Wanneer je drukt op via WhatsApp opent hij WhatsApp en kan je je spaarverzoek naar iemand sturen (bijvoorbeeld je zoon). Hierbij wordt een link gestuurd via WhatsApp, en die link kan je hier kopieren zodat leden zegels aan jou kunnen geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef Sorella het volgende:
Zegels delen kom ik tot stap 2 (Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app) en dan ?
Ja het werkt! Goed gedaan :-) ik heb 55 zegels aan je gegeven, zodra ik er weer meer heb krijg je ze!quote:Op donderdag 10 december 2020 19:22 schreef Sorella het volgende:
- link verwijderd -
Het is gelukt (denk) wat een gedoe zeg maar ja ik moet er wat voor over hebben en weer wat geleerd ook dus dat is mooi meegenomen.:) .
Hartstikke bedanktquote:Op donderdag 10 december 2020 20:52 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ja het werkt! Goed gedaan :-) ik heb 55 zegels aan je gegeven, zodra ik er weer meer heb krijg je ze!
Laat maar staan hoor, ik heb Mofi dinsdag gevraagd of ze nog iets nodig had, maar nog geen reactie.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:25 schreef Sorella het volgende:
Ik zie alleen nu net de oproep van mofi, ik weet niet of die al voldoende heeft anders verwijder ik me link aangezien zij eerder was.
Bij ons is geen jumbo, sryquote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef summer2bird het volgende:
Eh, heeft er nog iemand jumbo pannenzegels over?
Je hebt er weer watquote:Op donderdag 10 december 2020 19:22 schreef Sorella het volgende:
- link verwijderd -
Het is gelukt (denk) wat een gedoe zeg maar ja ik moet er wat voor over hebben en weer wat geleerd ook dus dat is mooi meegenomen.:) .
Ik zag het, hartstikke bedanktquote:
Plus 12quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:08 schreef Anne het volgende:
Ik zou wel graag nog wat pannenzegels willen hebben!
De kaarten gaan maar moeizaam vol..
*Knip*
Alvast dankjewel.
+60quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:08 schreef Anne het volgende:
Ik zou wel graag nog wat pannenzegels willen hebben!
De kaarten gaan maar moeizaam vol..
*Knip*
Alvast dankjewel.
Jij ook +60quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef JohnBercow het volgende:
Ook ik kan nog wel wat zegels gebruiken
Mocht je wat zegels over hebben, hier is mijn link: *knip*
Alvast bedankt
En jij ook +60quote:Op zondag 13 december 2020 14:06 schreef Koen. het volgende:
Ik ga ook verhuizen en heb daar ook niks meer aan mijn huidige IKEA pannen. Mocht iemand mij willen helpen sparen:
https://www.ah.nl/digitaa(...)c4-b9da-cc93f482445a
Thanks!quote:
En mijn linkje mag weg, de laatste 60 zegels zijn binnen dankzij @Guppyquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:13 schreef Viv het volgende:
@:Anne
@:JohnBercow
@:Koen.
Laten jullie het weten als jullie genoeg digitale zegels gespaard hebben? Dan haal ik jullie linkjes weg, anders blijven er maar zegels bij komen.
Dit kan via DM of door een topic report te plaatsen.
Weggehaald, bedankt voor het doorgeven!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef JohnBercow het volgende:
En mijn linkje mag weg, de laatste 60 zegels zijn binnen dankzij @:Guppy
Haal maar weg 👍🏻quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:13 schreef Viv het volgende:
@:Anne
@:JohnBercow
@:Koen.
Laten jullie het weten als jullie genoeg digitale zegels gespaard hebben? Dan haal ik jullie linkjes weg, anders blijven er maar zegels bij komen.
Dit kan via DM of door een topic report te plaatsen.
Gedaan, bedankt voor het doorgeven!quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Haal maar weg 👍🏻
Ik ga vandaag zelf nog boodschappen doen en dan heb ik alles wel bij elkaar!
Bedankt aan iedereen die gedoneerd heeft! 🥰
Ook dit is altijd leuk aan FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |