HIj eet twee keer kort na elkaar iets, dat is geen goed teken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:51 schreef TheArt het volgende:
Wacht Kelderman nou? Of lijkt dat maar zo.
Vrij logisch jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Dit is ook wel het deel waar Wilco normaal gaat verliezen
Dat is ook exact de reden waarom hij niet moet wachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
Stel hij wacht en vervolgens gaan Bilbo en Jakob in zijn wiel zitten
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Wilco fietst nu op de manier zoals Alvarez (Ajax) sprint.
29 seconden verschil, die gaan er sowieso wel bijkomen en dan maar op hoop van zegen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet wachten Wilco! Niet wachten.
Jup, nu moet je maar hopen dat hij vroeg op de klim zo lost. Anders wordt het niet leuk meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat Dennis zo achterlijk sterk is.
Maar Jakob rijdt altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
En dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Madhouse11 het volgende:
En hierom had Hindley Dennis moeten lossen.
Verwacht ik haast wel want waarom zouden de anderen dan rijden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:53 schreef wimderon het volgende:
Vogelenzang en Pejo kunnen nog een aardig klassement bewerkstelligen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Verwacht ik haast wel want waarom zouden de anderen dan rijden?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef IbanMayo het volgende:
Waarom heeft Sunfield ineens besloten Wilco Wilcoman te noemen. Act
Wilco C. Kelderman.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef IbanMayo het volgende:
Waarom heeft Sunfield ineens besloten Wilco Wilcoman te noemen. Act
Sunweb Protocolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef eentwee het volgende:
Wat is Wilco in vredesnaam aan het doen. Is dit echt een Reichenbachje?
Beetje sparen voor de klim denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:56 schreef eentwee het volgende:
Wat is Wilco in vredesnaam aan het doen. Is dit echt een Reichenbachje?
Dan had Tao toch ook gewoon gewacht op Dennis daarna?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Madhouse11 het volgende:
En hierom had Hindley Dennis moeten lossen.
Maar je moet toch gewoon zo constant mogelijk indelen naar de finish?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beetje sparen voor de klim denk ik
We zijn er toch weer ingetuind.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een Agnello gevoel, maar dan zonder valpartij.
Denk ik ook. Ik vergat het vraagteken. Dit was wat LTD aangaf wat er moest gebeuren op de Stelvio.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had Tao toch ook gewoon gewacht op Dennis daarna?
Dennis is een beetje de sneeuwmuur.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een Agnello gevoel, maar dan zonder valpartij.
Zie Carapaz in de laatste tijdrit van de TDF. Sparen heeft weinig zin.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar je moet toch gewoon zo constant mogelijk indelen naar de finish?
Mwah, niet als INEOS daar de vruchten van plukt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
Stiekem willen we allemaal gewoon dat Zunwb vaalt.
Mentale tik van de ploegleiderswagen die hem laat stikkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:00 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat Wilco zo fantastisch daalt en daarna opeens achteruit fietst op het vlakke deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |