En we weten nog steeds niet wat TS gaat doen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:53 schreef Erasmus het volgende:
En @:Kluun1985 ga je hier nog een zaak van maken? Of heb je dat al gedaan?
Of verdwijn je opeens uit dit topic zonder een update te geven en ga je weer verder kwijlend over die dikke Pakistaan posten?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef Erasmus het volgende:
Ik had het toch bij het juiste eind met die WGR-topic van jou
[..]
En we weten nog steeds niet wat TS gaat doen.
Ik heb gelezen dat er dan een Nikaah plaatsvindt. De vader van Abid zal dan de vader van @Kluun1985 toestemming vragen voor het huwelijk en als Kluun ook ja zegt dan is het feest. Op dat feest is er veel mithai (zoetigheden). Het zou mij niet verbazen als Abid dan een liefdesliedje voor Kluun zingt.quote:
Ik ken mithai! Dat is een soort deeg met gesmolten suiker! Toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er dan een Nikaah plaatsvindt. De vader van Abid zal dan de vader van @:kluun1985 toestemming vragen voor het huwelijk en als Kluun ook ja zegt dan is het feest. Op dat feest is er veel mithai (zoetigheden). Het zou mij niet verbazen als Abid dan een liefdesliedje voor Kluun zingt.
@:kluun1985 wat voor kleding ga je aandoen?
Ja met verschillende smaken. Maar hoeft volgens mij geen deeg te zijn, kan ook kokos etc zijn. Ik had een keer zo een kokosballetje. Was zo zoet...niet normaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ken mithai! Dat is een soort deeg met gesmolten suiker! Toch?
Dat hartje is laddoo. Of niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:09 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat hier per stukje een kilopak suiker in
Ik denk barfi (tenminste ziet er uit als zoiets wat ik ooit at. Volgens mij is laddoo daar rechts.quote:
Okay. Ik vind dat hartje wel lekker. Ik kreeg een keer soort van cake van vermicelli en ik proefde ook melk. Hoe heet dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk barfi (tenminste ziet er uit als zoiets wat ik ooit at. Volgens mij is laddoo daar rechts.
Edit: oh het is die oranje zegt Google
Hm, geen idee. @Kluun1985 @Fushia2 enig idee?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Okay. Ik vind dat hartje wel lekker. Ik kreeg een keer soort van cake van vermicelli en ik proefde ook melk. Hoe heet dat?
Fushia is Pakistaans?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Hm, geen idee. @:kluun1985 @:fushia2 enig idee?
Is hij een zwerver dan dat hij van alle markten een thuis maakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij van alle markten thuis is
Dat soort mensen heb je inderdaad ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Is hij een zwerver dan dat hij van alle markten een thuis maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |