quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:39 schreef OProg het volgende:
[..]
In dat deel van Nederland zijn ze dan ook klaar met anderhalve meter. Ze willen weer gewoon 5 meter afstand houden.
Ik zou het als regering niet riskeren. Je zag ook met het BCO dat van 50% de herkomst van de besmettingen onduidelijk is. Je ziet ook dat andere landen niet positief zijn over de app voor het tracen. Ik dacht bijvoorbeeld dat Frankrijk er niet tevreden over is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, je moet dan een heel goed plan hebben om de besmettingen structureel laag te houden. BCO moet dan uitmuntend op orde zijn, je moet mensen helpen en stimuleren daadwerkelijk in quarantaine te gaan (met praktische en eventueel financiėle hulp) en de de juiste communicatie is ook heel belangrijk waarbij je alle doelgroepen het belang op zo'n manier uitlegt dat de boodschap ook echt aankomt. Een hele uitdaging.
*hik die heb ik *hik per ongeluk laten vallen *hikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waar is die fles whisky jongens?
Welke stel jij voor?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:49 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Tijd dus voor een nieuwe strategie.
Dat is denk ik ook het meest heikele punt. Mensen zich bewust laten worden van de consequenties van hun eigen gedrag en handelen. Dat is in normale omstandigheden al weinigen gegeven, laat staan in een situatie als deze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, je moet dan een heel goed plan hebben om de besmettingen structureel laag te houden. BCO moet dan uitmuntend op orde zijn, je moet mensen helpen en stimuleren daadwerkelijk in quarantaine te gaan (met praktische en eventueel financiėle hulp) en de de juiste communicatie is ook heel belangrijk waarbij je alle doelgroepen het belang op zo'n manier uitlegt dat de boodschap ook echt aankomt. Een hele uitdaging.
Ik zet in mijn agenda waar ik ben geweest en met wie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:49 schreef Oidipous het volgende:
Ik zou het als regering niet riskeren. Je zag ook met het BCO dat van 50% de herkomst van de besmetting onduidelijk is. Je ziet ook dat andere landen niet positief zijn in de app voor het tracen. Ik dacht bijvoorbeeld dat Frankrijk er niet tevreden over is.
Tijd dus voor een nieuwe strategie.
Can't touch this.quote:
Op nu.nl staat nog steeds een stijging....quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:12 schreef skrn het volgende:
Ik ben ook wat positiever, ziekenhuisopnames en IC-opnames stijgen niet meer. Het aantal besmettingen nog wel, maar Twente heeft vandaag een grote inhaalslag gemaakt in het publiceren van besmettingen.
whut?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:12 schreef skrn het volgende:
Ik ben ook wat positiever, ziekenhuisopnames en IC-opnames stijgen niet meer. Het aantal besmettingen nog wel, maar Twente heeft vandaag een grote inhaalslag gemaakt in het publiceren van besmettingen.
Dit is fijn. De doorlooptijd mag wat mij betreft nog wel wat korter (minimaal < 48 uur), maar aangezien het drie weken geleden nog 90 uur was is dat al een mooie stap voorwaarts.quote:Koepel GGD's: wachttijd tussen afspraak en uitslag nu 56 uur
De wachttijd tussen het moment dat mensen een afspraak maken voor een coronatest en de uitslag van die test is nu gemiddeld 56 uur. Dat meldt GGD GHOR, de landelijke koepel van de GGD's. "Er is nu meer aanbod van testen dan vraag ernaar", zegt een woordvoerder.
16.000 x 1,2quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Italie vandaag ook weer een flinke sprong zeg, van 16000 gister naar 19000 vandaag.
Moet de verhuurder ook maar even on hold.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:38 schreef groenen het volgende:
Is die ¤ 2.500 voor de horeca een misplaatst grapje? Sommige horeca ondernemingen betalen tonnen aan huur per jaar?
Veel verhuurders staan al deels on hold.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet de verhuurder ook maar even on hold.
En zijn/haar personeel? Even niet eten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet de verhuurder ook maar even on hold.
En de hypotheken hoeven voorlopig niet betaald. En het eigen huurpand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef groenen het volgende:
[..]
En zijn/haar personeel? Even niet eten?
Pff. Dat is niet goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Italie vandaag ook weer een flinke sprong zeg, van 16000 gister naar 19000 vandaag.
Die vaste lasten krijgen ze toch ook nog uitgekeerd, las ik ergens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:38 schreef groenen het volgende:
Is die ¤ 2.500 voor de horeca een misplaatst grapje? Sommige horeca ondernemingen betalen tonnen aan huur per jaar?
Sommige mensen hebben geen idee wat een lockdown voor gevolgen heeft, behalve dan een impact op de R.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En de hypotheken hoeven voorlopig niet betaald. En het eigen huurpand.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen idee wat een lockdown voor gevolgen heeft, behalve dan een impact op de R.
Ja, Max 90k, zakgeld voor grote horeca.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Die vaste lasten krijgen ze toch ook nog uitgekeerd, las ik ergens.
Ja. De TVL.
Misschien dat twee mondkapjes wel helpen.quote:
Geen idee. Mss is het per zaak?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Ja, Max 90k, zakgeld voor grote horeca.
Ook compensatie/bijstand/wwquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:41 schreef groenen het volgende:
En zijn/haar personeel? Even niet eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |