Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 04:26 |
Etapa 5: Huesca - Sabiñánigo, 184,4 km Dankzij de Giro is er maar weinig aandacht voor de Vuelta, dat is toch wel redelijk teleurstellend. Al viel daar gisteren nog wel begrip voor op te brengen, de rit was uiteindelijk niet al te spannend. Er was een voorzichtig waaieralarm, maar er was niet genoeg wind en de wind stond ook niet goed. Even stond de wind wat beter, Movistar deed toen een poging om de boel uit elkaar te rijden. Dat lukte deels, er moesten wel wat jongens af. Geen grote namen, toen we even later richting het noorden draaiden en met tegenwind te maken kregen hield het peloton het snel voor gezien. Het was daarna wachten op de laatste 20 kilometer, na de tussensprint zouden we weer gaan draaien en vanaf dat moment zou de wind weer gunstiger staan. Opnieuw werd er een voorzichtige poging gewaagd, maar er was simpelweg niet genoeg wind. Een vrij saaie rit daardoor, al konden we wel genieten van de werken van Willem Jakobus Smit. Zoals te verwachten viel gaat ie continu in de aanval, zonder succes uiteraard. Wel weer heel sympathiek in beeld gereden, lekker gewerkt Willie! We gingen sprinten, voor het eerst deze Vuelta. Na een redelijk makkelijke rit toch wel een vrij hectische finale, vooral in de laatste kilomer. Deceuninck leek de boel goed op de rails te hebben, maar in de laatste bocht wist Jasper Philipsen iedereen te verrassen. Hij dook naar beneden, want men vond het een goed idee om in dalende lijn aan te komen. De Belg pakte wat voorsprong op de rest, maar Bennett wist hem in de laatste meters nog net te remonteren. Toch de voorspelde overwinning voor de Ier, uiteindelijk. Philipsen tweede, voor de verrassende Mareczko, die heeft ongetwijfeld nog een contract nodig. Ackermann pas vierde, matig. Sowieso een heel matige rit, terwijl we door een gebied rijden waar het altijd waait. Net gisteren niet, altijd tegen ons. We gaan net als gisteren door Aragón fietsen vandaag, alleen zoeken we nu wat meer de heuvels op. Kan zomaar een rit voor de vluchters zijn, of een sprintje van een kleinere groep. Aangezien niemand een fuck om de Vuelta geeft omdat er een of andere doodgeknuppelde bever in het roze fietst ga ik gewoon weer Wiki kopiëren, nogal zonde om hier daadwerkelijk tijd in te stoppen als men de schouders toch ophaalt. We gaan van start in Huesca, een gemeente in en hoofdstad van de Spaanse provincie Huesca in de regio Aragón met een oppervlakte van 161 km². In 2001 telde Huesca 46.243 inwoners. Het is tevens de hoofdstad van de comarca Hoya de Huesca. Traditioneel het belangrijkste feest in de stad wordt gevierd op 10 augustus, de naamdag van San Lorenzo ofwel Sint Laurentius, die omstreeks 220 in Huesca werd geboren. Hij was diaken in Rome, en stierf de martelaarsdood in 268, volgens de legende op een rooster boven een vuur. Een rooster is een veelgebruikt ornament op gebouwen in de stad. De kathedraal van Huesca, de Catedral de la Transfiguración del Señor, werd gebouwd vanaf omstreeks 1273 en uitgebreid tot in de 15e eeuw. Het voorportaal met beelden van de apostelen dateert uit 1300-1313. De toren en kloostergang zijn vijftiendeeeuws. Huesca is de geboorteplaats van de bijzonder sympathieke Fernando Barcelo. Die reed vorig jaar een goede Vuelta namens Euskadi-Murias, bij Cofidis komt het er dit jaar nog niet helemaal uit. Hij is er wel bij, leuk voor hem dat hij mag starten op bekende grond. Tegenwoordig woont hij overigens in het altijd fantastische Baskenland, dankzij zijn passage bij de Fundacion Euskadi en Euskadi-Murias is het een halve Bask geworden. Mooie jongen. Huesca heeft ook een voetbalclub, SD Huesca. Afgelopen seizoen actief in de Segunda Division, maar ze wisten te promoveren. Actief in La Liga nu! Voorlopig niet echt een geweldige start gehad, maar het seizoen duurt nog lang. Huesca heeft al eens gefigureerd in de Vuelta, maar niet buitengewoon vaak. In 2009 en in 2007 vertrok hier een rit, voor een aankomst moeten we heel ver graven. Ook nu komt er slechts een vertrek bij, arme mensen in Huesca. De Ronde van Aragón, eerst terug op de kalender kwam en net zo snel weer verdween, kwam hier in 1992 aan. Toen won Danny Nelissen, jeetje. De start en de eerste 80 kilometer van deze rit komen toch niet in beeld, dus dat gaan we maar even kort en bondig bespreken. Kicken kasteeltje net buiten Huesca, maarja, dat ziet toch geen mens. Na de neutralisatie rijden we het eerste deel van de rit over brede, recht een overwegend vlakke wegen. Eigenlijk hetzelfde recept als gisteren. Helemaal vlak is het natuurlijk niet, we komen onderweg wat korte klimmetjes tegen. Gewoon, typisch Spaans. Typisch Aragonees ook wel. Net zoals de omgeving, het is weer net zo leeg als gisteren. Als het waait... vergeet het maar, ook vandaag gaat het niet waaien. Af en toe komen we een dorpje tegen, heel af en toe een bocht, nog minder vaak een rotonde. Een doodsaaie tocht, vooral als het niet waait. En dat doet het dus niet. Dan moet het dus van die korte klimmetjes komen, maar eigenlijk is het wel duidelijk dat we het begin van deze rit ook helemaal niet hoeven te zien. Tenzij er heel veel mensen in de vlucht willen, dat is dan wel weer een plausibel scenario. Hoe dan ook, na 44 kilometer komen we uit in Barbastro. In deze omgeving redelijk wat rotondes, verder vrij weinig op wat lichte glooiingen na. Ergens een keer een klooster op een heuvel, dat is het wel. Bij Barbastro wil ik toch even stilstaan. Dit is namelijk de thuishaven van Sergio Samitier, toch wel een van mijn persoonlijke favorieten. Altijd aanvallen zonder succes, met z'n domme hoofd. Niet nadenken, gewoon willekeurig iets doen wat toch niet gaat lukken. We kunnen er nu weer van genieten in de Giro. Al een paar keer ging ie in de aanval. Onderweg lekker met krachten smijten en dan aan het eind niets meer over hebben, heerlijk. Blijf zo doorgaan Sergio, we houden van je. In Barbastro treffen we een paar gekleurde huizen aan, gelegen aan de Vero. Dat is het verder wel in deze stad. Wel grappig, we zijn net onderweg en ik heb Barcelo en Samitier al kunnen afstreppen. Tot een paar jaar geleden dacht je bij de combinatie wielrennen en Aragón waarschijnlijk alleen aan Fernando Escartin, en vooruit, Angel Vicioso. Sinds een paar jaar hebben ze er ineens flink wat coureurs bij in Aragón. En omdat Escartin het parcours mag uittekenen bezoeken we deze regio ook weer vaker. Mazzelaars, in Aragón. Krijgen ze er nog een rit bij cadeau ook omdat we niet naar Frankrijk mogen, jongens toch. Goed, voorbij Barbastro rijden we nog een tijd door het lege Aragonese land. Buiten de stad gaat het een paar kilometer vals plat omhoog, zal wel. Een kilometer of vijf verderop slaan we linksaf, daarna gaat het eigenlijk weer een kilometer of tien rechtdoor in een gebied dat wel wat groener begint te worden. Het is gewoon vlak, voorlopig. In de buurt van El Grado moeten we wel zowaar even klimmen, het gaat 2,5 kilometer omhoog aan 5%, zoiets. Boven op dit klimmetje krijgen we een mooi uitzicht over het stuwmeer van El Grado. Kicken. Aan de overkant van het meer ligt het heiligdom van Torreciudad, best een groot complex. Een wat nieuwer gebouw en nog wat oude ruïnes boven op een heuvel, niet gek. Aan de andere kant van het meer is de weg wat bochtiger geworden, maar het is nog steeds enorm breed. Het gaat wat op en af, wat in principe niet zo boeiend lijkt. Toch verzamelen we de 40 kilometer dat we langs het meer rijden 700 hoogtemeters, blijkbaar. Gaat toch in de kleren kruipen, denken we dan maar. Weinig echte klimmetjes of afdalingen tussendoor, vooral steeds een paar meter omhoog en omlaag. Lastig, maar het levert wel fraaie plaatjes op. Vrij groen hier, redelijk wat bergen en rotsen in beeld, af en toe het stuwmeer. Na een tijd fietsen we langs Samitier, dat een vrij nederige nederzetting blijkt te zijn. Weten we ook meteen waar Sergio z'n domme hoofd aan te danken heeft, die familie heeft al generaties lang Aragón niet verlaten. Ter hoogte van Samitier, waar ze zelfs een kasteeltje hebben, liggen er al 85 kilometers achter ons. We hebben hier ook het stuwmeer achter ons gelaten, ergens wel jammer. De plaatjes worden minder mooi, al komen we een paar kilometer later uit bij het volgende stuwmeer. Duurt wel een tijdje voor dat tweede stuwmeer in beeld komt, pas voorbij Morillo de Tou, waar ze een grappige hangbrug hebben, zien we het water. De omgeving is hier ook weer prima, terwijl het terrein glooiend blijft. Het gaat voor Morillo de Tour een keer een kilometer omhoog aan 6%, verder zijn het vooral kleine bultjes. Na 100 kilometer rijden de renners door Ainsa, in dit toeristische plaatsje fietsen we via een brug over het water. Het stuwmeer houdt op en gaat verder als riviertje. Dat riviertje, de Rio Cinca, gaan we de komende tien kilometer volgen op weg naar de voet van de eerste echte klim van de dag. In die tien kilometer is het vrij recht en behoorlijk breed, maar niet volledig vlak. Het blijft glooiend, toch weer 150 hoogtemeters erbij in dit stuk. De omgeving blijft wel leuk, mooie bergen in de verte. Leuk watertje aan de rechterkant, vooral veel groen voor de rest. We komen uit in Escalona, hier slaan we bij een rotonde linksaf waarna we bijna mogen gaan klimmen. Terwijl de weg wat smaller en bochtiger wordt is het nog drie kilometer zo goed als vlak. Vervolgens begint de eerste gecategoriseerde klim van de dag, de Alto de Vio. Een klim van de tweede categorie, hij is 13,5 kilometer lang. Het gaat gemiddeld aan 4,7% omhoog. Dat is alleen niet de reden dat we hier zijn, zeer zeker niet. In de buurt van Puyarruego slaan we linksaf en rijden we na nog een bocht naar links over een brug, aan de andere kant van de rivier slaan we rechtsaf en daar begint de klim. Via een extreem bochtige en ietwat smalle weg rijden we omhoog door een van de mooiste natuurgebieden van Aragón. De Alto de Vio leidt ons langs de Cañón de Añisclo, een prachtige kloof. Fenomenale bergtoppen, watervalletjes, rotswanden, oude bruggetjes, ga zo maar door. Een overweldigend groene omgeving, je zou kunnen stellen dat het de moeite waard is. Er is een weg die echt dwars door de kloof leidt, maar die is waarschijnlijk te smal bevonden. De weg waar we nu over rijden is ook de moeite waard, het is even verderop ook heel groen, bovendien komen we ook hier allerlei rotswanden tegen. Af en toe is er een uitzicht over de fraaie omgeving, toeristisch gezien kan de Vuelta punten scoren als ze het nu wél goed in beeld weten te brengen. Lukte de afgelopen dagen niet altijd even goed. Oja, er moet ook nog geklommen worden, haha. Die Alto de Vio is dus 13 kilometer lang. In het begin gaat het via nogal wat bochten redelijk steil omhoog, een paar kilometer aan 7%. Daarna wordt het wat makkelijker, nog een paar kilometer aan 5% en verder niet veel. Na een vlakker stuk wel nog een keer een kilometer aan 7%, daarna vrij vals platterig tot aan de top. Als we na 125 kilometer de top bereiken volgt er een korte maar lastige afdaling. We dalen af richting de parkeerplaats die hoort bij Cañón de Añisclo. Hier beginnen de meeste mensen aan een wandeling door de kloof. Tijdens de afdaling hebben de renners uitzicht over een paar bergtoppen in de omgeving, die zijn zo fraai dat het zomaar voor afleiding kan zorgen. Eigenlijk gaat het maar twee kilometer naar beneden, maar dan wel behoorlijk steil. Een paar scherpe en onverwachte bochten, terwijl de weg nog steeds smal is. Asfalt is ook niet helemaal optimaal. Vlak voor we de parkeerplaats bereiken nog een tweetal haarspeldbochten in het bos, daarna zijn we beneden. Op de parkeerplaats slaan we linksaf, daarna rijden we een tijd verder over een smalle weg door de kloof. Een bochtige weg ook, die een kilometer of drie een glooiend karakter heeft. Beetje op en af, zonder enorm veel hoogteverschil. We rijden een keer over een smaller bruggetje, verder kunnen we genieten van de fraaie omgeving. Langs de Aso is het asociaal mooi, hehe. Daarna gaan we weer even klimmen, de Alto de Fanlo begint. Een niet al te boeiende klim, het gaat 6,4 kilometer omhoog aan 4,6% gemiddeld. We beginnen met twee kilometer aan 5%, daarna is het twee kilometer zo goed als vlak. Vervolgens komen we terecht in de haarspeldbochten, Fanlo is in de verte op de heuvel te zien. Van 4,5 naar 5,5 en uiteindelijk 6,5%, pas vlak voor de top gaat de klim van derde categorie echt iets voorstellen. Na 136,5 kilometer bereiken we de top, een langere afdaling volgt. De andere kant van de klim is een stuk lastiger, het gaat drie kilometer aan meer dan 8% naar beneden, met flink wat bochten onderweg. De weg blijft vrij smal, sommige bochten zijn verdekt opgesteld. Lastig, dus. Duurt niet lang, de resterende acht kilometer van de afdaling gaat het minder steil naar beneden, tussendoor gaat het zelfs wat omhoog. Het blijft wel bochtig, we komen zelfs een keer vier haarspeldbochtjes direct achter elkaar tegen, in het Bosque de la Pardina del Señor. Hier kun je weer prachtige plaatjes schieten. Het Parque Nacional de Orbesa y Monte Perdido is best een leuk nationaal park. Het blijft bochtig en smal tot we beneden zijn, het asfalt laat bovendien te wensen over. De natuur blijft schitterend, Aragón heeft meer dan alleen eindeloze vlaktes. In Sarvisé zijn we helemaal beneden, hier slaan we linksaf. We bereiken een bredere weg, die we 11 kilometer gaan volgen tot in Fiscal. Het is weer zo'n typisch glooiende weg, zonder dat we ooit écht hoeven te klimmen krijgen we er toch weer 150 hoogtemeters bij cadeau. De omgeving is nog steeds groen en fraai, ook in deze vallei. Het gaat overwegend rechtdoor, tot in Fiscal waar alle jongens Eric schijnen te heten. Bovendien is het hier een paradijs, een belastingparadijs haha. Nou, goed, in Fiscal volgt na 158 kilometer de tussensprint van de dag. Tevens ligt hier de voet van de laatste gecategoriseerde klim van de dag. Bij een rotonde slaan we rechtsaf en rijden we over een brug, daarna gaat de Alto de Petralba beginnen, een klim die morgen terug gaat keren. Wel van de andere kant, dan gaan we van Sabiñánigo naar Fiscal, nu andersom. Van deze kant is de Alto de Petralba 8,7 kilometer lang, 5,2% gemiddeld. De klim van tweede categorie kent vijf steile kilometers, meteen in het begin. In de eerste kilometer gaat het aan 7% omhoog, daarna zelfs een tijd aan 8,5%. We worden zelfs geconfronteerd met een stuk aan 9%, wat je totaal niet zou vermoeden omdat de weg omhoog zo breed is als een snelweg. Het gemiddelde van de volgende kilometer wordt gedrukt door een vlak stuk, we komen uit op 5,5%. Eerste deel 9%, daarna zowat vals plat. We zijn al door een tunneltje gereden, even verderop fietsen we na nog een stuk aan 7% de tweede tunnel in. Een lange tunnel, meer dan twee kilometer zijn we de renners kwijt. In de tunnel gaat heel gelijkmatig omhoog, aan net iets minder dan 3%. Buiten de tunnel gaat het nog een tijdje aan 3,5% omhoog, waarna we na 166,7 kilometer de top van de Alto de Petralba bereiken. Nog een kilometer of 18 tot de finish in Sabiñánigo. De afdaling van de Alto de Petralba is buitengewoon eenvoudig. De andere kant van de klim is een stuk minder steil, op één kilometer aan 8% na gaat het nergens heftig naar beneden. Ook aan de andere kant van de klim is de weg 100 meter breed, van serieus bochtenwerk is bovendien geen sprake. Rechtdoor naar school en kantoor, of Yebra de Basa in dit geval. Ter hoogte van dit dorpje wordt het vlak, we rijden na negen kilometer in dalende lijn nog eens zeven kilometer zo goed als rechtdoor over die brede weg richting de buitenrand van Sabiñánigo. Niet echt een finale die veel aanvalslust zal opwekken, je rijdt hier continu in de kijker. Op iets minder dan drie kilometer van het eind bereiken we de buitenrand van onze finishplaats, met de vervelende naam die ik eindelijk onder de knie heb. Probeer het zelf maar eens uit te spreken of te typen zonder fouten, veel succes. We komen een brede rotonde tegen, waar we uiteindelijk rechtdoor moeten na een lange bocht naar rechts. Vervolgens rijden we weer even rechtdoor over een net zo brede weg, tot er op iets meer dan twee kilometer van het eind een scherpe bocht naar rechts volgt. Na deze bocht fietsen we rechtdoor het centrum in, de weg begint vals plat omhoog te lopen. We pakken even verderop een lange lopende bocht naar links mee, passeren ondertussen een brug over het stuwmeer van Sabiñánigo. Het gaat hierna vrij lang rechtdoor, nog steeds vals plat omhoog. Op 1400 meter van het eind komen de renners een rotonde tegen, die in het midden een kunstwerk met allerlei fietsen bevat. Na deze rotonde rijden we rechtdoor de laatste kilometer in, een laatste kilometer die heel bochtig gaat worden. Na de boog direct een flauwe bocht naar rechts, bij de rotonde even verderop slaan we helemaal rechtsaf. Meteen daarna een flauwe bocht naar links, op 600 meter van het eind slaan we vervolgens scherp linksaf. Nog steeds in stijgende lijn, het is weer een typisch Spaanse finale. Na deze bocht loopt de weg nog wat heviger omhoog, de volgende bocht laat niet lang op zich wachten. Op 400 meter van het eind slaan we scherp rechtsaf, daarna gaat het bijna direct flauw naar links. Vervolgens gaat het wel enigszins rechtdoor tot aan de finish, steeds steiler omhoog. In de laatste 400 meter toch al snel aan 5% gemiddeld, daarvoor eerder vals plat. In de laatste 300 meter zelfs 6% gemiddeld, met een stukje aan 10%. We finishen op de Paseo de la Corona, is dat niet geestig? Op de parkeerplaats van de lokale voetbalclub, idyllisch. Geestig hoor, zo'n Spaanse aankomst. Natuurlijk weer uit het niets een steile aankomst, zonder een goede aankondiging. Het kaartje hierboven heb je ook weer lekker weinig aan, niemand zou op basis van dat kaartje vermoeden dat het tijdelijk enorm steil is. In de laatste meters vlakt het iets af, timing gaat wel belangrijk zijn. We komen aan in Sabiñánigo, die stad heeft een Wikipagina die is bijgehouden door een Belg, dat kan niet missen. Let op: Sabiñánigo is een gemeente in de Spaanse provincie Huesca in de regio Aragón met een oppervlakte van 587 km². Sabiñánigo telt 9.349 inwoners (1-1-2016). Sabiñánigo is de hoofdstad van de comarca Alto Gállego. In 2008 was Sabiñánigo gastheer voor de aankomst van de 9de etappe in de Ronde van Spanje. De Belg Greg Van Avermaet won deze rit. Staan er leuke gebouwen in de stad? Wat is de geschiedenis? Komen er bekende mensen vandaan? Nee joh, kan België het schelen. Krek won hier ooit een rit. Goed om te weten, hoef ik dat niet meer uit te zoeken. Ik hoef ook niet op te zoeken wie er uit Sabiñánigo komt, dat weet ik uit m'n hoofd. Jorge Arcas, jawel! Knecht van Movistar, hij is er nu ook bij in de Vuelta. Erg leuk voor hem, een aankomst in zijn eigen stad. Hij zal waarschijnlijk moeten werken voor de ploeg, da's dan weer jammer voor hem. In deze stad hebben ze wel iets met de koers, de Vuelta is hier wel vaker geweest. In 1996 bijvoorbeeld, toen won Niccola Minali hier. Zal een andere aankomst zijn geweest. In 1998 won Andrei Zintchenko dan weer hier, terwijl er ook talloze passages zijn geweest in de Ronde van Aragón. Bovendien is Sabiñánigo de thuisbasis van de Quebrantahuesos, de meest populaire gran fondo van Spanje. Start en finish in deze stad, onderweg wel een ander parcours dan we vandaag zien. Het is verder vooral een stad met veel industrie, er valt hier weinig te genieten. Al hebben ze wel hun eigen Madurodam, het Pirenarium! In Huesca 18 graden, geen kans op regen, praktisch geen wind. In Sabiñánigo 17 graden, ook geen kans op regen, net zo weinig wind. De rit gaat van start om 12:54, Sporza begint om 14:50 met de uitzending. Na gisteren afgezien te hebben met Sven en Ruben zouden we nu een traktatie van jewelste moeten krijgen: Renaat en José. Op locatie nog wel. Tijdens de Tour wilde José het liefst thuis blijven, nu is Spanje ineens prima. Niet te volgen, maar voor ons alleen maar beter natuurlijk. Aankomst wordt verwacht tussen 17:17 en 17:45. Ik ga uit van een rit voor de vluchters. Al zien we tot nu toe wel een redelijk gekke Vuelta, de eerste drie dagen werd er steeds gereden door de klassementsrenners. Die kans lijkt me nu iets kleiner, er valt hier niet veel te winnen. Alhoewel, dat steile stukje aan het eind kan interessant zijn. Maar nee, iedereen zal zich wel richten op zondag. Of nouja, eigenlijk weten we het niet tijdens deze Vuelta. We gaan het vanzelf zien, in de tussentijd gooi ik vijf namen in de strijd. 1. Barcelo. Gewoon, omdat sympathiek. Start in z'n eigen stad, dat moet motivatie geven. Dat ie er verder heel erg weinig van bakt dit seizoen boeit even niet, we gaan voor de lokale bonus. Zou mooi zijn als hij zich net als vorig jaar een paar keer kan laten zien in de vlucht, het liefst vandaag. Gewoon even aan Jon Odriozola denken, dan komt het goed. 2. Aranburu. Of iemand anders van Astana. Fraile, of Sanchez ofzo. Of nouja, eigenlijk iedereen met uitzondering van Gorka en Vlasov. Sanchez kan eventueel ook nog in de finale als een eventueel kopgroepje wordt teruggepakt op of voor de laatste klim. Maarja, zien we dan wel. 3. Lastra. Of een willekeurig andere renner van Caja, kan me niet schelen. Serrano, Cepeda, ik vind alles best. 4. Costa. Rui, lekker man. Veel tijd verloren de afgelopen dagen, kan dus in de aanval. Wel zin in, stiekem. Een grotere sleper bestaat er niet, heerlijk om je over te verbazen en lichtelijk aan te ergeren. 5. Madrazo. Of een andere lul van Burgos. | |
Remco | zaterdag 24 oktober 2020 @ 07:06 |
| |
El-Stinho | zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:26 |
Hopelijk verliest Huesca morgen wel even van het mooie la Real. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:21 |
Ja, idealiter was de Vuelta toch aankomende dinsdag begonnen. | |
DIJK | zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:50 |
Waar blijven de vlakke ritten met een spaans muurtje aan het eind? Of zijn ze daar mee gestopt nu Valverde die niet meer wint? | |
El-Stinho | zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:56 |
Tijdrit. | |
Marcoss | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:14 |
Zou Jumbo Cattaneo de trui "geven"? | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:22 |
Barcelo in de kopgroep. Aragon boven. | |
El-Stinho | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:37 |
@showtimer | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:37 |
Caja Rural and Burgos BH don't want to let the break go. | |
Chiappucci | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:40 |
Zou het wat uitmaken? | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:44 |
Adriaantje was al gespot. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:46 |
Als het echt alleen deze twee zijn, houden ze het verrassend lang vol. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:52 |
Dit is een foto. | |
TheArt | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:02 |
Peloton verliest weer wat terrein. | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:05 |
Ze zijn al eens tot 20 seconden gekomen en Cort heeft al eens de overstap proberen te maken, maar: Caja Rural and EF are still pulling | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:13 |
14" Bijzonder ritje. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:14 |
Tijd voor Lastra om te springen en dan snel boeken toe. | |
H.Vviv | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:19 |
Woods heeft de sprong naar de kopgroep gemaakt. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:19 |
Opnieuw beginnen! | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:21 |
Prom. Velocidad 50.1 km/h | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:23 |
En geen beelden, erg irritant. | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:51 |
Cepeda, Donovan, Power en Fred Wright! | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:51 |
Wordt het een klassieke einde actie, begin uitzending? | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:53 |
Wielerman is daaar | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:54 |
Wellens! En Callum Scotson! | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:54 |
Bingo. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:54 |
Je verzint het niet. | |
H.Vviv | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:56 |
Kuss mee in de kopgroep | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:56 |
Kuss jawel. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:56 |
Bagio! | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:56 |
Geen Astana verdimme. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:56 |
Cepeda! | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:56 |
Heeft Burgos nu weer de slag gemist? | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:57 |
Zep Koes | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:58 |
Gaat Bagio hier de rit winnen? | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:58 |
Gaat Kuss hier de Vuelta winnen? | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:01 |
En de slurf. De slurf van Roglic. | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:01 |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:01 |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:02 |
Ineos laat Kuss niet ver gaan. Toch geen bingo @showtimer | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:07 |
Vandaag had het stiekem ook wel gemogen. | |
H.Vviv | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:18 |
Prima etappe dit | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:20 |
Koes in de tegenaanval | |
Chiappucci | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:21 |
Knap van Arensman. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:34 |
Droomplan van Kuss gaat niet door. | |
Momo | zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:47 |
Ook nog eens boerenkool vanavond | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:10 |
Lekker | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:20 |
Gouden koppel | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:20 |
Thymen moet het vlaggetje redden vandaag. | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:21 |
Geen idee waarom Michel weg is. Heeft ie corona ofzo? | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:23 |
Renaat en Jose | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:23 |
Misschien omdat ze nu in Spanje zitten en Michel daar geen trek in heeft? | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:24 |
Nee, het was altijd al het plan dat Renaat en Jose na de eerste week naar Spanje zouden gaan. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:26 |
Is dit nodig? | |
El-Stinho | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:26 |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:27 |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:27 |
kibo | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:27 |
José is uit zicht van z’n baas en heeft al een slok op | |
Joost-mag-het-weten | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:27 |
Zitten ze fysiek in Spanje? | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:28 |
| |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:28 |
Erg matig dat deze kopgroep het gaat redden. We noteren een flopshow. | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:32 |
Het is niet vaak goed hè. | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:32 |
Moedig dat hij dat nog durft met z'n leeftijd. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:33 |
Een kopgroep van drie is gewoon matig. | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34 |
Giejoom verdient inmiddels wel een mooie zege toch? | |
WAvanBuren | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34 |
Ik heb geen zin in een winnende Wellens. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:34 |
Zou wel leuk zijn als ze met zijn drieën samen blijven, maar zo te lezen is de klim lastig genoeg voor Martin om er van weg te rijden. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35 |
Renaat en José wel zo te horen. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35 |
Waarom hield Ineos het dan zo lang op 3 minuten? | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35 |
Total, uh, oké. Jonathan Hivert heeft wonderbenen? | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35 |
Total, we gaan naar de 5 minuten! | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:35 |
Totalgoden. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:36 |
Total waanzin | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:36 |
Direct Energie??? | |
Marcoss | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:37 |
Simon natuurlijk! | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:37 |
Total is de laatste jaren wel echt lachwekkend slecht. | |
WAvanBuren | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:38 |
Nog een geluk dat Miesjel er niet is. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:39 |
Arensman heeft bizar dunne armpjes. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:40 |
Ze beginnen er vooraan nog niet aan dus. | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:42 |
Dit is binnen voor Wellens denk ik. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:43 |
Total rijdt zichzelf kapot, dat verwacht je toch ook niet. | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:44 |
We juichen voor Giejoom hoor | |
Bill_Hillie | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:44 |
Ze hadden beter gewoon de Euskaltel-ploeg laten starten. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:45 |
Total had startrecht, niets aan te doen. Euskaltel had ook niets gepresteerd, lood om oud ijzer. | |
Bill_Hillie | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:46 |
Op basis waarvan wordt dat eigenlijk bepaald? Kwalitatief zou het vast niet veel uitmaken, maar dan is zo'n Baskisch ploegje toch leuker. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:47 |
En wat heeft Total nu bereikt? | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:48 |
Er is een nieuwe regel, die zegt dat de procontinentale ploeg die de meeste punten scoort uitgenodigd wordt voor alle WT-koersen. Dus ja, daarom zitten we vast aan Total. Die kunnen overigens afzien van de uitnodiging, zoals ze in de Giro deden. Maar de Vuelta wilden ze wel graag rijden. | |
Bill_Hillie | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:49 |
Ah op die manier. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:50 |
Wel benieuwd hoeveel Alpecin volgend jaar gaat rijden. | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:50 |
Hoe had het er voor Roodhooft trouwens uitgezien als Naiero, laten we zeggen, vijfde was geworden in de Tour en daarna nog wat had gesprokkeld? | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:52 |
Je zou toch zeggen dat het voor een Astana ofzo ook aantrekkelijk zou moeten zijn, al zie ik dat Oehoeboehoe vrij ver zit. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:54 |
Dan had het zomaar een ander verhaal kunnen worden! De achterstand was op een bepaald moment echt enorm groot, je kan nou niet zeggen dat de winst van Alpecin een seizoen lang in de lijn der verwachting lag. | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:55 |
Gaat Hindley volgend jaar knechten voor Arensman? | |
The_Undertone | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:56 |
Lekker geplaatste tunnelpassage | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:56 |
Iedereen moet volgend jaar braaf in de Brennerpas lopen. | |
Joost-mag-het-weten | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:56 |
Het is daar allicht minder erg dan in Brussel | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:57 |
Matig dat er niemand solo uit de tunnel komt | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:57 |
Dit vind ik mooie uitspraak, die houden we er in. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:59 |
RUSTIG JOSEE | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:59 |
2.45 is meer dan voldoende met zo'n finale in dalende lijn. | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:59 |
Beulswerk van Total | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:00 |
Zeker zonder jagend peloton. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:00 |
Zouden we zo nog 4km verder moeten rijden? | |
Ambrosius | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:00 |
Ik snap dat zenuwachtige gedoe ook niet. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:00 |
Zo'n Sicard, zou die zich vanavond niet afvragen waarom hij dit heeft gedaan? | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:01 |
Vast niet. | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:01 |
Lekker gewerkt Total. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:02 |
Dat kun je vandaag van het halve peloton zeggen. | |
Mani89 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:03 |
Heb ik weer een meesterwerk van een van de meelijwekkende Franse ploegjes gemist? | |
Mykonos | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:04 |
Het is wel een Sunweb themadagje vandaag. Hindley/Kelderman in de Giro, Arensman hier, en op de training kwam ik Floortje Mackaij nog tegen met een ploeggenote. | |
Mani89 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:05 |
Had nog even geroepen dat je een bekende succesvolle wielrenner bent, had ze je wellicht de bosjes in gesleept. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:06 |
Zo'n stukje van een halve kilometer 7 a 8% moet een veldrijder toch wel liggen. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:06 |
Dit jaar, Renaat. | |
Mykonos | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:07 |
Op zulke goede ideeën kom ik dan weer niet Maar ik ga hem onthouden. | |
Pedroso | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:10 |
Kan Arensman een beetje aankomen ? | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:11 |
Stel je voor dat Arensman hier wint. Dat zou in de categorie Lindeman, Van Genechten, Keukeleire zijn. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:11 |
Aan zijn postuur te zien niet. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:11 |
Quoi? | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:11 |
Als hij genoeg eet vast wel. | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:12 |
Nee. | |
Pedroso | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:12 |
Sunweb is er wel zwaar op vooruit gegaan sinds het vertrek van Dumoulin. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:12 |
Arensman rijdt teveel op kop. Dat hoort niet in de protocollen | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:12 |
Ze vertrouwen alle drie op hun sprint blijkbaar | |
The_Undertone | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:14 |
Is Arensmans bijnaam echt De Pelikaaan uit Deil ? | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:14 |
Categorie Pogacar, Higuita, Jakobsen? | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:14 |
Peloton is totaal niet meer relevant regie. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Pogacar sowieso niet, maar hij is moeilijk in te schatten. Hij reed in een beloftejaar naar een derde plek in Roubaix en tweede in l'Avenir. Dat ligt werelden uit elkaar. Die tweede plek echt bevestigen heeft hij nooit kunnen doen vanwege blessures hier en daar, maar hij is heel beloftevol. Zijn nummers schijnen behoorlijk indrukwekkend te zijn. | |
Pino112 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Dat is vroeg | |
WAvanBuren | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Ok | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Dit is te vroeg Arensman | |
AllesKaputt | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
NPOrgasme | |
Mani89 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Kijk Wilco, dit is koersen. | |
Pino112 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Oh valt mee weer. | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
De Filosoof erop en erover aub | |
AllesKaputt | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Premature ejaculation | |
Zwansen | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:15 |
Iemand vroeg of hij kon aankomen, blijkbaar niet dus? | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Gefeliciteerd José. | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Wellens wint | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Viva Belgica | |
Pino112 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Leuk voor Wellens. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Had Wellens al een contract? | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Fantasties gezichtsbedrog overigens | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:16 |
Mooie jongen. | |
Zwansen | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
20 jaar die jongen, koekoek. | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Ik trapte er ook in. | |
WAvanBuren | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Dit is niet leuk. | |
AllesKaputt | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Joris trapte er vol in | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Leuk voor Tim. | |
AllesKaputt | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Joris confirmed | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Renaat en josé ook | |
Zwansen | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:17 |
Tom Gesink op kop. | |
heywoodu | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Wat vreselijk slecht in beeld gebracht Mooie zege van Wellens, indrukwekkend gereden van Arensman | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Hup Aranburu | |
The_Undertone | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Leuke aankomst wel | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
CHUTE | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Sjuut | |
Pino112 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
AllesKaputt | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Martin Daniel heeft echt een idioot raar hoofd | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Roglic had nu al vier zeges kunnen hebben. | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Martin, Rojas en een Izagirre? | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:18 |
Dit is geclassificeerd als een heuvelrit, dus Martin heeft een dik probleem. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Zo simpel | |
DeeBee | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Heel Jumbo - Visma sprint. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Martin | |
Zwansen | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Echt? | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Altijd tegen David | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Gorka ja. En Gaudu er dus ook bij. | |
WAvanBuren | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19 |
Daar is Tom al. | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:20 |
Martin is wel 's vaker in de laatste bocht gevallen | |
Slobeend | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:20 |
Simon mooi 8e. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:20 |
Martin rijdt ook niet meer door om tijd te beperken | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:20 |
Dat was lachen toen | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:21 |
4 seconden voor de Roog op eerste groepje | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:21 |
ARCAS Zoveel moeite doen voor z'n matige renner, amai. | |
Max23 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:22 |
Poels weer goed vooraan, die gaat gedurende de vuelta nog stijgen ook in het klassement | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:23 |
Geen Tourmalet morgen? | |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:23 |
Fiels supergoed | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:23 |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:23 |
Dat is pas een paar dagen bekend. | |
hhh38 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:25 |
We hadden morgen de ultieme wielerdag moeten hebben met de slottijdrit in de Giro, Tourmalet hier en Parijs-Roubaix | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:25 |
Fake news op de Spaanse televee, geen tijdsverschillen voor Martin. De rest zou ook m.t. mogen krijgen wat dat betreft, Carapaz moest bijvoorbeeld uitwijken en verloor al z'n snelheid. | |
heywoodu | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:25 |
Nu kunnen we tenminste een beetje normaal kijken. | |
Van_Poppel | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:26 |
Ondanks dat het blijkbaar in alle kranten heeft gestaan, heb ik dat toch gemist. | |
hhh38 | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:26 |
Dat is ook zo | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:26 |
Dat gaat ook wel gebeuren dan. | |
wimderon | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:27 |
De vraag is alleen in welke tijd hij geplaatst gaat worden. Normaal is dat de grootste groep, dat zou 2:30 zijn. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:27 |
Ik zie het alweer gebeuren dat ze Martin in de groep op 2:17 plaatsen. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:28 |
Bij de Belgen is het alweer de schuld van Roglic | |
El-Stinho | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:28 |
De onvermijdelijke Roglic. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:28 |
Roglic DSQ, ik zie het al. | |
Momo | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:30 |
Wat heeft Roglic nu weer gedaan dan? | |
DIJK | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:30 |
Toch wel indrukwekkend nog een gat trekken op zo'n bultje. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:31 |
De regie mist de ceremonie, sterk | |
Aguero | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:32 |
Winnen op Angliru, kan niet missen. | |
franklop | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:33 |
De val veroorzaakt. | |
Dale__Cooper | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:34 |
Poels en Kuss hebben al aangegeven specifiek daar te willen winnen. | |
Marcoss | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:35 |
Denk dat ze iedereen wel in tijd van Roglic zetten | |
Marcoss | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:36 |
Szura | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:36 |
DAN | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:51 |
Voor de molloten. | |
JohnDDD | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:52 |
Deze Vuelta lijkt wel een gemakkelijke prooi te gaan worden voor Roglic. Ik zie hem zelfs alle etappes in het rood rijden. | |
Marcoss | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:57 |
Hij heeft nog wel LBL “meegepakt”, terwijl Carapaz na WK de focus al op Vueita had. Die frisheid kan nog wel verschil gaan maken. Hij oogt enorm sterk voorlopig, maar de verschillen blijven nog wel klein. | |
Beregd | zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:58 |
Het kan altijd gebeuren dat team ineos in de derde week onverklaarbaar sterker gaat rijden. | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:01 |
Allemaal op 2'13 @Koffieplanter | |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:05 |
Dat is dan ook weer niet echt logisch. Moeilijk altijd, met dit soort aankomsten. | |
Koffieplanter | zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:23 |
Nou ja, het was ook wel redelijk van de zotten geweest als Roglic hier -bewust of onbewust- een valpartij veroorzaakt en wegloopt met een bonus van vier seconden. | |
Zwansen | zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:25 |
Too soon | |
showtimer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:29 |
Wat is er logischer? Berhane is alweer klaar.
| |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:40 |
Nouja, Grossssssss heeft bijvoorbeeld totaal geen last van de valpartij en wordt op waarde geklopt, waarom moet hij dan dezelfde tijd krijgen als Roglic? Sjors heeft er ook geen last van. Maarja, het is lastig, want Aranburu en Carapaz moeten dus wel in de remmen. Denk dat ik dan toch voor de tijd van die groep was gegaan, al zijn het natuurlijk maar een paar tellen, maarja, allen dezelfde tijd was zonder valpartij niet de uitslag geweest. | |
Momo | zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:53 |
Hopelijk geen gevolgen voor de Vuelta | |
Marcoss | zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:03 |
Rellende_Rotscholier | zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:09 |
| |
heywoodu | zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:18 |
Much to my regret tomorrow I will not start at @lavuelta According to the team doctor I have to do some medical tests to rule out any heart problems after suffering a tachycardia today in competition Good luck to the guys at @TeamCOFIDIS in what remains Niet best |