SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Bevroren of ontdooidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever een frikandel geloof ik.
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er eens eentje in een vakantiehuisje maar twee keer gebruik is denk ik niet genoeg om er wat van te merken.
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voel je iets? Is het net zoals een zonnebank?
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegenmaar er stonden echt allemaal waarschuwingen in die handleiding. Hij ging ook vanzelf weer vrij snel uit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Loopt super soepel deze verkoop.![]()
V&A / [TK] Pioneer MVH-S100UB RDS/AUX/USB/Autoradio
In de winter misschien wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. Dat huis van gisteren had er 1. vroeg mij af of het veel toevoegd
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
dat is net zoals met die marktolaats gekkiesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]wat is dit dan....jezus christus.
Ja lang geleden in een huisje, lekker man in de winter. Had ook sauna, na een lange winterwsndeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand van jullie welles onder een sunshower gestaan?
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is net zoals met die marktplaats gekkies
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Wauwquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Nederlandse grootste kneus terug naar held.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-thailand~a93fc55e/
ohja mensen die meteen zichzelf dingen toe eigenen.....ff serieus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had een keer een samsung tablet op marktplaatst gezet. naief ook mijn telefoonnummer.
Tering wat voor gekkies je krijgt. Een vrouw die dwong mij gewoon mijn adres te geven want ze wilde nu komen![]()
Uiteindelijk toch nog ee vriendelijke jongen gevonden die hem heeft gekocht maar ik doet het niet meer zo snel
Of je spreekt een bedrag af en dan gaan ze bij het ophalen nog even afdingen. Nee kut dat hebben we al gedaan. Dan ga je maar weer naar huis, ben je voor niks gekomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohja mensen die meteen zichzelf dingen toe eigenen.....ff serieus.
Precies kost jou je vervoerskosten, doei!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je spreekt een bedrag af en dan gaan ze bij het ophalen nog even afdingen. Nee kut dat hebben we al gedaan. Dan ga je maar weer naar huis, ben je voor niks gekomen.
Vorig jaar had ik een grote opruimronde en een hele zut te koop of gratis hier op FOK! gezet, dat was echt een genot in vergelijk met MPquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja joh, die berichten af en toe op de beste social ofzo is echt om te gieren. En voor mij de reden spullen eerder weg te flikkeren dan op MP te zetten.
Nu ook weer met Baantjer boeken op zo'n FB groep. Eerst hoor je niets na prive-bericht en dan een huilverhaal. Dan niet hoor.
Dat valt lastig te ontkennen ja.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje maar [ link | afbeelding ]
Sterkte morgenvroeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar slapen, morgenvroeg weer Bootcampen
maar die TS is ook wel MP volk hoor.. iemand nog niet eens 24 uur de tijd geven te reageren..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |