Wij ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 02:19 schreef Kluun1985 het volgende:
Kan niet wachten tot ik naar Pakistan kan
Terwijl er een brandend lijk op een vlot voorbij drijttquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 03:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
In Pakistan schijten ze gewoon in een rivier, kan je gelijk je anus wassen. Veel hygiënischer.
Is het cultureel verantwoord om dan gelijk een fapje te maken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:25 schreef Moass het volgende:
[..]
Terwijl er een brandend lijk op een vlot voorbij drijtt
Ach, fap it! Gewoon schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is het cultureel verantwoord om dan gelijk een fapje te maken?
Met je linkerhand ja en eet men daarom met de alleen de rechterhand omdat ze geen bestek gebruiken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 03:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
In Pakistan schijten ze gewoon in een rivier, kan je gelijk je anus wassen. Veel hygiënischer.
India:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 03:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Same shit different namequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:25 schreef feitcepsrep het volgende:
Pakistan of all places
Alleen India is erger
Als we allemaal wat bij leggen dan gaat TS vandaag al weg:quote:
En een 3e de was aan t doen is terwijl nummer 4 (Abid) z'n stramme kabouter aan t masseren is en heel de rivier volblaft...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:25 schreef Moass het volgende:
[..]
Terwijl er een brandend lijk op een vlot voorbij drijtt
Ik heb daar wel een tientje voor over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als we allemaal wat bij leggen dan gaat TS vandaag al weg:
[ afbeelding ]
Als we kunnen regelen dat het naar een plek zonder internetverbinding is doe ik graag mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:20 schreef JochemSjakie het volgende:
Kunnen we geen Gofundme opzetten om TS naar Pakistan te sturen?
Best smerig eigenlijk. Mensen die niet aan minimale persoonlijke hygiene doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 02:19 schreef Kluun1985 het volgende:
-Je stapt de trein in en gaat zitten op een plek waar eerder iemand heeft gezeten die daarvoor heel lang op het toilet heeft gezeten. GETVER!
-Je koopt brood bij de banker, deze wordt gesneden en gegeven door iemand die daarvoor heel lang op het toilet heeft gezeten. GETVER!
-Je gaat naar een restaurant. Je eten wordt bereid door iemand die daarvoor heel lang op het toilet heeft gezeten. GETVER!
Wat is alles toch eigenlijk smerig in Hollanda. Kan niet wachten tot ik naar Pakistan kan en naar de liefde van mijn leven, die geen toilet in zijn huis heeft.
Klacht: Toiletgangers
Wat een fout van de natuur.
Jammer genoeg is er in Pakistan ook Internet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 06:20 schreef JochemSjakie het volgende:
Kunnen we geen Gofundme opzetten om TS naar Pakistan te sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |