abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 15:15:03 #276
236264 crew  capricia
pi_196746718
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.
Ik vind het ook niet okay om mensen met het syndroom van down te bespotten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196746769
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet okay om mensen met het syndroom van down te bespotten.
Dan ga ik er vanuit dat er vanaf nu consequent gemod gaat worden op dat soort posts, en niet dat we op onze posts moeten letten wanneer mod X of Y actief is.

Wilders is ook geen God trouwens letterlijk gezien. Misschien moet dat ook gemod worden.

Of posts met <naam> :'). Etc.
pi_196746919
@Tijger_m ik zie dat je nog niet hebt gereageerd op mijn vraag. Geen haast bij verder, naar zou je nog een link willen sturen van het topic waar dit dan al besproken wordt? Dan kunnen we daar verder praten over het onderwerp.

Ik heb zelf nog even door de topiclijst geen gescrolled, maar ik kan er niets over vinden.
pi_196749205
De huidige titel in het corona topic werkt enigszins polariserend, ik denk dat we zoiets moeten voorkomen in deze tijden!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196749648
@Tijger_m Ik begrijp je niet. Ik zie je vrolijk posten dus aan tijdgebrek ligt het niet.

Waarom post je geen link naar een topic waar het onderwerp van @Sammeyzes wordt besproken? Je geeft notabene in je sluitpost aan dat het aanbod overloopt m.b.t. dit onderwerp.

Zo moeilijk zou het dan niet moeten zijn toch?
pi_196758613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.

Ik moedig je aan om deel te nemen aan de bredere discussie hier, overigens, wat het tegenovergestelde is van wat jij denkt.
Ik moedig jou aan om te kappen met deze onzin en mijn topic weer te openen. Dankjewel.
pi_196767163
@Tijger_m Jij kan écht niet tegen een geintje, hè.

Geef toe dat het mooi was dat ik nét een fractie eerder in dat topic was. Omdat het je ervan baalt, hoef je mijn post niet te verwijderen.
pi_196767207
quote:
81s.gif Op woensdag 16 december 2020 16:06 schreef Socios het volgende:
@:Tijger_m Jij kan écht niet tegen een geintje, hè.

Geef toe dat het mooi was dat ik nét een fractie eerder in dat topic was. Omdat het je ervan baalt, hoef je mijn post niet te verwijderen.
Off topic :P

Geintje!
  donderdag 17 december 2020 @ 02:50:38 #284
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_196778014
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1180 Niet op tijd vaccineren
Kan de titel ( Het grote SARS-CoV-2 topic #1180) hersteld worden?

[ Bericht 14% gewijzigd door crystal_meth op 17-12-2020 03:34:22 (beschamende schrijffout) ]
are we infinite or am I alone
pi_196778038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 02:50 schreef crystal_meth het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1180 Niet op tijd vaccineren
Kan de titel ( Het grote SARS-CoV-2 topic #1180) herstelt worden?
Ja.
zie email 27 oktober
pi_196780635
Idee: doe eens wat aan die mensen die blijven oproepen anderen te vermoorden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_196780850
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Idee: doe eens wat aan die mensen die blijven oproepen anderen te vermoorden.
Idee: Laat ons weten als dat gebeurt via een TR.
pi_196780867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Idee: Laat ons weten als dat gebeurt via een TR.
Ja meneer Tijgertje.
[..]
pi_196780875
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja meneer Tijgertje.
*zucht*...Echt?
pi_196780941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

*zucht*...Echt?
Sorry.
[..]
pi_196780978
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja meneer Tijgertje.
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.

Vind je het echt terecht dat je hier nu komt janken? Plaats gewoon een TR en reageer er verder niet op. In plaats van binnen 5 minuten in het topic te klagen dat dit soort reacties gewoon mogen op FOK. En vervolgens ook nog verhaal komen halen in FB.

Sneu gedrag.
pi_196780996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vind je het echt terecht dat je hier nu komt janken? Plaats gewoon een TR en reageer er verder niet op. In plaats van binnen 5 minuten in het topic te klagen dat dit soort reacties gewoon mogen op FOK. En vervolgens ook nog verhaal komen halen in FB.

Sneu gedrag.
Sorry meneer Leonard. Ik ben erg schuldbewust nu.
[..]
pi_196781075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sneu gedrag.
Soooooo koekoek. Lenny deelt uit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_196795959
Kleinzerige modjes die er niet tegen kunnen dat hun leugens worden tegengesproken. Leuk forum dit zeg.
pi_196796069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:50 schreef MoreDakka het volgende:
Kleinzerige modjes die er niet tegen kunnen dat hun leugens worden tegengesproken. Leuk forum dit zeg.
Ik was de mod die je posts verwijderde omdat je constant op de man aan het spelen was. En ik vraag je bij deze om daar mee op te houden indien dat nog gezegd dient te worden.
pi_196796117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik was de mod die je posts verwijderde omdat je constant op de man aan het spelen was.
Nee. Ik val zijn post aan, zijn motieven en het feit dat hij een leugen herhaalt die al eerder ontkracht is.

Zijn inhoudsloze gezeik als mod draagt bij aan het ontsporen van het topic.
pi_196796125
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee. Ik val zijn post aan, zijn motieven en het feit dat hij een leugen herhaalt die al eerder ontkracht is.

Zijn inhoudsloze gezeik als mod draagt bij aan het ontsporen van het topic.
Sorry, nee, je viel hem persoonlijk aan. En hij post niet als mod maar als user en hoe vreemd het ook moge zijn, mods zijn ook users en ik heb ook posts van hem gedelete. Zo werkt dat.
pi_196798540
Hoi Tijgertje,

Waarom is mijn topic gesloten? Mocht het overigens nog kunnen wil ik hem best aanpassen als je hem te scherp vind hoor btw! Ben gewoon nieuwsgierig! :)
pi_196798835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi Tijgertje,

Waarom is mijn topic gesloten? Mocht het overigens nog kunnen wil ik hem best aanpassen als je hem te scherp vind hoor btw! Ben gewoon nieuwsgierig! :)
Omdat je voorstelt mensen buiten de samenleving te plaatsen als zij zich niet vaccineren en dat op vrij grove wijze doet, vond ik. Zelfs ben ik mordicus tegen de anti-vaxx opinies en groeperingen maar dit ging een grens over.

PS: Het is Tijger_m
pi_196798888
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Omdat je voorstelt mensen buiten de samenleving te plaatsen als zij zich niet vaccineren en dat op vrij grove wijze doet, vond ik. Zelfs ben ik mordicus tegen de anti-vaxx opinies en groeperingen maar dit ging een grens over.

PS: Het is Tijger_m
In mijn hoofd schreef ik Tijger maar nu zie ik tijgertje staan wtf :') :D Excuses!

Ik ben het met je eens dat ik het wellicht wat scherp omschrijf maar het lijkt mij vrij aannemelijk dat zij bepaalde zaken in de toekomst niet meer kunnen doen zoals dus café bezoek, theater, concert e.d. daarom is mijn insteek dus ook dat ze niet moeten zwelgen in medelijden (het is een keuze) maar dat ze gewoon eens nuchter moeten nadenken.

Hoop dat je toch besluit mijn topic te openen! Zoals ik zei, ik (een mod mag ook) wil hem best editten om hem iets minder scherp te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')