Dat bedoelde ik. De ambities had hij wel, maar zo goed als vandaag heb ik hem nooit gezien bergop.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft de Giro in 2018 voor het klassement gereden.
Het is ook maar één dag, gisteren werd hij nog gelost door De Gendt en co.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. De ambities had hij wel, maar zo goed als vandaag heb ik hem nooit gezien bergop.
Nee ja precies. Dat was wat ik eigenlijk probeerde te zeggen:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook maar één dag, gisteren werd hij nog gelost door De Gendt en co.
Je kan er niet zomaar vanuit gaat dat Dennis dit zaterdag weer kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vraagteken is ook Dennis. Die heeft nu een keer in zijn leven zo gereden als vandaag, dus niet meteen een zekerheidje dat hij dat zaterdag dan meteen weer doet. Kelderman in het wiel van Hindley verliest niet veel op Hart.
Moet een gekke achtbaan van positieve en negatieve gevoelens zijn ditquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2353(...)-voor-gestreden.html
Wilco baalt van het niet wachten.
Je past hier goedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Uit elkaar getrokken worden door Ganna, jaloers op Wilco
Goed genuanceerd verhaal wel. Bij Eurosport zei hij dat hij het ook wel begreep van Hindley, uiteindelijk, maar dat hij in de afdaling en op het vlakke wel wat bozig was.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2353(...)-voor-gestreden.html
Wilco baalt van het niet wachten.
Ook mijn premierquote:
Die van 2018 zal anders ook best leuk zijn geweest, Yates en Pinot vielen toen bijna letterlijk omquote:
quote:,,Ik ben hier om Wilco aan de zege te helpen.”
quote:,,Ik gun Wilco ook de overwinning. Ik gun het hem als renner en als mens. Zeker vanwege alle tegenslag die hij heeft meegemaakt.”
quote:,,Ik moet ook realistisch zijn. Het is voor mij heel moeilijk om de Giro te winnen. In de eerste plaats door mijn taak, maar ook omdat mijn tijdrit niet zo goed is.”
quote:,,Ik ga alles voor Wilco geven. Hij heeft de ervaring en rijdt een goede tijdrit. Je weet het nooit, maar ik denk dat hij het redt.”
Vanuit de auto werd gezegd dat hij de hele tijd in het wiel moest blijven zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef Gretzl het volgende:
Interview met Hindley. Als ie dit allemaal meent had ie misschien beter wel gewacht in het dal?
[..]
[..]
[..]
[..]
Wilco was daar al eens dichtbij, de andere 2 op het voorlopige podium zijn Jai Hindley en Tao Geoghegan Hart..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Wat er ook gebeurt, de kans dat Wilco podium rijdt in een grote ronde is >90%. Je zou voor minder.
Dat lijkt dan weer teveelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:54 schreef Beregd het volgende:
Kelderman verliest zaterdag een minuutje, maar pakt het zondag in de tijdrit terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |