abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:15:06 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195819577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat Max vaker dicht bij andere auto's rijdt in de FP's is me trouwens al vaker opgevallen. Onnodig risico zoeken is dat ook gewoon.
Onnodig risico, of erachter komen wat het effect van een tow/dirty air is op dit circuit? Ze willen natuurlijk kijken hoe de auto zich in de race gedraagd en dan heb je ook met verkeer te maken.
pi_195819627
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:16 schreef opreis het volgende:

[..]

Onnodig risico, of erachter komen wat het effect van een tow/dirty air is op dit circuit? Ze willen natuurlijk kijken hoe de auto zich in de race gedraagd en dan heb je ook met verkeer te maken.
Kom op zeg. Dan kan rbr dat toch onderling doen?

Het is nu gewoon risico nemen wat totaal niet nodig is. Stroll zit ervoor dus mag als eerst de bocht nemen.

Als Max hem dan stug laat staan... tja
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195819665
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Als je een beetje de social media in de gaten houdt dan weet je dan alles buiten Nederland en Belgie een tyfus hekel aan Max heeft.

Dat is ergens ook wel te begrijpen. Het is een haantje met een vrij kort lontje. Net z’n vader.
Jij moet echt veel meer gaan posten.
pi_195819667
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Kom op zeg. Dan kan rbr dat toch onderling doen?

Het is nu gewoon risico nemen wat totaal niet nodig is. Stroll zit ervoor dus mag als eerst de bocht nemen.

Als Max hem dan stug laat staan... tja
Nee want misschien dat de andere rbr met een ander programma bezig is en ze zo veel mogelijk data willen hebben, als je dan tijd van de ene auto op moet offeren terwijl je hier ook een auto van de concurrentie voor kan gebruiken is dat zonde.

Het punt is dat Max verwacht dat Lance slechts 1 run doet, dus dat hij hem nadat hij de tow heeft gebruikt hem er langs zal laten. En dan nog verwacht je ook iets meer awareness van Lance, hij heeft vanaf het moment dat hij langs Max ging geen moment meer in zn spiegels gekeken.
pi_195819679
Ah de anti-verstappen club heeft eindelijk weer wat gevonden. De soep is wel dun hé jongens? _O-
pi_195819694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:28 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee want misschien dat de andere rbr met een ander programma bezig is en ze zo veel mogelijk data willen hebben, als je dan tijd van de ene auto op moet offeren terwijl je hier ook een auto van de concurrentie voor kan gebruiken is dat zonde.

Het punt is dat Max verwacht dat Lance slechts 1 run doet, dus dat hij hem nadat hij de tow heeft gebruikt hem er langs zal laten. En dan nog verwacht je ook iets meer awareness van Lance, hij heeft vanaf het moment dat hij langs Max ging geen moment meer in zn spiegels gekeken.
Ja ze kunnen een hoop verwachten maar zolang Lance toch de bocht eerst neemt moet je daarop ook kunnen anticiperen.

Ik vind het mooi hoe je het probeert recht te praten.

Het gaat allemaal op hoge snelheid, de verwachting is dat Lance wel inhoudt etc etc. Dat begrijp ik allemaal wel en ben ik het ook wel mee eens, alleen als je de regeltjes bekijkt dan zit Max gewoon fout. En dat geeft niet, het is maar een training, maar het is wel zijn fout en niet die van Stroll.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195819711
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:30 schreef BroesWillems het volgende:
Ah de anti-verstappen club heeft eindelijk weer wat gevonden. De soep is wel dun hé jongens? _O-
Als ik hier kritiek, wat in dit geval geheel terecht is, over Max plaats dan krijg ik gelijk dit soort comments weer naar mijn hoofd geslingerd.

Wat is dat toch? Je mag niets anders dan lovende woorden over Max uiten anders ben je gelijk een debiel of een troll. :')
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195819725
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Ja ze kunnen een hoop verwachten maar zolang Lance toch de bocht eerst neemt moet je daarop ook kunnen anticiperen.

Ik vind het mooi hoe je het probeert recht te praten.

Het gaat allemaal op hoge snelheid, de verwachting is dat Lance wel inhoudt etc etc. Dat begrijp ik allemaal wel en ben ik het ook wel mee eens, alleen als je de regeltjes bekijkt dan zit Max gewoon fout. En dat geeft niet, het is maar een training, maar het is wel zijn fout en niet die van Stroll.
Je snapt er werkelijks niets van. Max wil een kwalificatie sim doen, dan in gaan houden betekend dus dat je weer een rondje moet wachten. 9/10 keer doen andere coureurs 1 snelle ronde. Alleen bij RP doen ze er dit keer dus 2.
Nou, ga jij maar die regeltjes er bij pakken en laten zien waarom Max hier fout zat, en dan verklaren waarom de stewards hem toch geen straf geven. En onacht wiens schuld het is staat nog steeds buiten kijf dat het heel vreemd is dat Lance 0,0 besef heeft dat Max daar zit als hij 2 bochten + een recht stuk achter hem rijdt.
pi_195819761
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Als ik hier kritiek, wat in dit geval geheel terecht is, over Max plaats dan krijg ik gelijk dit soort comments weer naar mijn hoofd geslingerd.

Wat is dat toch? Je mag niets anders dan lovende woorden over Max uiten anders ben je gelijk een debiel of een troll. :')
En de kritische postings van andere fokkers worden niet afgedaan als troll.

Wat raarrrrrr
pi_195819937
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En de kritische postings van andere fokkers worden niet afgedaan als troll.

Wat raarrrrrr
Dat ligt niet aan mij inderdaad.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195820014
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Als ik hier kritiek, wat in dit geval geheel terecht is, over Max plaats dan krijg ik gelijk dit soort comments weer naar mijn hoofd geslingerd.

Wat is dat toch? Je mag niets anders dan lovende woorden over Max uiten anders ben je gelijk een debiel of een troll. :')
Het is spijkers op laag water zoeken van een groot deel gebruikers die alleen posten als er iets met Verstappen gebeurt.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:32:10 #13
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195820119
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Als ik hier kritiek, wat in dit geval geheel terecht is, over Max plaats dan krijg ik gelijk dit soort comments weer naar mijn hoofd geslingerd.

Wat is dat toch? Je mag niets anders dan lovende woorden over Max uiten anders ben je gelijk een debiel of een troll. :')
Wij weten ondertussen allemaal dat je hier alleen komt om Max af te zeiken. Dan moet je niet gaan piepen als je wat tegengas krijgt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195820166
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wij weten ondertussen allemaal dat je hier alleen komt om Max af te zeiken. Dan moet je niet gaan piepen als je wat tegengas krijgt.
Ik post hier wel vaker hoor, ook als er iets positiefs gebeurt.

Tot vanmiddag. ^O^
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:43:08 #15
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195820212
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Ik post hier wel vaker hoor, ook als er iets positiefs gebeurt.
Maar toch wil je in meerdere threads even komen melden dat Max iets doms heeft gedaan. Dat is vragen om reacties en dan moet je niet zeuren als die er ook zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195820236
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar toch wil je in meerdere threads even komen melden dat Max iets doms heeft gedaan. Dat is vragen om reacties en dan moet je niet zeuren als die er ook zijn.
Gisteren was ik klaplam. Dat telt dus niet.

Om de reacties kan ik wel lachen, ik denk dan altijd zo van " :') "
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:46:01 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195820244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Om de reacties kan ik wel lachen, ik denk dan altijd zo van " :') "
Waarom dan het Calimero-gedrag?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195820268
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Waarom dan het Calimero-gedrag?
Ik ben helemaal geen anti Verstappen. Daar reageerde ik op.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:11:50 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195820581
Als je graag in een echokamer post waar niemand kritiek heeft op je radicale uitspraken over Max, kan ik Reddit wel aanraden. Als je graag een echokamer pro Max hebt, is er vast ook wel wat te vinden.

Als je hier wil posten, gedraag je dan gewoon als redelijk persoon en post geen posts met als doel om op zo veel mogelijk tenen te trappen, en verwacht ook tegenspraak van de andere kant.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_195820595
VT's compleet gemist. Hoe staat de RB er voor op dit circuit? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195820613
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:11 schreef Nattekat het volgende:
gedraag je dan gewoon als redelijk persoon en post geen posts met als doel om op zo veel mogelijk tenen te trappen
Als ik een dubbeltje had gekregen iedere keer dat een mod op FOK! dit tegen mij zei sinds 2001 dan was ik nu een rijk man geweest :D :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:14:28 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195820623
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:12 schreef vosss het volgende:
VT's compleet gemist. Hoe staat de RB er voor op dit circuit? :@
Tweede team
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:14:54 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195820635
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:12 schreef vosss het volgende:
VT's compleet gemist. Hoe staat de RB er voor op dit circuit? :@
zo'n beetje zoals het hele jaar, qua auto p2
pi_195820647
Ok, long runs goed?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195821739
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij blijft een beetje lomp (verbaal dan) als hij zichzelf is en dat is dus in de auto, wat mij meer verbaast is dat ze het uitzenden
Dit dus en nogmaals het is een privé conversatie geen pr-event.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:44:09 #26
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195821807
de track limits in bocht 1 en 4 zijn aangepast. Je verliest nu de tijd als je bij het uitkomen van die bochten zelfs aan de kerbstones niet genoeg hebt. Gisteren werd 125 keer een tijd afgenomen.

Mijn mening erover is dat dit een knieval is, omdat de baan toch echt binnen de witte lijnen ligt en de kerb slechts een verlengstuk is om bij het uitkomen van de bochten iets meer ruimte te hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195821954
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:12 schreef vosss het volgende:
VT's compleet gemist. Hoe staat de RB er voor op dit circuit? :@
Verwacht je echt iets anders dan Mercedes > Max > de rest dit jaar?
pi_195822002
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 10:12 schreef vosss het volgende:
VT's compleet gemist. Hoe staat de RB er voor op dit circuit? :@
nieuw asfalt=geen grip
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:59:35 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195822003
tijd voor vt3
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195822079
Rick Winkelman is wel een verademing. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')