SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Bevroren of ontdooidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenmaar er stonden echt allemaal waarschuwingen in die handleiding. Hij ging ook vanzelf weer vrij snel uit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Loopt super soepel deze verkoop.![]()
V&A / [TK] Pioneer MVH-S100UB RDS/AUX/USB/Autoradio
In de winter misschien wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegd
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
dat is net zoals met die marktolaats gekkiesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]wat is dit dan....jezus christus.
Ja lang geleden in een huisje, lekker man in de winter. Had ook sauna, na een lange winterwsndeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is net zoals met die marktplaats gekkies
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Wauwquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Nederlandse grootste kneus terug naar held.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-thailand~a93fc55e/
ohja mensen die meteen zichzelf dingen toe eigenen.....ff serieus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.
Tering wat voor gekkies je krijgt. Een vrouw die dwong mij gewoon mijn adres te geven want ze wilde nu komen![]()
Uiteindelijk toch nog ee vriendelijke jongen gevonden die hem heeft gekocht maar ik doet het niet meer zo snel
Of je spreekt een bedrag af en dan gaan ze bij het ophalen nog even afdingen. Nee kut dat hebben we al gedaan. Dan ga je maar weer naar huis, ben je voor niks gekomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohja mensen die meteen zichzelf dingen toe eigenen.....ff serieus.
Precies kost jou je vervoerskosten, doei!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je spreekt een bedrag af en dan gaan ze bij het ophalen nog even afdingen. Nee kut dat hebben we al gedaan. Dan ga je maar weer naar huis, ben je voor niks gekomen.
Vorig jaar had ik een grote opruimronde en een hele zut te koop of gratis hier op FOK! gezet, dat was echt een genot in vergelijk met MPquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Dat valt lastig te ontkennen ja.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje maar [ link | afbeelding ]
Sterkte morgenvroeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenvroeg weer Bootcampen
maar die TS is ook wel MP volk hoor.. iemand nog niet eens 24 uur de tijd geven te reageren..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Terug in bed gaan liggen wachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm collegaatje ziek, dus nu moet ik pas om 9 uur beginnen maar zat al om klaar om om kwart over 8 te beginnen, zo irritant want had dus 3 kwartier langer in bed kunnen liggen in plaats van nu nutteloos te wachten.
Ik heb gisteren gegrillde kippenbouten gegetenquote:
Wekker zettenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dan val ik in slaap denk ik.
das bijzonder, later beginnen omdat colega ziek is.. meestal moet je juist eerder aan de bak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm collegaatje ziek, dus nu moet ik pas om 9 uur beginnen maar zat al om klaar om om kwart over 8 te beginnen, zo irritant want had dus 3 kwartier langer in bed kunnen liggen in plaats van nu nutteloos te wachten.
Manager had gebeld of ik eerder wilde komen maar ik stond onder de douche en nu komt de collega die eigenlijk de late dienst had eerder. En yep, zoiets, 1 pm'er per 10 kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
das bijzonder, later beginnen omdat colega ziek is.. meestal moet je juist eerder aan de bak.
maar jij werkt met kinderen he, daar was een regel van iets van 2 man per groep ofzo?
Niet te zien door alle regen.quote:
Je mag toch Duitsland al niet meer in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, vanavond even bier halen in Duitsland voor de totale lockdown
Voor korte tripjes (minder dan een dag) nog wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag toch Duitsland al niet meer in?
en er staat ook geen controle..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor korte tripjes (minder dan een dag) nog wel.
Owquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor korte tripjes (minder dan een dag) nog wel.
Uniform is hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:50 schreef Karzai het volgende:
Breakie breakie kilo Utrecht tango
Mien zet het bier maar vast koud zit nu in oberhausen ben er om 12 uur
Mooi woord wel, worstensmokkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij glipt dagelijks de grens over met een paar vaatjes Bitburger en wat bockworsten?
Mijn geestesoog ziet IJs nu in haar poezenonesie door de bosjes sluipen met die worsten onder haar armquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi woord wel, worstensmokkel.
Dit draait zich spontaan om in een vrouw in worstenonesie die katten over de grens smokkelt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn geestesoog ziet IJs nu in haar poezenonesie door de bosjes sluipen met die worsten onder haar arm
En toen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik kwam gisteravond voor het slapen achter dat de deur die vandaag gezet zou worden zonder glas was geleverd
oh lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:24 schreef Karzai het volgende:
Leidinggevende kwam even langs om mij het goede nieuws te brengen dat ik nog 15 vakantie heb, maar even de laatste 3 weken van december opgenomen
Storm in een glas waterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Dus natuurlijk in de stress want vandaag zou de deurman komen. En wat heb je aan een fucking deur zonder glas ook he. Maar goed aardige man, hij komt maandag en nu moet ik dat glas dus halen/
Ik zou zoveel willenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwIk zou best even naar Kleve willen. Maar goed, zo min mogelijk reizen dus
Ja weten jullie dat? Dat een deur zonder dat glas word geleverd.quote:
Die draait zich nog even lekker om.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weten jullie dat? Dat een deur zonder dat glas word geleverd.
Ik heb de man geappt en die appte vannnacht terug dat het geen probleem was.
Nee, we moesten afgelopen week wat ophalen op de fabriek in Duitsland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij glipt dagelijks de grens over met een paar vaatjes Bitburger en wat bockworsten?
Nou ja, als het beslag enzo allemaal goed zit, is de deur er even uittillen voor het glas niet zo'n punt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee, ik koop nooit deuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat nog geeneensquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als het beslag enzo allemaal goed zit, is de deur er even uittillen voor het glas niet zo'n punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |