Mathis is wel een apart geval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En het zijn renners die ooit wat konden
Als ze Denz voorop binnen laten bollen ga ik met dingen gooien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef franklop het volgende:
Dit kan voor Pick em ook een beslissende dag worden zo
Wie heeft Cerny gekozen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef franklop het volgende:
Dit kan voor Pick em ook een beslissende dag worden zo
Gooi jij wel eens met dingen, ja? Je lijkt me de rust zelve.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als ze Denz voorop binnen laten bollen ga ik met dingen gooien.
Zie dat vrijwel iedereen dezelfde heeft, valt mee nog. Wordt gewoon een extra schrap zie ikquote:
Ik voel me gesterkt door Kofieplanter zijn rollercoaster vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jij wel eens met dingen, ja? Je lijkt me de rust zelve.
Zijn het hier zulke atheïsten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:41 schreef Slobeend het volgende:
De elf op zoek naar Jozef. Wie snapt de verwijzing.
We zijn niet allemaal geboren op de Veluwe.quote:
Ja volgens mij maakt dat mondkapje dan ook niet veel meer uit als zo dicht op elkaar staat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:44 schreef noodgang het volgende:
T staat gelukkig niet ramvol met toeschouwers bij de finish
En lafjes naar een openbare school gegaan zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zullen niet veel met de Bijbel in de hand opgevoed zijn.
Zou Cerny ook een prachtig kleed hebben gekregen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:41 schreef Slobeend het volgende:
De elf op zoek naar Jozef. Wie snapt de verwijzing.
Tijdrijder en Duitser.Dan is er sowieso een hoekje af.quote:
Hij wordt wel onderkoning van de Giro als hij wint.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou Cerny ook een prachtig kleed hebben gekregen?
De rest kan naar huis met een paar zakken graan en mag terugkeren met Benjamin Swiftquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wordt wel onderkoning van de Giro als hij wint.
Maar tandeloos voor de vinale?quote:
Waarom luister je Hatch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Rob Hatch begint vermoeiend te worden.
nee dat mag nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mogen wij Karsten nu een complotgekkie noemen?
Nys wist zelfs nog te analyseren zonder beeldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ruben zit nu tijdens de Vuelta te vertellen, te becommentariëren eigenlijk, wat er aan het gebeuren is in de Giro.
14 tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Mathis is 14e, hoeveel zaten er in de groep? Ik dacht 15 of 16
Wij feliciteren Mani met het verneuken van een etappeoverwinning.quote:
Dan moet je natuurlijk eigenwijs genoeg zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij feliciteren Mani met het verneuken van een etappeoverwinning.
Wat je ook vindt, de gang van zaken vanochtend was niet zoals het hoort. Zo'n protest van CPA zou eerder binnen moeten zijn. Discussie tot na de oorspronkelijke starttijd was totaal onnodigquote:
Wildcards mogen niet meestemmen? De oude Italianen beleven het wel echt als een schoffering van het Italiaanse wielrennen.quote:
Lelangue heeft toch niets te vertellen? De Gendt werd door opa Reverberi (Bardiani) geroosterd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lelangue was ook al tegen. Ineos en Bora werden vanmorgen ook gemeld.
Wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:27 schreef Momo het volgende:
https://www.omroepgelderl(...)ijk-moeten-kennen-he
Niemand kent Wilco, ook niet in Barneveld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |