En dat mag dan opeens betaald naar Griekenland om verslag van PSV te doenquote:
Cyprusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat mag dan opeens betaald naar Griekenland om verslag van PSV te doen
Walgelijk
En straks weer Koert ergens als commentator. Ze weten wel hoe je kijkers naar een FOX-abonnement moet jagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk
https://www.vi.nl/nieuws/(...)keerpunt-van-der-sarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk
En wij maar echt werken voor ons ..geldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk
Griekenland was te min voor hem en is doorgevlogen naar Cyprus met zijn steralluresquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Griekenland was te min voor hem en is doorgevlogen naar Cyprus met zijn sterallures
Ik was thuis gebleven.quote:In Cyprus is de besmettingsgraad van het coronavirus toegenomen. Daarom gaat u vanaf nu na verblijf in Cyprus bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine.
Bij aankomst in Cyprus moeten reizigers uit deze categorieën een negatieve Covid-test overleggen en geldt een strikte quarantaine van 14 dagen.
Bakker?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is die blanke jong oranje speler met neanthertaler hoofd in de preview op Fox?
Dat wil je horen want het was vrij realistischquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Weer hemeltergende AZ-ejaculatie in de FOX-studio.
Was het Bakker? Hallo, ik doe die suggestie niet voor niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je horen want het was vrij realistisch
Heb vorige week gekeken maar leek niet op dat oude stadion?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
Rijeka is na de Kuip misschien wel het gaafste stadion waar ik ben geweest.
Wat is er gaaf aan De Kuip?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
Rijeka is na de Kuip misschien wel het gaafste stadion waar ik ben geweest.
Nee ik ben nog in dat oude geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb vorige week gekeken maar leek niet op dat oude stadion?
Onder Rutten toch? De geboorte van rechtsback Karsdorpquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ben nog in dat oude geweest
Tijdens een wolkbreuk
In het onoverdekte uitvak
Dat zou goed kunnen ja. Die wedstrijd heb ik bijzonder weinig van meegekregen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onder Rutten toch? De geboorte van rechtsback Karsdorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |