Ik vind het ook niet okay om mensen met het syndroom van down te bespotten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.
Dan ga ik er vanuit dat er vanaf nu consequent gemod gaat worden op dat soort posts, en niet dat we op onze posts moeten letten wanneer mod X of Y actief is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet okay om mensen met het syndroom van down te bespotten.
Ik moedig jou aan om te kappen met deze onzin en mijn topic weer te openen. Dankjewel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.
Ik moedig je aan om deel te nemen aan de bredere discussie hier, overigens, wat het tegenovergestelde is van wat jij denkt.
Off topicquote:Op woensdag 16 december 2020 16:06 schreef Socios het volgende:
@:Tijger_m Jij kan écht niet tegen een geintje, hè.
Geef toe dat het mooi was dat ik nét een fractie eerder in dat topic was. Omdat het je ervan baalt, hoef je mijn post niet te verwijderen.
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 02:50 schreef crystal_meth het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1180 Niet op tijd vaccineren
Kan de titel ( Het grote SARS-CoV-2 topic #1180) herstelt worden?
Idee: Laat ons weten als dat gebeurt via een TR.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Idee: doe eens wat aan die mensen die blijven oproepen anderen te vermoorden.
Ja meneer Tijgertje.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Idee: Laat ons weten als dat gebeurt via een TR.
Sorry.quote:
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.quote:
Sorry meneer Leonard. Ik ben erg schuldbewust nu.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.
Vind je het echt terecht dat je hier nu komt janken? Plaats gewoon een TR en reageer er verder niet op. In plaats van binnen 5 minuten in het topic te klagen dat dit soort reacties gewoon mogen op FOK. En vervolgens ook nog verhaal komen halen in FB.
Sneu gedrag.
Soooooo koekoek. Lenny deelt uitquote:Op donderdag 17 december 2020 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
11 minuten na die oproep is de post aangepast door een moderator.
Vind je het echt terecht dat je hier nu komt janken? Plaats gewoon een TR en reageer er verder niet op. In plaats van binnen 5 minuten in het topic te klagen dat dit soort reacties gewoon mogen op FOK. En vervolgens ook nog verhaal komen halen in FB.
Sneu gedrag.
Ik was de mod die je posts verwijderde omdat je constant op de man aan het spelen was. En ik vraag je bij deze om daar mee op te houden indien dat nog gezegd dient te worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:50 schreef MoreDakka het volgende:
Kleinzerige modjes die er niet tegen kunnen dat hun leugens worden tegengesproken. Leuk forum dit zeg.
Nee. Ik val zijn post aan, zijn motieven en het feit dat hij een leugen herhaalt die al eerder ontkracht is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik was de mod die je posts verwijderde omdat je constant op de man aan het spelen was.
Sorry, nee, je viel hem persoonlijk aan. En hij post niet als mod maar als user en hoe vreemd het ook moge zijn, mods zijn ook users en ik heb ook posts van hem gedelete. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee. Ik val zijn post aan, zijn motieven en het feit dat hij een leugen herhaalt die al eerder ontkracht is.
Zijn inhoudsloze gezeik als mod draagt bij aan het ontsporen van het topic.
Omdat je voorstelt mensen buiten de samenleving te plaatsen als zij zich niet vaccineren en dat op vrij grove wijze doet, vond ik. Zelfs ben ik mordicus tegen de anti-vaxx opinies en groeperingen maar dit ging een grens over.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoi Tijgertje,
Waarom is mijn topic gesloten? Mocht het overigens nog kunnen wil ik hem best aanpassen als je hem te scherp vind hoor btw! Ben gewoon nieuwsgierig!
In mijn hoofd schreef ik Tijger maar nu zie ik tijgertje staan wtfquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat je voorstelt mensen buiten de samenleving te plaatsen als zij zich niet vaccineren en dat op vrij grove wijze doet, vond ik. Zelfs ben ik mordicus tegen de anti-vaxx opinies en groeperingen maar dit ging een grens over.
PS: Het is Tijger_m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |