Mathis is wel een apart geval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En het zijn renners die ooit wat konden
Als ze Denz voorop binnen laten bollen ga ik met dingen gooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef franklop het volgende:
Dit kan voor Pick em ook een beslissende dag worden zo
Wie heeft Cerny gekozen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef franklop het volgende:
Dit kan voor Pick em ook een beslissende dag worden zo
Gooi jij wel eens met dingen, ja? Je lijkt me de rust zelve.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als ze Denz voorop binnen laten bollen ga ik met dingen gooien.
Zie dat vrijwel iedereen dezelfde heeft, valt mee nog. Wordt gewoon een extra schrap zie ikquote:
Ik voel me gesterkt door Kofieplanter zijn rollercoaster vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jij wel eens met dingen, ja? Je lijkt me de rust zelve.
Zijn het hier zulke atheïsten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:41 schreef Slobeend het volgende:
De elf op zoek naar Jozef. Wie snapt de verwijzing.
We zijn niet allemaal geboren op de Veluwe.quote:
Ja volgens mij maakt dat mondkapje dan ook niet veel meer uit als zo dicht op elkaar staat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:44 schreef noodgang het volgende:
T staat gelukkig niet ramvol met toeschouwers bij de finish
En lafjes naar een openbare school gegaan zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zullen niet veel met de Bijbel in de hand opgevoed zijn.
Zou Cerny ook een prachtig kleed hebben gekregen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:41 schreef Slobeend het volgende:
De elf op zoek naar Jozef. Wie snapt de verwijzing.
Tijdrijder en Duitser.Dan is er sowieso een hoekje af.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |