Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.quote:Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Ik zie niet waarom je die vraag niet in het centrale topic kunt stellen of waarom het een apart topic verdient in COR.
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.quote:Dit heeft weinig tot niets met COR te maken.
Daar mag je van alles van vinden, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 21:02 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Mogen users daar ook wat van vinden? Je hoeft niet de baas te spelen op deze manier.
Ahh oke, je bent er zo een dus.quote:Op maandag 14 december 2020 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar mag je van alles van vinden, ja.
Topic is weer open, mijn excuses, ik had over het covid gedeelte heen gelezen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
COR / Verenigde Naties trainen 110.000 mensen om misinformatie tegen te gaan
Waarom gooit Tijger_M deze dicht? In de OP staat duidelijk vermeld dat het in het kader van de pandemie wordt gedaan.
De eerste 2 zinnen uit het artikel:
-Fake news about COVID, its origins, treatment and prevention, has gone viral.
-UN has launched counter-attack, wants you to help.
En dan zegt Tijger_M:
[..]
En het topic wordt gesloten.... Dit slaat natuurlijk nergens op Tijger.
Kan iemand het topic aub weer openen?
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.quote:
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.quote:Op maandag 14 december 2020 21:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien. Topic is dicht omdat je gewoon oproept om mensen medische zorg te ontzeggen en dat past hier niet.
Ach, wat een onzin weer... eigenlijk moet men helemaal niet reageren op zo'n opmerking...quote:Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat past wel hier, dit gaat toch over corona. Dat volk wat stond te fluiten buiten bij het torentje mag van mij echt medische zorg ontnomen worden. Het zijn terroristen en met terroristen onderhandel je niet.
COR is wel een serieus subforum, ja, en af en toe kan er best wel wat minder serieus doorheen maar dit vond ik wel iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:17 schreef junkiexp het volgende:
COR / coupe corona
Dit was toch niet een heel erg onzin topic?
Of moeten we alsmaar bloedserieus blijven in COR?
Een dergelijk topic houdt het persoonlijk voor een beetje luchtig
Nofi hoor, gewoon benieuwd
Okquote:Op dinsdag 15 december 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
COR is wel een serieus subforum, ja, en af en toe kan er best wel wat minder serieus doorheen maar dit vond ik wel iets te veel van het goede.
Bans worden niet besproken. En mods bannen niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:32 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heb ik gisteren spontaan een ban van een dag gekregen?
Waarschijnlijk omdat een (F)A diep teleurgesteld was dat ie geen eiersnijder meer kon kopen bij de Action per vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:32 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heb ik gisteren spontaan een ban van een dag gekregen?
Top, zal er eens een aan zijn jasje trekken dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. En mods bannen niet.
Dus dit kun je het beste bij een FA navragen.
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.quote:Op dinsdag 15 december 2020 06:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
COR / Groepsimmuniteit opbouwen
Waarom wordt elke vorm van discussie door jou doodgeslagen @:tijger_m ?
Ik zou dan graag een link willen zien naar het topic waar dit besproken wordt. Het is een onderwerp waar ik het graag over wil hebben, maar nog geen topic van ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.
Ik moedig je aan om deel te nemen aan de bredere discussie hier, overigens, wat het tegenovergestelde is van wat jij denkt.
Is het nut van een forum niet om discussies te voeren? Op deze manier het openen van topics ontmoedigen lijkt me niet het doel van het Forum. Als je het zo naar vindt dat er eindeloos gediscusseerd wordt kan beter een andere hobby zoeken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In dit geval omdat het onderwerp al in vele topics besproken is, er nog steeds open topics zijn over dat onderwerp en het dus geen nieuw topic behoeft. Verder, je kan die discussie ook gewoon in het centrale topic voeren, dat is meermaals gebeurt in het verleden. Tot in den treure, zelfs.
Ik moedig je aan om deel te nemen aan de bredere discussie hier, overigens, wat het tegenovergestelde is van wat jij denkt.
Nee. Dat mag serieus niet. Je kan best wel een beter woord verzinnen, je bent slim zat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Mag ik serieus niet zeggen dat Azarkan een mongool is omdat hij zichzelf compleet voor schut zet in het debat dat momenteel aan de gang is?
Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Dat mag serieus niet. Je kan best wel een beter woord verzinnen, je bent slim zat.
Jouw posts blijven nog staan in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij geen alarm geven wanneer jij als mod actief bent? Dan gelden er namelijk andere regels dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |