SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Bevroren of ontdooidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenmaar er stonden echt allemaal waarschuwingen in die handleiding. Hij ging ook vanzelf weer vrij snel uit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Loopt super soepel deze verkoop.![]()
V&A / [TK] Pioneer MVH-S100UB RDS/AUX/USB/Autoradio
In de winter misschien wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegd
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
dat is net zoals met die marktolaats gekkiesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]wat is dit dan....jezus christus.
Ja lang geleden in een huisje, lekker man in de winter. Had ook sauna, na een lange winterwsndeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is net zoals met die marktplaats gekkies
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Wauwquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Nederlandse grootste kneus terug naar held.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-thailand~a93fc55e/
ohja mensen die meteen zichzelf dingen toe eigenen.....ff serieus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.
Tering wat voor gekkies je krijgt. Een vrouw die dwong mij gewoon mijn adres te geven want ze wilde nu komen![]()
Uiteindelijk toch nog ee vriendelijke jongen gevonden die hem heeft gekocht maar ik doet het niet meer zo snel
Of je spreekt een bedrag af en dan gaan ze bij het ophalen nog even afdingen. Nee kut dat hebben we al gedaan. Dan ga je maar weer naar huis, ben je voor niks gekomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohja mensen die meteen zichzelf dingen toe eigenen.....ff serieus.
Precies kost jou je vervoerskosten, doei!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je spreekt een bedrag af en dan gaan ze bij het ophalen nog even afdingen. Nee kut dat hebben we al gedaan. Dan ga je maar weer naar huis, ben je voor niks gekomen.
Vorig jaar had ik een grote opruimronde en een hele zut te koop of gratis hier op FOK! gezet, dat was echt een genot in vergelijk met MPquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Dat valt lastig te ontkennen ja.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje maar [ link | afbeelding ]
Sterkte morgenvroeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenvroeg weer Bootcampen
maar die TS is ook wel MP volk hoor.. iemand nog niet eens 24 uur de tijd geven te reageren..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Terug in bed gaan liggen wachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm collegaatje ziek, dus nu moet ik pas om 9 uur beginnen maar zat al om klaar om om kwart over 8 te beginnen, zo irritant want had dus 3 kwartier langer in bed kunnen liggen in plaats van nu nutteloos te wachten.
Ik heb gisteren gegrillde kippenbouten gegetenquote:
Wekker zettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dan val ik in slaap denk ik.
das bijzonder, later beginnen omdat colega ziek is.. meestal moet je juist eerder aan de bak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm collegaatje ziek, dus nu moet ik pas om 9 uur beginnen maar zat al om klaar om om kwart over 8 te beginnen, zo irritant want had dus 3 kwartier langer in bed kunnen liggen in plaats van nu nutteloos te wachten.
Manager had gebeld of ik eerder wilde komen maar ik stond onder de douche en nu komt de collega die eigenlijk de late dienst had eerder. En yep, zoiets, 1 pm'er per 10 kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
das bijzonder, later beginnen omdat colega ziek is.. meestal moet je juist eerder aan de bak.
maar jij werkt met kinderen he, daar was een regel van iets van 2 man per groep ofzo?
Niet te zien door alle regen.quote:
Je mag toch Duitsland al niet meer in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, vanavond even bier halen in Duitsland voor de totale lockdown
Voor korte tripjes (minder dan een dag) nog wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag toch Duitsland al niet meer in?
en er staat ook geen controle..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor korte tripjes (minder dan een dag) nog wel.
Owquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor korte tripjes (minder dan een dag) nog wel.
Uniform is hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:50 schreef Karzai het volgende:
Breakie breakie kilo Utrecht tango
Mien zet het bier maar vast koud zit nu in oberhausen ben er om 12 uur
Mooi woord wel, worstensmokkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij glipt dagelijks de grens over met een paar vaatjes Bitburger en wat bockworsten?
Mijn geestesoog ziet IJs nu in haar poezenonesie door de bosjes sluipen met die worsten onder haar armquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi woord wel, worstensmokkel.
Dit draait zich spontaan om in een vrouw in worstenonesie die katten over de grens smokkelt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn geestesoog ziet IJs nu in haar poezenonesie door de bosjes sluipen met die worsten onder haar arm
En toen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik kwam gisteravond voor het slapen achter dat de deur die vandaag gezet zou worden zonder glas was geleverd
oh lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:24 schreef Karzai het volgende:
Leidinggevende kwam even langs om mij het goede nieuws te brengen dat ik nog 15 vakantie heb, maar even de laatste 3 weken van december opgenomen
Storm in een glas waterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Dus natuurlijk in de stress want vandaag zou de deurman komen. En wat heb je aan een fucking deur zonder glas ook he. Maar goed aardige man, hij komt maandag en nu moet ik dat glas dus halen/
Ik zou zoveel willenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwIk zou best even naar Kleve willen. Maar goed, zo min mogelijk reizen dus
Ja weten jullie dat? Dat een deur zonder dat glas word geleverd.quote:
Die draait zich nog even lekker om.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weten jullie dat? Dat een deur zonder dat glas word geleverd.
Ik heb de man geappt en die appte vannnacht terug dat het geen probleem was.
Nee, we moesten afgelopen week wat ophalen op de fabriek in Duitsland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij glipt dagelijks de grens over met een paar vaatjes Bitburger en wat bockworsten?
Nou ja, als het beslag enzo allemaal goed zit, is de deur er even uittillen voor het glas niet zo'n punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee, ik koop nooit deuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat nog geeneensquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als het beslag enzo allemaal goed zit, is de deur er even uittillen voor het glas niet zo'n punt.
Zou ook nog kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal met een raam in de tram. Ik kijk nu al uit naar de verhalen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan liever gloeiend hete tomatensoep over me heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zul je net zien dat er een politie achtervolging is waarbij een marktkraam met meloenen geramd wordt en Ballie als ze met de glasplaat over straat looptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er een politie achtervolging is waarbij een marktkraam met meloenen geramd wordt en Ballie als ze met de glasplaat over straat loopt
Het is veiligheidsglas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan liever gloeiend hete tomatensoep over me heen.
Dan heeft ze straks wel flinke meloenen, huehue.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er een politie achtervolging is waarbij een marktkraam met meloenen geramd wordt en Ballie als ze met de glasplaat over straat loopt
lege nieuwe huizen? of lege sloop huizen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En ze zijn écht bij de lege huizen bezig.![]()
En de schutting tussen leeg en leeg ging er vandoor. Ik ben benieuwd wat ik aantref vanmiddag.
Ja vervelend en geeft een teringzooi maar je zult er weinig blijvende schade aan overhouden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het equivalent van koude tomatensoep dus?
Als die ruitjes heel aan komen zou ik wel enigszins teleurgesteld zijn ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hebben ook gewoon echt geen vertrouwen in mij he
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die ruitjes heel aan komen zou ik wel enigszins teleurgesteld zijn ja.
hoe groot zijn de ruitjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja benieuwd hoe groot die verpakking is
50 cm bij 80 cm en dat dan eindelijk die herfststorm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja benieuwd hoe groot die verpakking is
https://www.praxis.nl/bad(...)83cm-4-stuks/1428184quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
50 cm bij 80 cm en dat dan eindelijk die herfststorm.
Ik zou niet met de scooter gaan..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.praxis.nl/bad(...)83cm-4-stuks/1428184
CanDo blank glas Dimension Manchester 201,5x83cm 4 stuks
het is wel breed jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou niet met de scooter gaan..
Lege rijtjeshuizen. Was huur, heeft maanden leeggestaan en ik neem aan dat ze nu de verkoop in gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lege nieuwe huizen? of lege sloop huizen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
50 cm bij 80 cm en dat dan eindelijk die herfststorm.
Die maat die er bij staat is het formaat van de deur, niet van het glas.quote:
Ik gok eens dat de ruitjes zo'n 40x60 zijn?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die maat die er bij staat is het formaat van de deur, niet van het glas.
oh nee dat niet maar dacht zo voor mijn benen waa je je voeten zetquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gok eens dat de ruitjes zo'n 40x60 zijn?
en dan 4 stuks, dus het zal nog wel wat gewicht hebben.
Ik zou het niet in een rugzakje steken op de scooter
In ieder geval geen lekker formaat om even te vervoeren op de scooter. Verpakking erbij en het is een raar, log ding.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gok eens dat de ruitjes zo'n 40x60 zijn?
en dan 4 stuks, dus het zal nog wel wat gewicht hebben.
Ik zou het niet in een rugzakje steken op de scooter
En dan net te enthousiast een hobbeltje. Krrrrrak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat niet maar dacht zo voor mijn benen waa je je voeten zet
Ik heb mensen al gekkere dingen zien vervoeren, maar ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat niet maar dacht zo voor mijn benen waa je je voeten zet
ja soms wordt je wel vindingrijk met dingen op de scooterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb mensen al gekkere dingen zien vervoeren, maar ik zou het niet doen.
Ik heb dan ook nooit een scooter gehad..
Ik heb een oven vervoerd op de fiets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb mensen al gekkere dingen zien vervoeren, maar ik zou het niet doen.
Ik heb dan ook nooit een scooter gehad..
Toeter toeter toeterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms wordt je wel vindingrijk met dingen op de scooter
Ik had eens twee van die Ikea-tafeltjes op de fiets gehaald. Dat zijn dan twee van die vlakke platen van samengeperst karton dus qua gewicht makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een oven vervoerd op de fiets.
Geen aanrader overigens.
Met RomanaBallie op de scooterquote:
Fatboys op fietsen zie ik wel regelmatigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Of m'n vriendin toen met de Fatboy op de fiets
ja bezorgen is 60 euro. Denk dat mijn tante wel kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:48 schreef mschol het volgende:
aps het groot en log is zou ik het laten bezorgen (of iemand met auto regelen)
Nu niet zo heel veel meer hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fatboys op fietsen zie ik wel regelmatig
Meestal op zondagmiddag in grote groepen die elkaar toeschreeuwen en geen oog hebben voor andere weggebruikersquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fatboys op fietsen zie ik wel regelmatig
Mwehehehe. Ik kon het niet fietsend, maar fiets was een goeie pakezel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens twee van die Ikea-tafeltjes op de fiets gehaald. Dat zijn dan twee van die vlakke platen van samengeperst karton dus qua gewicht makkelijk te doen.
Tot er een windvlaag van de zijkant kwam en ik bijna in de sloot lag.
QFTquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal op zondagmiddag in grote groepen die elkaar toeschreeuwen en geen oog hebben voor andere weggebruikers
Thank fuck dan dat ik gisteravond ben gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Alle winkels van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall kampen vrijdag sinds de vroege ochtend met een pinstoring. Dat bevestigt een woordvoerder desgevraagd aan NU.nl.
https://www.nu.nl/economi(...)AN0JjSuOv68E4Mvwb2k4
Ik bied 100 euro voor de scooteroptie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bezorgen is 60 euro. Denk dat mijn tante wel kan
true.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu niet zo heel veel meer hoor.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
Ik stond er gisteren nog wel van te kijken hoeveel mensen aan het fietsen waren tijdens de stortregen.
Maar ja, als je naar Limburg komt voor een fietsvakantie zul je er ook aan moeten geloven
hmmquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bied 100 euro voor de scooteroptie.
Ik zie ze er hier in het dorp er nog wel voor aan dat je nu 'op rekening' kunt afrekenen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thank fuck dan dat ik gisteravond ben gegaan.
Bejaarden op e-bikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal op zondagmiddag in grote groepen die elkaar toeschreeuwen en geen oog hebben voor andere weggebruikers
Nah, de bolle vaak ook 's middags pas hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bejaarden op e-bikes
wij wielrenners op edele stalen rossen rijden veelal in de ochtend
klopt. Maar goed, als ze zich in grote groepen gaan bewegen worden ze vanzelf ook asocialer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, de bolle vaak ook 's middags pas hoor.
Die bejaarden op e-bikes zijn nog vervelender jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bejaarden op e-bikes
wij wielrenners op edele stalen rossen rijden veelal in de ochtend
Auquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens dat je zooooo hard moet geeuwen dat je kaak knak zegt?
Ook al rij ik zelf op een racefiets, ik stoor me ook vaak genoeg aan het gedrag van sommigen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bejaarden op e-bikes zijn nog vervelender ja. Merkte dat bij de eerste lockdown in maart, toen reden vrijwel alle wielrenners alleen of gewoon met twee achter elkaar terwijl die bejaarden gewoon naast elkaar over de hele breedte van het fietspad bleven
Ik vind fietsers wel boven aan het lijstje staan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook al rij ik zelf op een racefiets, ik stoor me ook vaak genoeg aan het gedrag van sommigen.
Maar hetzelfde geldt voor automobilisten en wandelaars ook. Overal zitten idioten tussen.
Daar moet een "haags" in?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook al rij ik zelf op een racefiets, ik stoor me ook vaak genoeg aan het gedrag van sommigen.
Maar hetzelfde geldt voor automobilisten en wandelaars ook. Overal zitten idioten tussen.
Iedereen heeft recht op zijn/haar meningquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind fietsers wel boven aan het lijstje staan.
BOA's uitrusten met machinegeweren dan maar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Me vanmorgen nog heerlijk geërgerd aan alle lui zonder fatsoenlijk licht.
Ik heb m'n verlichting altijd aan met de auto, kan ik ze ook niet vergeten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Met je grijze auto zonder licht in de mist.
E-bikers, pubers, wielrenners, bakfietsen. In die volgorde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind fietsers wel boven aan het lijstje staan.
Ik kan het niet eens uitzetten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n verlichting altijd aan met de auto, kan ik ze ook niet vergeten.
dat soort mensenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Met je grijze auto zonder licht in de mist.
Ik vind het gejammer als ik m'n auto in of uit stap irritant, dus ik zet 'm altijd aan en uit. Maar licht is standaard aan ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al die ebikes zonder licht. JE HOEFT ER NIET EENS MOEITE VOOR TE DOEN.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort mensen
fietsen zonder licht, hardlopen in volledig zwart tenue, de hond uitlaten in camouflagepak..
Wij hadden een lampje aan de hondenriem hangen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort mensen
fietsen zonder licht, hardlopen in volledig zwart tenue, de hond uitlaten in camouflagepak..
Laats hier wel een keertje gezien dat een peloton zondagsmiddagrijders die zich de provinciale weg toe-eigenden ipv gewoon op het fietspad met een 'ploegwagen' die er achteraan tufte. Ging met 30 km/u vooruitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat doet ie dus niet, wel fijn. Hij heeft ook een automatische stand, dan zouden de lampen vanzelf aan moeten gaan als het donker genoeg is, maar die doet het dus niet altijd even lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gejammer als ik m'n auto in of uit stap irritant, dus ik zet 'm altijd aan en uit. Maar licht is standaard aan ja.
Ook vaak genoeg gezien, een vierpotige kerstboom aan licht, maar waar de lijn dan heen ging? Onzichtbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden een lampje aan de hondenriem hangen.
Ja, dat zie je gelukkig steeds vaker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden een lampje aan de hondenriem hangen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BOA's uitrusten met machinegeweren dan maar?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg gezien, een vierpotige kerstboom aan licht, maar waar de lijn dan heen ging? Onzichtbaar.
Automatisch staat 'ie standaard op, dus ik heb ook als ik 'm vergeet gewoon licht, maar ik zet 'm liever gewoon echt aan. Volgens mij doen m'n achterlichten niet mee op automatisch ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet ie dus niet, wel fijn. Hij heeft ook een automatische stand, dan zouden de lampen vanzelf aan moeten gaan als het donker genoeg is, maar die doet het dus niet altijd even lekker.
dit nieuws moet je niet van facebook halen, tracking shit en alles.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Alle winkels van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall kampen vrijdag sinds de vroege ochtend met een pinstoring. Dat bevestigt een woordvoerder desgevraagd aan NU.nl.
https://www.nu.nl/economi(...)os-en-gall-gall.html
Staat bij mij automatisch aan, schiet ook vanzelf van dagrijlicht naar dimlicht. Soms wel een beetje irritant als je onder een viaduct doorrijdt en die overschietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een kudde hardlopers met allemaal zo'n schijnwerper op de borst ziet er ook best apart uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag ook eens skaters met allemaal lampjes in de wieltjes, dacht dat ik gek werd.
Ik moest eens na een concert een uur wachten tot ik de parkeergarage uit konquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automatisch staat 'ie standaard op, dus ik heb ook als ik 'm vergeet gewoon licht, maar ik zet 'm liever gewoon echt aan. Volgens mij doen m'n achterlichten niet mee op automatisch ook.
In kudde hou ik het altijd bij armlampjes en neonvestje. Voor alleen wil ik eigenlijk ook nog zo'n borstlamp.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kudde hardlopers met allemaal zo'n schijnwerper op de borst ziet er ook best apart uit
Denk dat ze nu wel contact accepteren, maar daar heb je weinig aan als je niet weet dat er een storing is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dit nieuws moet je niet van facebook halen, tracking shit en alles.
maar goed: dan willen ze dat je contant betaald... hoe dan? want contant wordt actief tegen gewerkt
het is een storing he? Geen beleid ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
maar goed: dan willen ze dat je contant betaald... hoe dan? want contant wordt actief tegen gewerkt
Mja, leuk, sta je daar met je boodschappen en zonder contanten, want die had je al maanden niet nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Uurtje extra werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Morgen moeten we de klok weer verzetten, duurt 2020 nog langer.
Het is sowieso een lang jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Morgen moeten we de klok weer verzetten, duurt 2020 nog langer.
Ik had het van de zomer een keertje, was die bij de garage voor onderhoud geweest en dan zetten ze die automatische stand uit. Ging ik een keertje in het donker weg en helemaal geīrriteerd hoe fel het rafioscherm was en hoe ik dat kon dimmen, bleek dus gewoon dat mijn lampen niet aanstondenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest eens na een concert een uur wachten tot ik de parkeergarage uit konDus zat toen radio te luisteren en om de accu een beetje te besparen, had ik de lampen op automatisch staan, dan waren ze in de garage uit maar zouden ze buiten weer aangaan, want ik vergeet het toch.
Gingen ze buiten niet aan.
Gelukkig seinde de auto achter me even, anders had ik het dus niet doorgehad.
met hond uitlaten en hardlopen zou ik ook niet snel aan verlichting denken, maar goed zou dan ook niet langer dan strikt noodzakelijk (oversteken) op een weg komen waar auto's/gemotoriseerd verkeer rijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort mensen
Vind het eigenlijk best een kort jaar voor mijn gevoel, het is al weer bijna novemberquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is sowieso een lang jaar.
Aangezien er een 29 februari was ook...
In stedelijk gebied met voldoende straatverlichting is het niet direct nodig, maar op het platte land laat de straatverlichting je toch wel regelmatig in de steekquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
met hond uitlaten en hardlopen zou ik ook niet snel aan verlichting denken, maar goed zou dan ook niet langer dan strikt noodzakelijk (oversteken) op een weg komen waar auto's/gemotoriseerd verkeer rijden
Jawel. Maar mijn fantasie maakt er graag slapstick vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hebben ook gewoon echt geen vertrouwen in mij he
Vraag me af of er al lui zijn die het grapje niet meer snappen, met alle automatisch verspringende tijden op klokjes.quote:
Heb je gekeken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
2021 wil be great, best year ever, ever.
With the greatest president ever period.
Ik gebruik een analoge klok om te kijken of mijn digitale zichzelf wel aangepast heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vraag me af of er al lui zijn die het grapje niet meer snappen, met alle automatisch verspringende tijden op klokjes.
Lange Frans zal het niet snappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vraag me af of er al lui zijn die het grapje niet meer snappen, met alle automatisch verspringende tijden op klokjes.
ik heb nog wel klokken die niet automagisch verspringenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja die onzekerheid ken ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik een analoge klok om te kijken of mijn digitale zichzelf wel aangepast heeft
Hey heb je nou een nieuwe tussendeur besteld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een storing he? Geen beleid ofzo
Mijn enige analoge klok staat al gewoon op wintertijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
las gisteren dat hij het niet handig vond dat ze het over een aanslag op rutte hadden gehad in de podcastquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange Frans zal het niet snappen.
Op zondag ochtend heb ik toch altijd de twijfel: heb ik nou gisteravond de klok al aangepast? zou het nu echt zo laat zijn, of zit ik er toch een uur naastquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik een analoge klok om te kijken of mijn digitale zichzelf wel aangepast heeft
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey heb je nou een nieuwe tussendeur besteld?
Die met die kleine raampjes?
Nee nee, zonder raampjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey heb je nou een nieuwe tussendeur besteld?
Die met die kleine raampjes?
Denk het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger kon je bellen naar een nummer voor de juiste tijd, bestaat dat nog?
Gewoon even op je telefoon kijken, die past zich automatisch aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zondag ochtend heb ik toch altijd de twijfel: heb ik nou gisteravond de klok al aangepast? zou het nu echt zo laat zijn, of zit ik er toch een uur naast
Gohquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gisteren dat hij het niet handig vond dat ze het over een aanslag op rutte hadden gehad in de podcast
het groeit vanzelf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke dan? Met drie grotere ramen?
Dat glas komt wel goed joh.
ja, weet ik.. en in het bericht staat dus dat ze klanten vragen om contant te betalen.. wat ik dus raar vind als aan de andere kant contant geld al jaren ontmoedigt wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is een storing he? Geen beleid ofzo
En stuur je daarna nog een fax om het te dubbelchecken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik check de teletekst-app op mijn telefoon om te checken of de tijd goed is
Vroeger had je de tijd telefoon, weet je nog?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik check de teletekst-app op mijn telefoon om te checken of de tijd goed is
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee kun je zo nabestellen natuurlijk.
moeten ze het dan gratis weggeven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, weet ik.. en in het bericht staat dus dat ze klanten vragen om contant te betalen.. wat ik dus raar vind als aan de andere kant contant geld al jaren ontmoedigt wordt
Wat dan, in natura?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, weet ik.. en in het bericht staat dus dat ze klanten vragen om contant te betalen.. wat ik dus raar vind als aan de andere kant contant geld al jaren ontmoedigt wordt
Ja dat zei ik net.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger had je de tijd telefoon, weet je nog?
Dan belde je en werd er gezegd: bij de volgende toon is het exact drie minuten over tien.
Ja stap net in, niet terug gelezen.quote:
quote:60 miljoen
De telefonische tijdmelding was tientallen jaren het op een na meest gekozen telefoonnummer. Zo'n 60 miljoen mensen per jaar belden om de tijd te weten. Alleen het nummer voor inlichtingen (008) werd vaker gebeld: 68 miljoen keer per jaar.
De telefonische tijdmelding bestaat nog steeds. Tegenwoordig is het nummer 0900-8002. Het nummer wordt nog steeds ruim 200.000 keer per jaar gebeld, met een duidelijke piek in maart en oktober. In deze maanden gaat de zomer- of wintertijd in en dan bellen zo'n 31.000 mensen.
.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten ze het dan gratis weggeven?
ja dan pak je zon bloemkool van de groenteafdelingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
"vandaag kunt u afrekenen met bloemkool. seks, kippen of lege colablikjes"
Seks is wel lastig als je allebei net zoveel geniet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
"vandaag kunt u afrekenen met bloemkool. seks, kippen of lege colablikjes"
Dat wordt de übergaye jonge gozer traumatiseren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar net de heringetreden huisvrouw Ria.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt de übergaye jonge gozer traumatiseren.
Ja, daar kan ik niets aan doen.quote:
*internetkassaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Fles meteen rennen naar de kassa met 200 rollen pleepapier.
ik noem wellicht iets geks: zorg voor een backup lijn (kpn probleem, dus neem aan iets met de verbinding is; kan je prima een backup voor inrichten)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten ze het dan gratis weggeven?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik noem wellicht iets geks: zorg voor een backup lijn (kpn probleem, dus neem aan iets met de verbinding is; kan je prima een backup voor inrichten)
JA MAAR GELD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik noem wellicht iets geks: zorg voor een backup lijn (kpn probleem, dus neem aan iets met de verbinding is; kan je prima een backup voor inrichten)
De appie Heijn chickies houd je zelf natuurlijk :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verzin wel wat voor die arme jongens van de Appie
Keronaas dit datquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA MAAR GELD.
Het moet eerst fout gaan voor er dingen aangepast worden, jeweettog.
De teller staat op vijfquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De appie Heijn chickies houd je zelf natuurlijk :p
Wat nou wordt. M'n haar was er nat van.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks van die grote insecten die tegen het raam bonzen @:cherrylips
Milftig. Mooi bijvoegelijk naamwoord.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ik ken noemt dat altijd miftig en nu doe ik dat ook al jaren.
bbrrrrrquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Milftig. Mooi bijvoegelijk naamwoord.
Jij bent matties met Mike Tysonquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ik ken noemt dat altijd miftig en nu doe ik dat ook al jaren.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:27 schreef mschol het volgende:
![]()
en @:kwiwi gevangenis al plat gebrand?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben de legoliefhebbers deze al?
Lampen uit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Hrr, extra mondkapjes mee zijn geen overbodige luxe dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
In NRW moeten leerlingen vanaf maandag ook hun mondkapje ophouden als ze op hun plek zitten
heb je de hele dag die natte lap voor je mond
hou maar lekker daarquote:
Bronnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel roddels op msm dat NL vanavond om 20:00 in volledige lockdown gaat.
Managers zijn vaak maar een incapabel stelletjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:21 schreef kwiwi het volgende:
M'n baas kan nog geen week een project alleen managen. Man man man, en ik mag de rotzooi vanaf maandag weer opruimen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt hčquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze kwam met veel bombarie en "kijk mij eens 15 jaar ervaring hebben en veel weten" binnen in Februari, en al direct bleek dat ie nog minder kan dan een junior met 1 jaar ervaring.. maar hem ontslaan ho maar. Wil ook niks leren. Zit volgens mij gewoon te wachten hier op z'n pensioen want hij is eind 50.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Managers zijn vaak maar een incapabel stelletje
Ja, dat soort rampverhalen hebben wij ook. Hebben een gladde babbel, maar verder kunnen ze gewoon niks. Gek genoeg krijgen dat soort types bij ons gelijk een dik salaris en een beemertquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze kwam met veel bombarie en "kijk mij eens 15 jaar ervaring hebben en veel weten" binnen in Februari, en al direct bleek dat ie nog minder kan dan een junior met 1 jaar ervaring.. maar hem ontslaan ho maar. Wil ook niks leren. Zit volgens mij gewoon te wachten hier op z'n pensioen want hij is eind 50.
Same herequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat soort rampverhalen hebben wij ook. Hebben een gladde babbel, maar verder kunnen ze gewoon niks. Gek genoeg krijgen dat soort types bij ons gelijk een dik salaris en een beemert![]()
Hoe oud mag je daar bij jullie met pensioen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze kwam met veel bombarie en "kijk mij eens 15 jaar ervaring hebben en veel weten" binnen in Februari, en al direct bleek dat ie nog minder kan dan een junior met 1 jaar ervaring.. maar hem ontslaan ho maar. Wil ook niks leren. Zit volgens mij gewoon te wachten hier op z'n pensioen want hij is eind 50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |