Normaal gesproken midden december. Tenzij jullie in volledige lockdown gaan, of ze om een andere reden vindt dat het te eenzaam wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:59 schreef lily het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen, Gao. Is er zicht op wanneer jullie haar kunnen zien?
dat lijkt me zo gek, als er in 1x 1 van een unit van 4 mist bij vakanties enzo.....Het is natuurlijk een logische stap, maar ik kan het me nog helemaal niet voorstellen....quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Normaal gesproken midden december. Tenzij jullie in volledige lockdown gaan, of ze om een andere reden vindt dat het te eenzaam wordt.
Wij waren een paar dagen naar het strand. Even eruit voor ons (man werkt nog steeds thuis, en nu ik beter wordt merk ik dat meer, zeg maar) en even duiken voor jongste die nog steeds weinig kan met z’n geopereerde pols, maar zo toch even lekker actief kon zijn. Was even een goed idee ❤Maar dan mis ik haar extra, want ze kan zo ontzettend genieten.
Ze had gezegd dat we maar geen foto’s moesten sturen van het eten en drinken daar (ze kent het hotel erg goed, want ze heeft er met school al haar duikbrevetten gehaald), dus ik heb me vermaakt met het sturen van foto’s van lege borden en glazenDat ze ons niet te erg gaat missen, zeg maar
Ik vond het ook echt raar toen we gisteren terug reden, die lege achterbank. Wat me erg verbaast, is dat jongste het zo superrelaxed vindt. Hij mist haar wel, maar zo in het dagelijks leven vind hij het wel fijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat lijkt me zo gek, als er in 1x 1 van een unit van 4 mist bij vakanties enzo.....Het is natuurlijk een logische stap, maar ik kan het me nog helemaal niet voorstellen....
Huh? Hebben ze bewezen covid dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:57 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik snap heel goed dat ze het heel erg vinden. Ik voel er alleen niks bij.
En wat mij betreft is er wel 1 waarheid: als je ondanks alles toch de hele tijd met z'n allen in de kroeg gaat zitten is dat gewoon aso. En als je nu andere manieren vindt om massaal bij elkaar te komen is dat nog meer aso. Daar heb ik 0 begrip voor.
Oh ja, die maatregelen. Dat mag dan allemaal maar ik mag niet bij mijn ouders in de woonkamer zitten zonder 10 dagen in quarantaine te moeten![]()
Sterker nog, ik zou al in quarantaine moeten als ik op hun oprit sta en het raampje naar beneden doe.
Dit ja. Terwijl wij gisteren op het werk een beetje bezorg en afhaal deden, terwijl we de druk voelen dat er veel te weinig binnen komt hoorden we dat in Toverland het een drukte van jewelste was. Dat doet dan wel even wat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:56 schreef Mariposas het volgende:
Waar ik me vooral aan stoor zijn de genomen maatregelen. We mogen niet uit eten. Wél mogen we massaal de stad in om te shoppen (ik fietste donderdag door de stad in 070, niet normaal druk) en beelden die ik heb gezien van de Efteling zijn ook absurd. Maar dat zullen wel weer momentopnames zijn.
Je bent niet de enige die daarover valt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 09:56 schreef Mariposas het volgende:
Waar ik me vooral aan stoor zijn de genomen maatregelen. We mogen niet uit eten. Wél mogen we massaal de stad in om te shoppen (ik fietste donderdag door de stad in 070, niet normaal druk) en beelden die ik heb gezien van de Efteling zijn ook absurd. Maar dat zullen wel weer momentopnames zijn.
Maar dan hoef je toch niet in quarantaine na een bezoekje? Dat geldt alleen als je uit een ander land komt dat rood of oranje is, niet binnen Nederland. Lijkt mij dat als je goed afstand houdt, je prima bij je ouders op bezoek kan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:15 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Nee ze wonen 15km aan de verkeerde kant van de Maas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |