abonnement Unibet Coolblue
pi_195792281
https://www.kixx-online.n(...)en/shorts/f/jongens/
vs.
https://www.kixx-online.n(...)en/shorts/f/meisjes/

Ik vind het niet eerlijk, jongens moeten ook een lekker kort broekje aankunnen in de zomer vind ik!
pi_195792334
Onzin. Je kan toch gewoon broeken kopen van de tweede link?
Dat er "meisjes" bij staat, betekent toch niet dat het jou niet past?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195792381
Ehh?? wordt je dan niet uitgelachen/raar aangekeken? Ik heb eigenlijk nog nooit een jongen in zo'n broek zien lopen.

Maar waarom zetten ze dien dan niet ook bij de jongens sectie?

Eigenlijk vind ik dat hele onderscheidt in meisjes en jongens kleding bij kinderkleding ook onzin. (jonge) kinderen hebben die vrijwel dezelfde postuur.
pi_195792399
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:51 schreef Breadmaker het volgende:
Maar waarom zetten ze dien dan niet ook bij de jongens sectie?
Middeleeuws gedachtegoed.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195792451
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Middeleeuws gedachtegoed.
Wat heeft dit met de middel eeuwen te maken?
pi_195792471
Omdat we van vrouwen de kontjes willen zien natuurlijk! :9
pi_195792542
Dit gaat over kinderkleding, viese pedo!
pi_195792553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
Onzin. Je kan toch gewoon broeken kopen van de tweede link?
Dat er "meisjes" bij staat, betekent toch niet dat het jou niet past?
Dat betekent het waarschijnlijk wel. Er is nogal een verschil in pasvorm tussen mannen- en vrouwenkleding.
Het kruis zit bijvoorbeeld lager bij mannenbroeken. Als je als man zo´n vrouwenbroek draagt wordt je piemel geplet denk ik.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195792684
Heel irritant ja. Koop voor mijn dochter dus altijd korte broeken bij de jongensafdeling, maar dat wil ze over een poosje niet meer, denk ik.
pi_195792769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat betekent het waarschijnlijk wel. Er is nogal een verschil in pasvorm tussen mannen- en vrouwenkleding.
Het kruis zit bijvoorbeeld lager bij mannenbroeken. Als je als man zo´n vrouwenbroek draagt wordt je piemel geplet denk ik.
Nogmaals het gaat hier over kinderkleding. Bij kinderen is nog niet zoveel postuur verschil. Toch zijn de meisjes korte broeken veel korter.
pi_195792860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:06 schreef Breadmaker het volgende:

[..]

Nogmaals het gaat hier over kinderkleding. Bij kinderen is nog niet zoveel postuur verschil. Toch zijn de meisjes korte broeken veel korter.
Oh.

Naja, ik weet ook niet waarom. Die vraag kun je bij elk gendermodeverschil stellen, maar een antwoord ga je meestal niet vinden want zulke veranderingen ontstaan geleidelijk.
Ik vind het ook wel stom.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195792987
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:02 schreef Bleie het volgende:
Heel irritant ja. Koop voor mijn dochter dus altijd korte broeken bij de jongensafdeling, maar dat wil ze over een poosje niet meer, denk ik.
Vind je dochter die meisjes korte broekjes te kort dan?

Bij het jeugdjournaal was er ook eens een klacht over:
Ik ben een man en zou eigenlijk wel zo'n hele korte short aan willen, lekker kort.
Vind dan wel dan er ook mannen exemplaren moeten komen met extra ruimte bij het kruis, ik wil niet dat mijn penis geplet wordt.
pi_195793382
Eigenlijk is het antwoord heel simpel.
De modeontwerpers begrijpen wel dat jongens het ook weleens warm hebben en een korte broek willen dragen. Maar die spille benen zijn niet om aan te zien dus maken zij die broeken langer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 20:28:00 ]
pi_195793421
Dit gaat over kinderkleding, viese pedo!
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:25 schreef Amee het volgende:
Eigenlijk is het antwoord heel simpel.
De modeontwerpers begrijpen wel dat jongens het ook weleens warm hebben en een korte broek willen dragen. Maar die behaarde benen is niet om aan te zien dus maken zij die broeken langer.
Volgens mij hebben jonge jongens nog helemaal geen haren? En dan zie je het alsog eronder toch?
pi_195793442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:27 schreef Breadmaker het volgende:
Dit gaat over kinderkleding, viese pedo!
[..]

Volgens mij hebben jonge jongens nog helemaal geen haren? En dan zie je het alsog eronder toch?
Ja, ik heb ge-edit :@
pi_195793486
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, ik heb ge-edit :@
Meiden kunnen ook spillebenen hebben hoor! En jongen ook dikke benen.
pi_195793539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:30 schreef Breadmaker het volgende:

[..]

Meiden kunnen ook spillebenen hebben hoor! En jongen ook dikke benen.
Het zijn jongens en meisjes kleding. Daar ligt al het verschil.
pi_195793667
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:12 schreef Breadmaker het volgende:

[..]

Vind je dochter die meisjes korte broekjes te kort dan?
Ja, vindt ze niet lekker zitten (wat ik met haar eens ben).
pi_195793990
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:36 schreef Bleie het volgende:

[..]

Ja, vindt ze niet lekker zitten (wat ik met haar eens ben).
En je bent zelf een man of vrouw?

+ Bescherm ook net iets beter, een iets langere broek. (al gaat wat dit betreft natuurlijk niks boven een lang spijkerbroek)
pi_195794687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef Breadmaker het volgende:
Dit gaat over kinderkleding, viese pedo!
maar dit geeft wel aan hoe de hele gemeenschap dit wel geaccepteerd heeft..


doet mij denken aan de onterechte ophef over de film cuties :')
pi_195794850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:47 schreef Breadmaker het volgende:

[..]

En je bent zelf een man of vrouw?

+ Bescherm ook net iets beter, een iets langere broek. (al gaat wat dit betreft natuurlijk niks boven een lang spijkerbroek)
Ik ben vrouw.
pi_195795442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:19 schreef Bleie het volgende:

[..]

Ik ben vrouw.
En draagt mannen shorts?
pi_195795557
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:45 schreef Breadmaker het volgende:

[..]

En draagt mannen shorts?
Nee, ik zelf niet. Voor vrouwen kun je, met enige moeite, broeken tot de knie vinden. Mijn dochter van 11 draagt korte broeken voor jongens.
pi_195796824
Kleding is maar kleding, wij stoppen het in hokjes.
pi_195798173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
Onzin. Je kan toch gewoon broeken kopen van de tweede link?
Dat er "meisjes" bij staat, betekent toch niet dat het jou niet past?
Meisjesonderkleding is niet ontworpen voor penisdragers.
pi_195798228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:48 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Meisjesonderkleding is niet ontworpen voor penisdragers.
Shorts zijn bovenkleding.
pi_195798250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:54 schreef Breadmaker het volgende:

[..]

Shorts zijn bovenkleding.
Bedoel kleding voor het onderste deel van je lichaam :P.
pi_195798269
Heb je dan ook zo'n lekkere thigh gap TS?
Alpha kenny one
pi_195953591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:48 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Meisjesonderkleding is niet ontworpen voor penisdragers.
Een nieuwe markt dan, vanaf nu ook hotpants voor jongens en mannen.
Welcome back to the 70s!
https://www.manners.nl/mannen-korte-broeken-jaren-70/
pi_196008627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:58 schreef falling_away het volgende:
Heb je dan ook zo'n lekkere thigh gap TS?
Nee, maar hotpants moeten ook voor mannen komen. Komop, er zijn toch ook boxers met korte pijpen voor mannen, waarom dan geen broeken?
  dinsdag 3 november 2020 @ 07:13:14 #31
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196014499
Die zijn korter omdat korte broeken voor vrouwen korter zijn dan korte broeken voor mannen. Het is een bestaande tweedeling die simpelweg wordt doorgetrokken naar de jeugd.

Jongens en meisjes hebben een vergelijkbaar postuur en daarom juist helpt een aparte kleding- en haarstijl met het zien van het verschil. Daarbij vormt meisjeskleding een logische brug naar vrouwenkleding (korter, zachtere kleuren, meer tierelantijntjes etc.) en jongenskleding naar mannenkleding (langer, neutralere kleuren, simpelere afwerking).

Nu kun je je afvragen of dat nodig of goed is, maar ik denk dat dat voor veruit de meeste mensen prima werkt. Kinderen lijken ook daadwerkelijk de behoefte te voelen om het onderscheid in geslacht uit te dragen en zolang je niet te moeilijk doet over kinderen die graag shoppen in de stijl van het andere geslacht heb je het beste van twee werelden. Momenteel zie je meestal toch dat dat voor meisjes meer geaccepteerd is dan voor jongens.

Overigens zijn het soort shorts dat jij bedoelt voor mannen en jongens uit de mode geraakt. Vroeger waren die hartstikke normaal, maar blijkbaar is er toch een voorkeur voor langer ontstaan. Zelf voel ik ook totaal niet de behoefte om die te dragen. Hetzelfde verhaal met speedo's.
pi_196015782
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
Die zijn korter omdat korte broeken voor vrouwen korter zijn dan korte broeken voor mannen. Het is een bestaande tweedeling die simpelweg wordt doorgetrokken naar de jeugd.

Jongens en meisjes hebben een vergelijkbaar postuur en daarom juist helpt een aparte kleding- en haarstijl met het zien van het verschil. Daarbij vormt meisjeskleding een logische brug naar vrouwenkleding (korter, zachtere kleuren, meer tierelantijntjes etc.) en jongenskleding naar mannenkleding (langer, neutralere kleuren, simpelere afwerking).

Nu kun je je afvragen of dat nodig of goed is, maar ik denk dat dat voor veruit de meeste mensen prima werkt. Kinderen lijken ook daadwerkelijk de behoefte te voelen om het onderscheid in geslacht uit te dragen en zolang je niet te moeilijk doet over kinderen die graag shoppen in de stijl van het andere geslacht heb je het beste van twee werelden. Momenteel zie je meestal toch dat dat voor meisjes meer geaccepteerd is dan voor jongens.

Overigens zijn het soort shorts dat jij bedoelt voor mannen en jongens uit de mode geraakt. Vroeger waren die hartstikke normaal, maar blijkbaar is er toch een voorkeur voor langer ontstaan. Zelf voel ik ook totaal niet de behoefte om die te dragen. Hetzelfde verhaal met speedo's.
Bedoel je nou de langere or de kortere? Welke voel je niet de behoefte om te dragen?

En dat die een tijd normaal waren was ik al achter: https://forum-fok.digidip(...)c%2F2576040%2F2%2F25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')