Bij ieder nieuw dagrecord met coronabesmettingen vind ik het dollehond gifje leuker worden.quote:
Ik was vandaag op kantoor dus kon niet posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij ieder nieuw dagrecord met coronabesmettingen vind ik het dollehond gifje leuker worden.
Doe met deze info wat je wilt.
Ik laat me niet meer opjutten door COR.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij ieder nieuw dagrecord met coronabesmettingen vind ik het dollehond gifje leuker worden.
Welke is dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Dat Zagreb kan er ook geen kut van.
Ik mis Klaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toornstra is echt vreselijk slecht.
@:klaasweetalles
FREEKLAASquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toornstra is echt vreselijk slecht.
@:klaasweetalles
Was wanbeleid blijkbaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:42 schreef Coco het volgende:
@:Caland jij had toch een afkoelban tot morgen?
Kwestie van @GGMM pijpen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:42 schreef Coco het volgende:
Nee ik denk dat het bidden van @KingRoland geholpen heeft.quote:
Notes bekeken. Ik acht deze kans nu ook een stuk groter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het bidden van @:KingRoland geholpen heeft.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:42 schreef Coco het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |