Tussen de koeienstront met pizzakoeriers op en af voor zijn deur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel benieuwd waar @:Salina woont. Kom zelf v origine uit Breda.
Jaja, Brabo. I know...
Hij woont in BREDAquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tussen de koeienstront met pizzakoeriers op en af voor zijn deur.
Dat topic is een heel stuk rustiger dan deze reeksquote:
Is een MEETtopicquote:
Wie heeft dit geliked?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tussen de koeienstront met pizzakoeriers op en af voor zijn deur.
Geen meettopic! We zitten middenin een pandemie, hè.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is een MEETtopic![]()
No meets here, tenzij ik de genodigen kan uitkiezen
Bedoel ik maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen meettopic! We zitten middenin een pandemie, hè.
Parel vh Zuiden. I know. Kom er vandaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Wie heeft dit geliked?![]()
De koeien zitten op de pizza, dat zei ik je toch. Wel opletten.
@:Whiskers2009 ik woon in Breda. De schoonste stad van Nederland. Bijna. Denk ik.
Maar misschien moeten we oppassen met slow chatten hier? Of is er iemand bereid alles vakkundig weg te vegen straks?
Oh, je wil weten waar in Breda ik woon? Ehm...het wordt een beetje te persoonlijk. Tijd om te slapen zo.
Dat weet ik niet, ik vind de voorspelling van een R die tussen de 0,5 en 0,6 komt te liggen bij de lockdown die RT voorstelt ook behoorlijk aan de optimistische kant. Ik denk dat dat alleen haalbaar is als het kabinet in hun communicatie / verhaal een zeer groot deel van de bevolking mee kan krijgen in de nieuwe strategie. Anders zal de groep waanzinnigen het wederom voor de rest verpestenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, vast en zeker, maar de R in Israel is te schatten op 0,75, dus hoe gaat dat dan hier een R van 0,5/0,6 opleveren?
Nederlanders en het opvolgen van regels...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat topic is een heel stuk rustiger dan deze reeks
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nederlanders en het opvolgen van regels...
Ik begreep uit de tweets van Bert Slagter dat ie nog terug gaat komen op deze analyse van Fransman, m.a.w. ga er vanuit dat ie het nog gaat weerleggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Geen idee of dit klopt: [ twitter ]
Over waarom een harde lockdown misschien wel veel langer duurt dan voorgesteld (zo bezien is vier weken al zeer minimaal, en eigenlijk is nog langer nodig)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nederlanders en het opvolgen van regels...
Want Spaanstaligen wonen in Spanje! Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een spaanse tweet over Napels? Bijzonder wel.
Nou nee, of ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Want Spaanstaligen wonen in Spanje! Bijzonder wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |