Nederlandse politiek wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
Amerikaanse polertiek boeit mij eigenlijk niet zo veel.
Waanzin hoe daar zoveel gekkies over zijn op fok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
Amerikaanse polertiek boeit mij eigenlijk niet zo veel.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doop je dat feest toch lekker om tot iets anders.
Doe dat ook maar met Sinterklaas.
Wel iets meer, maar echt volgen doe ik het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waanzin hoe daar zoveel gekkies over zijn op fok.
Is er ergens een verklaring te vinden over de grijze pieten emoticons?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Cholerakop is het vanaf nu zo te zien
Op naar het POL AMV topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waanzin hoe daar zoveel gekkies over zijn op fok.
#HUGODEJONGEKANNIKSquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel iets meer, maar echt volgen doe ik het ook niet.
Mijn enige standpunt is dat alles de schuld is van Rutte.
Ik denk omdat user @Caland in Feedback zei dat het racistisch wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Is er ergens een verklaring te vinden over de grijze pieten emoticons?
Je bent iets op het spoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Nu kan Wilfred wel lachen en voorzetjes geven ..toen het over ajax ging was ie stilundercover neusje
PSVCL is iets op het spoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Nu kan Wilfred wel lachen en voorzetjes geven ..toen het over ajax ging was ie stilundercover neusje
Niet mijn fok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Nu komt de calimero uit de mouw!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Welke reclame?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=Xgmc_HEFk18
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Dacht dat Danny zo mega pro-blackedpiet was?! Die geeft ook makkelijk op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
We roddelen hier nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dacht dat Danny zo mega pro-blackedpiet was?! Die geeft ook makkelijk op.
Dat viel mij ook op. Wilfred is best wel laf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |