ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had ze uiteraard 40 kg geleden al moeten doen, maar ben blij dat er nu eindelijk eens iemand is waar je wel naar luistert
En nog steeds denk je niet dat fietsen ipv autorijden een goed idee is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet.
Dat krijg je als je hele dagen op een bureaustoel slijt met als enige beweging naar de auto lopen, naar het toilet, naar de douche, naar de keuken, slaapkamer enfin je snapt me wel.
Moeders stond gisteren aan de deur, zag m'n voeten en had zoiets van jonge... Dit komt écht door dat je de hele dag zit en geen fuck aan beweging doet, en toen had ze 't wel even goed moeilijk, en ik ook... Dus de knop is wel om.
De kans dat dit waar is, acht ik niet zo grootquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Moeders stond gisteren aan de deur, zag m'n voeten en had zoiets van jonge... Dit komt écht door dat je de hele dag zit en geen fuck aan beweging doet, en toen had ze 't wel even goed moeilijk, en ik ook... Dus de knop is wel om.
Ik denk dat helemaal niet? Fietsen is natuurlijk beter dan autorijden. Maar deze discussie heb ik al zó vaak gehad, ik ben geen fietser meer. Wandelen trekt mij veel meer, dus moet (en ga) dat ook gewoon weer oppakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nog steeds denk je niet dat fietsen ipv autorijden een goed idee is?
Gelukkig dan maar dat wat jij denkt, er niet toe doet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De kans dat dit waar is, acht ik niet zo groot
Houd nou eens die gedachte eens wat langer vast en doe het inderdaad voor haar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Even heel cru gezegd. Ik wil mijn moeder begraven over, laten we hopen 30 jaar. Ik wil niet dat mijn moeder mij over pakweg 5-10 jaar, als ik zo door ga, moet begraven.
Ja fietsen is ook niet compleet mijn ding maar je moet toch iets he wil je niet moddervet worden als je verder bijna geen beweging krijgt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik denk dat helemaal niet? Fietsen is natuurlijk beter dan autorijden. Maar deze discussie heb ik al zó vaak gehad, ik ben geen fietser meer. Wandelen trekt mij veel meer, dus moet (en ga) dat ook gewoon weer oppakken.
Ik geniet het liefst zo lang mogelijk van jequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat wat jij denkt, er niet toe doet.
Dat zal vast, maar vast niet omdat je het zo goed met mij voor hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geniet het liefst zo lang mogelijk van je
Of, ik ga wat serieuzer lopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja fietsen is ook niet compleet mijn ding maar je moet toch iets he wil je niet moddervet worden als je verder bijna geen beweging krijgt.
En nu volhouden.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar vast niet omdat je het zo goed met mij voor hebt.
Die heeft ie al een keer gehad dacht ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En nu volhouden.![]()
Is een hometrainer o.i.d. niet iets voor jou? Dan kun je bewegen zonder ‘kou’. Al moet je ook in de winter geen hele dagen binnen zijn, dat is niet goed voor je.
Hometrainer heb ik meermaals gehad. Weliswaar allemaal van die dingen die je langs de kant van de weg vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En nu volhouden.![]()
Is een hometrainer o.i.d. niet iets voor jou? Dan kun je bewegen zonder ‘kou’. Al moet je ook in de winter geen hele dagen binnen zijn, dat is niet goed voor je.
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt.
Al gun ik je wel een lang en gezonder leven. Mocht dat niet lukken, zal ik er geen seconde minder om slapen hoor
Hometrainers voor een gewicht van 150 kg en meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En nu volhouden.![]()
Zat ik te kijken. 229 is voor mij op dit moment een hoop geld helaas. En die kan tot 120 kilo.. Nog ff 20 kilo er af dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Hometrainers voor een gewicht van 150 kg en meer
Kwestie van prioriteiten stellen. Even minder autorijden en geen thuisbezorgd en nieuwe keyboards. De rest van je leven doorbrengen met een slechte gezond gaat je veel meer kosten dan die 250 euro.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een hometrainer die mijn gewicht aan kan zit op de 250 euro, dat is niet iets wat ik heb liggen.
229e:quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zat ik te kijken. 229 is voor mij op dit moment een hoop geld helaas. En die kan tot 120 kilo.. Nog ff 20 kilo er af dus![]()
Dus dat ken nog net.quote:Maximaal belastbaar gewicht 180 kg
Opgezwollen voeten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is nog steeds te koud om te wandelen, maar als je moeder je ziet met opgezwollen voeten en je half huilend smeekt, dan gaat die knop wel om.
https://podozorg.nl/blog/dikke-voeten-en-enkels. Enkels vallen mee, vooral m'n voeten waren gister erg dik. Na het confronteren van m'n moeder meteen gaan lopen en nu zijn ze alweer vrij normaal.quote:
Staat in m'n bladwijzerbalk. Volgende maand moet voor mij haalbaar zijn, staat'ie hier eind November.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
229e:
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_34.38.ProductTitle
[..]
Dus dat ken nog net.
Ah ok!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
https://podozorg.nl/blog/dikke-voeten-en-enkels. Enkels vallen mee, vooral m'n voeten waren gister erg dik. Na het confronteren van m'n moeder meteen gaan lopen en nu zijn ze alweer vrij normaal.
Het was eerst een vast groepje wat ook iemand anders treiterde. Nu zijn het jochies uit de buurt, groepje Marokkaantjes van een jaar of 18-19. Maatje van mij die patrouilleert door de wijk en heb hem net een filmpje doorgestuurd dat ze langs mijn huis liepen en naar binnen keken. Zodra ze zagen dat ik aan't filmen was liepen ze opeens flink door.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ok!
Door wie wordt je getreiterd? Buurtbewoners? Treurig
Ooooooooooooooooh johquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://www.mantel.com/stages-bike-fietstrainer
Deze gaat tot 158kg. En het is niet eens de duurste die ze hebben.
pohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het was eerst een vast groepje wat ook iemand anders treiterde. Nu zijn het jochies uit de buurt, groepje Marokkaantjes van een jaar of 18-19. Maatje van mij die patrouilleert door de wijk en heb hem net een filmpje doorgestuurd dat ze langs mijn huis liepen en naar binnen keken. Zodra ze zagen dat ik aan't filmen was liepen ze opeens flink door.
Hij had laatst al een vermoeden dat zij het waren omdat hij ze langs zag lopen en naar m'n huis zag wijzen en lachen, maar wilde nog niets doen. Maar nu met deze (Al dan niet donkere) video, moet het wel opgelost zijn.
Marokkanen altijd gezeik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het was eerst een vast groepje wat ook iemand anders treiterde. Nu zijn het jochies uit de buurt, groepje Marokkaantjes van een jaar of 18-19. Maatje van mij die patrouilleert door de wijk en heb hem net een filmpje doorgestuurd dat ze langs mijn huis liepen en naar binnen keken. Zodra ze zagen dat ik aan't filmen was liepen ze opeens flink door.
Hij had laatst al een vermoeden dat zij het waren omdat hij ze langs zag lopen en naar m'n huis zag wijzen en lachen, maar wilde nog niets doen. Maar nu met deze (Al dan niet donkere) video, moet het wel opgelost zijn.
Oh de oudere generatie die hier woont zijn super vriendelijk en hartstikke toffe mensen. Maar het kleine groepje jongeren wat hier woont veroorzaakt overlast bij de vleet. Bij mij al meermaals s'nachts op het raam gebonkt, keer ei tegen m'n deur, hoop gescheld, maar bij iemand anders in de wijk lopen ze dus ook met ei tegen het raam en te treiteren.quote:
Ben niet meer op de hoogtequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, woon al 4 jaar niet meer in Hilversum man.
Redelijk jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ben niet meer op de hoogte
Wel daar in de buurt toch?
Die bezorgen door heel het gooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Was in de war doordat snackbar de Admiraal daar wel zit.
Heb je dat ei nog opgegeten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh de oudere generatie die hier woont zijn super vriendelijk en hartstikke toffe mensen. Maar het kleine groepje jongeren wat hier woont veroorzaakt overlast bij de vleet. Bij mij al meermaals s'nachts op het raam gebonkt, keer ei tegen m'n deur, hoop gescheld, maar bij iemand anders in de wijk lopen ze dus ook met ei tegen het raam en te treiteren.
Denk dat dat best moet kunnenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Kun je een ei bakken in de airfryer?
Ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik voel goede content aankomen
Klinkt nog steeds allemaal als "morgen" ga ik het echt doen. Dat je geen fiets hebt is een smoes, want je wilt helemaal niet fietsen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, en dat is ook in volle gang. Sportschool niet, en heb geen fiets, maar ik wandel dagelijks. Eerst even basis conditie kweken, dan zorgen dat er i.i.g 20 kilo af gaat, en daarna naar de sportschool.
Die paar km wandelen gaat natuurlijk ook geen reet uitmaken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds allemaal als "morgen" ga ik het echt doen. Dat je geen fiets hebt is een smoes, want je wilt helemaal niet fietsen.
En dagelijks wandelen alleen wanneer het niet te koud en niet te warm is? Boven de 15 graden is het te warm en onder de 18 graden te koud, ofzo iets
Moet je ook niet zoveel Duvel drinkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik fiets 150km per week en moet ook gewoon opletten wat ik vreet.
Dat denk ik wel. Enigzins gaan bewegen ten opzichte van haast volkomen inactiviteit zou, zeker op een fors overgewicht, al langzaam de conditie moeten verbeteren. Bovendien, hij moet toch ergens beginnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die paar km wandelen gaat natuurlijk ook geen reet uitmaken.
Ik fiets 150km per week en moet ook gewoon opletten wat ik vreet.
Het is eergisteren pas echt binnengekomen bij braddie he!!! Dus ik verwacht dat ie vandaag gaat wandelen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Enigzins gaan bewegen ten opzichte van haast volkomen inactiviteit zou, zeker op een fors overgewicht, al langzaam de conditie moeten verbeteren. Bovendien, hij moet toch ergens beginnen.
Maar goed, dat beginnen he... Met excuses als "het is nu te koud" (dat valt immers wel mee) wordt het helemaal niets.
En toch zou het nog sneller kunnen gaan als hij vrijwel altijd moet bewegen om ergens te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Enigzins gaan bewegen ten opzichte van haast volkomen inactiviteit zou, zeker op een fors overgewicht, al langzaam de conditie moeten verbeteren. Bovendien, hij moet toch ergens beginnen.
Maar goed, dat beginnen he... Met excuses als "het is nu te koud" (dat valt immers wel mee) wordt het helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |