Denk dat we blij mogen zijn met elek uitwedstrijd die we winnen eerlijk gezegd.quote:
Hé Scarfacequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat we blij mogen zijn met elek uitwedstrijd die we winnen eerlijk gezegd.
PSV kennende verhuren ze Unnerstahl in de winterstop aan VVV zonder clausule dat hij niet mag spelen tegen PSV. En Unnerstahl pakt in de onderlinge wedstrijd elke bal waardoor PSV 0-0 speelt in Venlo.quote:
Zahavi zit in amsterdam (volgens zijn instagram). Wat die daar doet, geen idee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoop het wel,maar volgens mij is Teze terug en Zahavi pas over een paar dagen
blijft een joodquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zahavi zit in amsterdam (volgens zijn instagram). Wat die daar doet, geen idee.
want ze hadden hem beperkingen op moeten leggen in z'n contract of waar doel je op?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zahavi zit in amsterdam (volgens zijn instagram). Wat die daar doet, geen idee.
Was een reactie op psvcl dat hij dan wellicht niet bij de selectie zit, omdat hij zit te chillen in amsterdam. (en teze wel)quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
want ze hadden hem beperkingen op moeten leggen in z'n contract of waar doel je op?
Toen hadden ze Feyenoord op moeten doeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 02:01 schreef PSVCL het volgende:
10 jaar terug ,de dag wanneer PSV Feyenoord heeft vermoord![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lachwekkende club.
Que?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:42 schreef RubenSosa het volgende:
Volgens Rikzijn de eerste geluiden niet goed (wat betreft besmettingen). via zijn twitter.
Vandaar dat het zo lang duurt denk ik, was er al bang voor. Ze zullen met het nieuwe protocol opnieuw een tweede keer getest worden. (voor valse positieve tests)
Rosario, Teze, Zahavi, Gakpo zullen denk ik nog niet mogen. En er zullen er dan wel 3 of 4 bijgekomen zijn..
zijn we lekker mee
afwachten.quote:
waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:23 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe dan
Zelfs in bekerwedstrijden tegen clubs uit de eerste klasse spelen eredivisie clubs geen 10+ - 0
Wtf is daar gebeurd vandaag?
Hoop het toch echt van niet, buiten de Corona gevallen die jij al noemde is Götze natuurlijk ook een vraagteken.quote:
Liever 10-0 tegen Feyenoord dan 13-0 tegen VVV hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik baal er van dat het precies op de dag is van onze 0-10
Ja balen man! Nu is de uitslag PSV - Feyenoord uit 2010 vervallen, helaas.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik baal er van dat het precies op de dag is van onze 0-10
Het haalt wel een beetje de glans er afquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja balen man! Nu is de uitslag PSV - Feyenoord uit 2010 vervallen, helaas.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het haalt wel een beetje de glans er af
Zozo, rustig maar hoor. Het spijt me dat ik er over begon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]ga fietsen joh gek. Huilebalk.
Corona bom is gewoon jong oranje geweest, tijdens de laatste break. (behalve Zahavi dan)quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:30 schreef RipCity het volgende:
RIP 3 punten morgen
Corona-situatie bij PSV verergert: opnieuw enkele spelers besmet met het virus
Bij PSV zijn uit de corona-testronde van vrijdag volgens de eerste berichten enkele nieuwe corona-besmettingen in de spelersgroep naar voren gekomen. Het totaal aantal besmette spelers/spelers die besmet zijn geweest, lag al op vijf en eerder werd ook bekend dat twee stafleden besmet zijn.
Eerder werd bekend dat Eran Zahavi en Jordan Teze - waarschijnlijk bij een interland - besmet zijn geraakt met het virus. Daarna maakte PSV eerder deze week bekend dat ook Pablo Rosario, Cody Gakpo en Maxime Delanghe in quarantaine moesten omdat zij het virus hebben opgelopen.
In verband met privacy-overwegingen maakt het ED geen namen bekend van nieuw besmette spelers. De betrokkenen kunnen maandag mogelijk weer trainen, als zij geen klachten hebben en negatief testen. Het publiceren van de namen is aan hun werkgever (PSV dus), die van betrokkenen ook toestemming nodig heeft (in verband met privacy-wetgeving). Bij het ED is nog niet bekend of de vijf eerder besmette spelers alweer inzetbaar zijn.
Zelfs dan hebben we nog een betere selectie dan Feyenoordquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat t al 10-0 wat betreft de besmettingen?
PSVGenot
Granada ligt er nog wakker van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zelfs dan hebben we nog een betere selectie dan Feyenoord![]()
Als ik jou was zou ik lekker met @:yats gaan discussiėren over of feyenoord of vitesse de beste subtopper is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |