Heel af en toe lukt het me om binnen een uur in slaap te vallen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lukt mij ook niet al-tijd hoorDus weinig om jaloers over te zijn. Maar meestal wel
Een uur!? Damnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel af en toe lukt het me om binnen een uur in slaap te vallen!![]()
Jammer genoegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:47 schreef DJMO het volgende:
Als ik m'n hoofdkussen raak slaap ik gelijk,.
Ja dat gaat echt waardeloos.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een uur!? Damn
En met zo'n Mini-Me heb je vast ook geen top nachten?
Het is een dooddoener, maar geloof me, het wordt echt beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt waardeloos.
Hij slaapt tegenwoordig altijd tussen ons in; zeker 's avonds is het bijna onmogelijk hem zo in slaap te laten vallen (je moet echt met hem in je armen heen en weer wiegen terwijl je staat), maar zelfs als je dat lukt, wordt hij altijd wakker als je hem neerlegt.
's Nachts als hij tussen ons in ligt en echt ligt te snurken, is hij ook altijd echt OP SLAG wakker zodra je hem zachtjes optilt.Leg je hem dan in zijn eigen bedje, dan is het zeker 9 van de 10 keer echt ellende.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een dooddoener, maar geloof me, het wordt echt beter.
Ellende is dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij slaapt tegenwoordig altijd tussen ons in; zeker 's avonds is het bijna onmogelijk hem zo in slaap te laten vallen (je moet echt met hem in je armen heen en weer wiegen terwijl je staat), maar zelfs als je dat lukt, wordt hij altijd wakker als je hem neerlegt.
's Nachts als hij tussen ons in ligt en echt ligt te snurken, is hij ook altijd echt OP SLAG wakker zodra je hem zachtjes optilt.Leg je hem dan in zijn eigen bedje, dan is het zeker 9 van de 10 keer echt ellende.
Oof, maar geef het 2 jaar, dan slaapt ook Mini-ToT gewoon als een normale ToTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel misschien een tip, slaap een keer een nacht apart van je vrouw en mini. Dan komen jullie wellicht wel aan wat meer rust toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]I know.
Ja en ik slaap altijd echt super onrustig en draai me heel vaak om. Dan wordt hij een paar keer per nacht gelijk weer door wakker en gaat krijsend van het lachen door het bed heen rennen en alles!![]()
Sow, en hoe!quote:
Sow, ff m'n uitvaartverzekering checken hoor!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oof, maar geef het 2 jaar, dan slaapt ook Mini-ToT gewoon als een normale ToT
Duurt maar een paar maanden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oof, maar geef het 2 jaar, dan slaapt ook Mini-ToT gewoon als een normale ToT
Doen we af en toe idd ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heel misschien een tip, slaap een keer een nacht apart van je vrouw en mini. Dan komen jullie wellicht wel aan wat meer rust toe.
Soms ook wel vreemd. Mijn neefje was thuis ook een slechte slaper en als hij bij mij bleef overnachten dan sliep hij prima.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Doen we af en toe idd ook!Maar ik vind dat echt kut; ik wil gewoon ongestoord met mijn vrouw in mijn armen kunnen slapen!
Mijn dochtertje ging na een paar maanden naar haar eigen kamer en heeft nooit echt in bij mij en haar moeder in bed geslapen. Veel gekrijs in het begin, maar dat was ook snel over en iedereen sliep prima.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]I know.
Ja en ik slaap altijd echt super onrustig en draai me heel vaak om. Dan wordt hij een paar keer per nacht gelijk weer door wakker en gaat krijsend van het lachen door het bed heen rennen en alles!![]()
Haha beter ja!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje ging na een paar maanden naar haar eigen kamer en heeft nooit echt in bij mij en haar moeder in bed geslapen. Veel gekrijs in het begin, maar dat was ook snel over en iedereen sliep prima.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Misschien kan je zelfs wel 2e worden.
Dat is ook erg lastig. Maar op een gegeven moment herken je het verschil tussen aandachtshuilen van hongerhuilen. Maar ik zou het echt proberen: een vriendinnetje van mijn dochtertje kan nog steeds niet inslaap vallen als haar moeder niet naast haar ligt. En dat meisje is 10quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha beter ja!
We hebben ook geprobeerd hem maar ff in z'n bedje te laten huilen, maar daar zijn we toch niet sterk genoeg voor!
Sow de tering hee!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook erg lastig. Maar op een gegeven moment herken je het verschil tussen aandachtshuilen van hongerhuilen. Maar ik zou het echt proberen: een vriendinnetje van mijn dochtertje kan nog steeds niet inslaap vallen als haar moeder niet naast haar ligt. En dat meisje is 10
quote:
@devzeroquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:04 schreef ToT het volgende:
Wie staat er eigenlijk op 1 nu? Geen zin om het lijstje er bij te zoeken!
Echt een verliezer jijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Misschien kan je zelfs wel 2e worden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt een verliezer jij
Zelfs met steun van iedereen verzaken
Dat is wel minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
Godver, een kraak in m'n linker speaker!
Ding is al wel 20 jaar oud, maar echt fakking goed en was ook fakking duur.....
Dat is balenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
Godver, een kraak in m'n linker speaker!
Ding is al wel 20 jaar oud, maar echt fakking goed en was ook fakking duur.....
Wat wellicht ook kan werken is bij hem blijven zitten, terwijl je een hand op z'n arm/voorhoofd houdt tot hij slaapt. Dan je hand weghalen en nog even blijven zitten. Pas dan opstaan en zacht weglopen. Wordt hij wakker, herhalen, zodat hij weet dat je in de buurt blijft / bent. Kan een paar dagen duren, maar uiteindelijk werpt het vruchten af.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow de tering hee!Dat is wel extreem!
Ik ben ook echt niet blij met hoe het gaat.
Misschien ook maar een keer met het consultatiebureau over hebben.
Ga weg, je blokt mij.quote:
Zullen we hem in elkaar slaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben vorige week duidelijk genoeg geweest.
Ah, de FOK! knokploeg wordt bij elkaar geroepen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we hem in elkaar slaan?
Die staat onder mijn gezag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, de FOK! knokploeg wordt bij elkaar geroepen?
Als het moet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, de FOK! knokploeg wordt bij elkaar geroepen?
Draag ze dan ook even op dat ze mij supporten zaterdag(nacht)quote:
Jaaaaa.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Draag ze dan ook even op dat ze mij supporten zaterdag(nacht)
Sta ik al vierde?quote:
Dan slapen ze.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Draag ze dan ook even op dat ze mij supporten zaterdag(nacht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |