wel zijn, maar dat zal een schijntje zijn van normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |