Leeg foboquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whoooo Whoooo.
Maily is echt mooi.
Pfff ik zal je nogeens 3 punten gunnenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:18 schreef m1st1g het volgende:
Hmmm seconde te vroeg gepost sorry @:maily
Waar is een foto van maily dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whoooo Whoooo.
Maily is echt mooi.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Pfff ik zal je nogeens 3 punten gunnen
Ik heb ze wel gezien.quote:
Jammer inderdaadquote:
Voor deze keerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik het zo goedmaken?
Ouwe playerquote:
Sow dan.quote:
Nog eentje.quote:
Was het maar een feest inderdaad. Thermolegging + trainingsbroek, sokken, ondergoed en tshirt + FOK! vest. Jas, reflectiehesje.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik werk al jaren niet meer op kantoortijden.
[..]
Normaal zou ik hier vragen naar welk feest je gaat maar bij jou en in deze tijd kan dat niet.
Goed voorbereidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was het maar een feest inderdaad. Thermolegging + trainingsbroek, sokken, ondergoed en tshirt + FOK! vest. Jas, reflectiehesje.
Bij @:rob kan ik me omkleden in schone kleding, al naar gelang de temperatuur en licht kan ik op dat moment ook m'n legging en reflectiehesje achterlaten.
In Amsterdam kan ik nog eenzelfde wissel doen, en eventueel ook van schoenen wisselen.
Wil je me wat zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Ja we leren je nu echt kennen.
Dat hoop ik.quote:
Voor elke brug stopt ze evenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rust en eet punten ook al uitgezocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |