@langefransquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben echt woest op twitter.
Iemand ervaring met een ban daar? Kan je er iets aan doen?
Lubach de schuld geven is de beste optiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Kut Lubach.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lubach de schuld geven is de beste optie
Held. Normaliter had ik je tweet een like gegeven, maar bij gebrek aan die mogelijkheid heb ik 'm hier op FOK! gegevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn best voor je gedaan.
vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wateropmars hiervan vind
Wat ben je toch extreem beperkt in je schedel, Scrum.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ben je toch extreem beperkt in je schedel, Scrum.
Laat gaan Scrummie. Buitendam is zo iemand die snel een FIFA wedstrijd verlaat als hij dreigt te verliezen.quote:
Dat zijn echt verschrikkelijke mensen LR. Bedankt voor je tipquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan Scrummie. Buitendam is zo iemand die snel een FIFA wedstrijd verlaat als hij dreigt te verliezen.
Neem kibbeling mee, anders krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Even naar de winkel. Doei vriendjes.
De klappen combo in de lucht rond 50 seconden zijn vernietigendquote:
post gezetquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:42 schreef Elan het volgende:
B&H / Jem Wolfie
Vinden jullie dit aantrekkelijk?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)dollar-aan-jong-stel
@:Tarado mooi verhaal, die yup die zich als zogenaamde wijnkenner profileert ook
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ja grappig is dat, ik was vorig jaar op een wijnproeverij en daar werd ook een dure fles Puligny Montrachet geschonken, al die mensen geweldig bla bla bla dit is pas wijn , ik rook en zeg tegen die eigenaar van het wijnhuis dat de fles kurk heeft, hij ook ruiken, goh je hebt gelijk en pleurde meteen die fles weg, wat stonden ze voor lul, heerlijk
Boeie ruurdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ja grappig is dat, ik was vorig jaar op een wijnproeverij en daar werd ook een dure fles Puligny Montrachet geschonken, al die mensen geweldig bla bla bla dit is pas wijn , ik rook en zeg tegen die eigenaar van het wijnhuis dat de fles kurk heeft, hij ook ruiken, goh je hebt gelijk en pleurde meteen die fles weg, wat stonden ze voor lul, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |