SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat zijn sowieso allemaal boeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ridouan Taghi assurantiekantoor, ja of nee?
Ik vond het al wonderlijk dat je het een snackbar noemde.quote:
Correct.quote:
die zit daar ook beneden :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is een patatkraam. Maar wel lekkere patat
Snackbar en Frituur is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het al wonderlijk dat je het een snackbar noemde.
Fietsbandjes Bal, fietsbandjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zit daar ook beneden :p
en een cubanita ook.
veel eten
Halfvolle tractorbanden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsbandjes Bal, fietsbandjes
je moet ook weer 4 trappen omhoog :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsbandjes Bal, fietsbandjes
Ik zie zuiderlingen het niet zo vaak gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snackbar en Frituur is toch hetzelfde?
Frieteboeët klinkt weer zo platquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie zuiderlingen het niet zo vaak gebruiken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook weer 4 trappen omhoog :p
Hebben we al een link gehad van dit stulpje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
eeeen je hebt eigen parkeerplek onder het winkelcentrum staat er.
Ik heb 2 auto'squote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Is dit die in Schiedam met die koeien?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Iedere dag vier nieuwe banden kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we al een link gehad van dit stulpje?
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit die in Schiedam met die koeien?
Ik ben er ook niet zo stuk van. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javiel niet zo n de smaak
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
helaas niet. Een oldtimer tractor staat nog op mijn verlanglijstje, maar dan heb ik echt meer garage nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van die twee een coole oldtimer?
Mag ik dan ook naar boven komenquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo stuk vban. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelen
Dat winkelcentrum is wel tof.
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet. Een oldtimer tractor staat nog op mijn verlanglijstje, maar dan heb ik echt meer garage nodig.
[..]
Mag ik dan ook naar boven komen
Ik zie ook vooral de koeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo stuk van. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelen
Dat winkelcentrum is wel tof.
Ik wil op zn minst dan een keertje kip eten met Balliequote:
Dat is een droogkast, uitermate geschikt om afgehakte hoofden in te bewaren ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja een. vind dat zwart helemaal niks maar dat kan je verven. en de badkamer moet wel aangepakt worden ook. Denk dat hij dat lijk plus oven meeneemt
GMTAquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een droogkast, uitermate geschikt om afgehakte hoofden in te bewaren ook.
Oh ja dat kunnen we dan beneden doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil op zn minst dan een keertje kip eten met Ballie
Groot dakterras en dan schrijven ze 18m2? Da’s een klein dakterras toch? Of zijn ze een 0 vergeten. Want 180m2, ja, da’s groot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javiel niet zo n de smaak
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
Je bedoeld weinig interesse?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie ook vooral de koeien.
Maar matige aankleding is op zich wel positief qua concurrentie.
Nee zo gaat dat. Een klein stukje daar waar 1 tafeltje pas wordt ook omschreven als dakterrasquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groot dakterras en dan schrijven ze 18m2? Da’s een klein dakterras toch? Of zijn ze een 0 vergeten. Want 180m2, ja, da’s groot.
Je bent te gewend aan Noorse matenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groot dakterras en dan schrijven ze 18m2? Da’s een klein dakterras toch? Of zijn ze een 0 vergeten. Want 180m2, ja, da’s groot.
Er zullen potentiële kopers om afhaken in ieder geval.quote:
kijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zullen potentiële kopers om afhaken in ieder geval.
hmm, it's a startquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat kunnen we dan beneden doen
Ja, maar ze gebruiken het woord groot. Dat het een dakterras is, ok, maar hou het daar dan bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat. Een klein stukje daar waar 1 tafeltje pas wordt ook omschreven als dakterras
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een gekkie nadoen op Tinder dan val je vanzelf in het bakje bij Bitterbal
dat moet lukkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zouden boetes moeten zijn voor ‘makelaarstaal’, ze verkopen wat, het is niet alsof ze praten een dag vissen met ‘zoooooo grote’ vangsten :’)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent te gewend aan Noorse maten
Beetje casual je potlood venten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Die potloodventerhipster van laatst is alleen uit op casual. Jammer wel want hij was wel leuk
Waar kwam het potloodventer eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Die potloodventerhipster van laatst is alleen uit op casual. Jammer wel want hij was wel leuk
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje casual je potlood venten.
Hoe zit t nu met eventuele mondkapjes in Noorwegen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zouden boetes moeten zijn voor ‘makelaarstaal’, ze verkopen wat, het is niet alsof ze praten een dag vissen met ‘zoooooo grote’ vangsten :’)
ja hij zei ineens dat zoveel rare mensen in de duinen liepen. Nou hij ziet er raar uit dus vroeg of hij zichjzelf niet bedoelde en toen zei die dat hij daar altjd aan het venten was jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar kwam het potloodventer eigenlijk vandaan?
Pehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei ineens dat zoveel rare mensen in de duinen liepen. Nou hij ziet er raar uit dus vroeg of hij zichjzelf niet bedoelde en toen zei die dat hij daar altjd aan het venten was ja![]()
hij ziet er ook wel zo uit. Geloof dat ik hem een keer ook gezien heb in den haag
Met een lange regenjas?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei ineens dat zoveel rare mensen in de duinen liepen. Nou hij ziet er raar uit dus vroeg of hij zichjzelf niet bedoelde en toen zei die dat hij daar altjd aan het venten was ja![]()
hij ziet er ook wel zo uit. Geloof dat ik hem een keer ook gezien heb in den haag
Eh, de maten staan erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zouden boetes moeten zijn voor ‘makelaarstaal’, ze verkopen wat, het is niet alsof ze praten een dag vissen met ‘zoooooo grote’ vangsten :’)
Alleen verplicht in vliegtuigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe zit t nu met eventuele mondkapjes in Noorwegen?
Moest lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
18m2 is toch ook best behoorlijk voor een dakterras?quote:
Ja, en die kloppen niet met de text. Dus wat klopt er wel van die twee?quote:
Ah beter.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18m2 is toch ook best behoorlijk voor een dakterras?
Er zijn mensen die een woonkamer hebben die kleiner is.
Da's een kwestie van referentiekader natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en die kloppen niet met de text. Dus wat klopt er wel van die twee?
Kleine balkonnetje aan de voorkant?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
in de tekst circa 18 vierkante meter
onder bij de 'specs' : Gebouwgebonden buitenruimte 22 vierkante meter
Heeft Frans balkon staat erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kleine balkonnetje aan de voorkant?
Ja dat staat zo omschrevenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kleine balkonnetje aan de voorkant?
Bedoelde dat die misschien bij die 22 meter zatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat staat zo omschreven
Buitenruimte
TuinZonneterrasZonneterras15 m˛ (4,92 meter diep en 3 meter breed)Ligging tuinGelegen op het zuidwestenBalkon/dakterrasDakterras aanwezig, balkon aanwezig en frans balkon aanwezig
oh zo. nee dat zit geloof ik aan de voorkant van het pandquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoelde dat die misschien bij die 22 meter zat
Ja dat begreep ik, maar bij de specs misschien bij elkaar opgeteld en dat je dan op 22 meter buitenruimte komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo. nee dat zit geloof ik aan de voorkant van het pand
Ja dat zou idd kunnenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar bij de specs misschien bij elkaar opgeteld en dat je dan op 22 meter buitenruimte komt.
Stop this image was hotlinked.quote:
Ik moet na het werk nog even het winkelcentrum in. Als ik daar kip zie weet ik al dat ik vanavond niet vegetarisch eetquote:
Hot was het wel jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stop this image was hotlinked.
Ripvis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, mijn regio is opgeschaald naar "Ernstig".
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn de dates van bitterbal ook.
ohquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)esmetting-op-ic.html
Dik en oud. Of niet, Los?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)esmetting-op-ic.html
45, die is al lang afgeschreven.quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Dik, oud en man toch?quote:
Tot gisteren zaten we nog op zorgelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijne ook
O nee, that ship has sailed, we zijn zeer ernstig.
waar zie je dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot gisteren zaten we nog op zorgelijk.
Oh, ik zit nog in "zorgelijk"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
Lijkt wel besmettelijk als je de kaart zo ziet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn gemeente staat er niet al te best meer voor, 51 per 100.000 nu, ter vergelijking, Den Haag heeft er 53quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
64 hierquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn gemeente staat er niet al te best meer voor, 51 per 100.000 nu, ter vergelijking, Den Haag heeft er 53
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn gemeente staat er niet al te best meer voor, 51 per 100.000 nu, ter vergelijking, Den Haag heeft er 53
Uitsloverquote:
Zijn er echt heel de tijd nauwelijks besmettingen geweest, ook in de eerste gold niet, nu vrijwel dagelijks 20+quote:
Wie biedt er meerquote:
Misschien wel juist daardoor? Dat mensen het dan wat makkelijker nemen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er echt heel de tijd nauwelijks besmettingen geweest, ook in de eerste gold niet, nu vrijwel dagelijks 20+
Hier gaat het nu ook harder dan in de eerste golf. Tot augustus misschien 220 besmettingen, nu zitten we over de duizend.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er echt heel de tijd nauwelijks besmettingen geweest, ook in de eerste gold niet, nu vrijwel dagelijks 20+
Nou scheelt ook wel dat er hier een stuk meer lebensraum is. Even ter vergelijking de bevolkingsdichtheid:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel juist daardoor? Dat mensen het dan wat makkelijker nemen?
Dordrecht: Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners 57.8 positief geteste personen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik houd het allemaal niet bij voor Dordrecht. Ik geloof het verder wel.
Het is vooral dat ze regio's aan het opschalen waren en ik nieuwsgierig werd hoe 'erg' het hier nu is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik houd het allemaal niet bij voor Dordrecht. Ik geloof het verder wel.
Oké.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dordrecht: Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners 57.8 positief geteste personen.
Ik zie hier zombies door de straat rennen als de zon verdwenen is. Dat is wel een indicatiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral dat ze regio's aan het opschalen waren en ik nieuwsgierig werd hoe 'erg' het hier nu is.
Wat moet ik doen, nķg minder weg?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké.Maar verder kan ik echt niks met deze info. Het is niet zo dat ik me boven een bepaald aantal anders ga gedragen of zo
Nou als het boven de 10.000 zou zijn zou ik me toch wel een beetje zorgen gaan maken hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké.Maar verder kan ik echt niks met deze info. Het is niet zo dat ik me boven een bepaald aantal anders ga gedragen of zo
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier zombies door de straat rennen als de zon verdwenen is. Dat is wel een indicatie
Dat komt gewoon door het lachgas.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier zombies door de straat rennen als de zon verdwenen is. Dat is wel een indicatie
Ja precies. Ik kan hooguit in mijn kledingkast gaan zitten, maar me nog verder terugtrekken lukt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, nķg minder weg?
Gewoon doen, pop. Burqa aan en gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ikea maakt dat me trouwens wel moeilijk. Ze kunnen nu wel alles leveren, maar dat moet ¤49 kosten. Daar rijd ik zelf wel voor heen hoor.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stop this image was hotlinked.
Die bezorgkosten zijn prima als je een halve inboedel besteld maar voor een kastje van 100 euro is het nogal overdreven jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ikea maakt dat me trouwens wel moeilijk. Ze kunnen nu wel alles leveren, maar dat moet ¤49 kosten. Daar rijd ik zelf wel voor heen hoor.
Mja, bakken en m'n brandstof kost me niks.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bezorgkosten zijn prima als je een halve inboedel besteld maar voor een kastje van 100 euro is het nogal overdreven ja
Maandagmiddag denk ik. Vandaag geen auto mee en vrijdagmiddag lijkt me geen succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon doen, pop. Burqa aan en gaan.
Die bakken zijn zeker net te groot voor de normale pakketpostquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, bakken en m'n brandstof kost me niks.
Jep. Zonder de grootste kan het wel, maar ik wil juist ook een grote, dan kan ik beter alles tegelijk halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bakken zijn zeker net te groot voor de normale pakketpostIk twijfel bij mij of die kast in mijn auto past, grootste pakket is 185 lang ofzo.
Jawel, doe morgen. Als je dat overleefd dan ben je over je grootste zorgen en angst heen!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maandagmiddag denk ik. Vandaag geen auto mee en vrijdagmiddag lijkt me geen succes.
Welke angst? Ik heb gewoon geen zin om in de rij te moeten staan om naar binnen te kunnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jawel, doe morgen. Als je dat overleefd dan ben je over je grootste zorgen en angst heen!
Je zit nog in de ontkennende fase dat je angst hebt voor rijen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke angst? Ik heb gewoon geen zin om in de rij te moeten staan om naar binnen te kunnen.
Snel bellen hoor als je wilt kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Shit nu ben ik ook naar huizen aan het kijken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkennende fase dat je angst hebt voor rijen.
Geeft niks.
Deze week is het sowieso geen handige week om naar de Ikea te gaan, herfstvakantiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke angst? Ik heb gewoon geen zin om in de rij te moeten staan om naar binnen te kunnen.
Nah, dat was hier vorige week. Andere regio.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze week is het sowieso geen handige week om naar de Ikea te gaan, herfstvakantie
Ik heb een hekel aan rijen, da's wat anders dan angst.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkennende fase dat je angst hebt voor rijen.
Geeft niks.
Oh woon jij zo noordelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat was hier vorige week. Andere regio.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snel bellen hoor als je wilt kijken
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan rijen, da's wat anders dan angst.
Als ik lang moet stilstaan, krijg ik last van m'n rug.quote:
quote:
Ik ga dan meestal even op mijn rollator zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik lang moet stilstaan, krijg ik last van m'n rug.
Ga je van Deventer naar Apeldoorn?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gister die makelaar he. vraagt ze of ze een zoekprofiel voor mij moet aanmaken, Normaal kost dat geld maar bij haar was dat gratis. Dus ik zeg van nou ja kan toch zelf zoeken he, zegt ze jamaar dan ben je altijd te laat. Dus ik kijk haar zo aan van nou sta hier nu toch ook nadat ze zei dat ze met die woning van gisteren hadden gewacht om bezichtigingen te plannen.
Hoe dan? Ik heb dezelfde ochtend gebeld en nu sta ik er?
Dat lijkt me onpraktisch met ook een grote kar mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga dan meestal even op mijn rollator zitten.
Ga je toch op de kar zitten! En dan laat je je dochter duwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me onpraktisch met ook een grote kar mee.
Welke dochter?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je toch op de kar zitten! En dan laat je je dochter duwen.
Omdat ze soms ook al huizen aanbieden zonder dat ze op funda komen te staan. Huis van mijn ouders had al tig bezichtigingen en was al verkocht zonder dat de makelaar er foto's van hoefde te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gister die makelaar he. vraagt ze of ze een zoekprofiel voor mij moet aanmaken, Normaal kost dat geld maar bij haar was dat gratis. Dus ik zeg van nou ja kan toch zelf zoeken he, zegt ze jamaar dan ben je altijd te laat. Dus ik kijk haar zo aan van nou sta hier nu toch ook nadat ze zei dat ze met die woning van gisteren hadden gewacht om bezichtigingen te plannen.
ja dat kan ook natuurlijk maar ze deed het zo voorkomen lsof je zonder haar geen schijn van kans maaktequote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze soms ook al huizen aanbieden zonder dat ze op funda komen te staan. Huis van mijn ouders had al tig bezichtigingen en was al verkocht zonder dat de makelaar er foto's van hoefde te maken.
Ja dat denk je nu, maar je hebt van 2020 tot 2023 in een coma gelegen, inmiddels is het al 2029 en is jouw belevingswereld zo aangepast dat het net lijkt alsof je nog in 2020 zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou het toch moeten weten als ik gebaard heb, mag ik hopen.
Ik zoek ook zelf wel, heb nogal specifieke wensen en die zie ik zelf sneller dan Ans de makelaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Shit nu ben ik ook naar huizen aan het kijken.
"Waarom past er ineens een Amerikaanse koelkast in"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat denk je nu, maar je hebt van 2020 tot 2023 in een coma gelegen, inmiddels is het al 2029 en is jouw belevingswereld zo aangepast dat het net lijkt alsof je nog in 2020 zit.
Als je iets heel specifieks zoekt (bepaalde wijk/straat etc.) kan het handig zijn dat je makelaar dat weet zodat die het eerst bij de mensen kan aanbieden die dat hebben aangegeven voordat het in de algemene verkoop gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ook natuurlijk maar ze deed het zo voorkomen lsof je zonder haar geen schijn van kans maakte
nou ja ligt aan je budget. Ik heb niet zoveel geld dat ik een makelaar voor mij kan laten zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek ook zelf wel, heb nogal specifieke wensen en die zie ik zelf sneller dan Ans de makelaar
johquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je iets heel specifieks zoekt (bepaalde wijk/straat etc.) kan het handig zijn dat je makelaar dat weet zodat die het eerst bij de mensen kan aanbieden die dat hebben aangegeven voordat het in de algemene verkoop gaat.
dacht juis naar jouquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur de K.K. gewoon door naar bitterbal, wat jij?
De K.K.K.? Dat is wel wat heftig, USquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stuur de K.K. gewoon door naar bitterbal, wat jij?
Ja haar daarvoor laten betalen is wel een beetje vreemd, dat geld krijgt ze wel als ze daadwerkelijk het huis aan je verkocht heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh![]()
dat weet ik toch. maar daar ga ik haar niet voor betalen :p
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat denk je nu, maar je hebt van 2020 tot 2023 in een coma gelegen, inmiddels is het al 2029 en is jouw belevingswereld zo aangepast dat het net lijkt alsof je nog in 2020 zit.
Straks zullen ze je brein wissen zodat je dit weer vergeet.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks zullen ze je brein wissen zodat je dit weer vergeet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De K.K.K.? Dat is wel wat heftig, US
Welke regio ongeveer?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er komt een nieuw huis in NLdichterbij de nieuwe werk standplaats
Toe maarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je een huis met zo'n grote houtwerkplaats erbij nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
funda linkjes?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat Bal een brandend kruis op haar dakterras wel kan waarderen. Lekker warm. Wat roze flamingo's er bij en zo.quote:
Eerst ff wat huren en dan komt er een huis + werkplaats, of een werkplaats op een andere locatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je een huis met zo'n grote houtwerkplaats erbij nemen
Schubbekutteveenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah lekker in de buurt van Giethoornhttps://www.google.com/ma(...).7549781!4d5.9652515
Maar m'n fanmail dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nee ik ga even mn (toekomstig) adres op fok knallen :’)
Brandend kruis neem ik wel mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Bal een brandend kruis op haar dakterras wel kan waarderen. Lekker warm. Wat roze flamingo's er bij en zo.
Wat voor geslachtsziekte heb je nou weer?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandend kruis neem ik wel mee.
Een SOA-test lijkt me dan beter hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandend kruis neem ik wel mee.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat voor geslachtsziekte heb je nou weer?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een SOA-test lijkt me dan beter hoor
naast mijn piramide is wel een plekje nogquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Bal een brandend kruis op haar dakterras wel kan waarderen. Lekker warm. Wat roze flamingo's er bij en zo.
maar je hebt al wat gekocht dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
Jongens hij bedoelt brandend van verlangen
Gekkies.
Lees eens terug..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je hebt al wat gekocht dus?
Voor bal is dat genoegquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag een huis en daar vind ik alleen het achteruitzicht vanaf de eerste verdieping echt prachtig, beetje magertjes om er een bod op te doen
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerst ff wat huren en dan komt er een huis + werkplaats, of een werkplaats op een andere locatie.
Vanwege de buurvrouw?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag een huis en daar vind ik alleen het achteruitzicht vanaf de eerste verdieping echt prachtig, beetje magertjes om er een bod op te doen
Nee is een tweekapper, zit nu te bekokstoven of ik die andere helft niet erbij kan kopen, de locatie is tofquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naast mijn piramide is wel een plekje nog
Ik zag een huisje op een leuk plekje aan de rand van een bos. Helaas was het huisje zelf nogal treurigquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Toch maar niet, twee huizen verderop is een heel stuk mooier
geef maar linkiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Toch maar niet, twee huizen verderop is een heel stuk mooier
Ik heb m'n handen al vol aan dat formaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuin is 5 x 10 of zo en het huis staat echt net verkeerd om.
Tuinieren gaat vanaf komend voorjaar ook wel een aardige hobby worden bij mij, ben ik bangquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan dat formaat.
Veel om aan te pakken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tuinieren gaat vanaf komend voorjaar ook wel een aardige hobby worden bij mij, ben ik bang
Platgooien en nieuw bouwenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag een huisje op een leuk plekje aan de rand van een bos. Helaas was het huisje zelf nogal treurig
Nou ja, mijn vorige huis had een strookje van 3x1 meter wat beplant was.quote:
Da's niet bijzonder lang?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
wtf 3 uur in bad![]()
Uiteindelijk heeft Claudia maar weinig tijd om in bad te gaan. Maar het idee dat het kan, geeft haar rust. “Als ik in bad ga, zit ik er soms wel drie uur in. Ik doe er echt alles: schoolwerk, Skypen, wenkbrauwen verven, noem maar op!”https://indebuurt.nl/rott(...)WnSydiTpVy-RbiFIupOs
Jezus, 3 uur, dan ben je toch compleet verschrompeld..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet bijzonder lang?
Ik mis het hebben van een bad.
3 uur? dan kom je er toch verschrompeld uit?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, redelijk vergelijkbaar dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vorige huis had een strookje van 3x1 meter wat beplant was.
Nieuwe huis is het een strook van 4x12 denk ik
Ik zie geen probleem?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus, 3 uur, dan ben je toch compleet verschrompeld..
Ik zit er max drie kwartier inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou liever een goede douche hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen bad, in bad douchen is kut en het toilet boven willen we ook niet kwijt. En dan is de ruimte op.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou liever een goede douche hebben
het is ook echt alleen maar planten, geen grasveldje of stukje bestraat of niets.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, redelijk vergelijkbaar dus.![]()
Ben benieuwd of Joop nog klimplant is wezen hakken of dat ik dat nog 'mag' doen.
na 10 minuten is mn geduld wel ongeveer opquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er max drie kwartier in
Ik ben nu wel blij dat ik een wc boven heb, maar douchen in dat bad is wel vrij kut ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen bad, in bad douchen is kut en het toilet boven willen we ook niet kwijt. En dan is de ruimte op.
Dan beter het bad eruit rossen ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij dat ik een wc boven heb, maar douchen in dat bad is wel vrij kut ja.
Vorige huis had zo'n hoekbad, dat was zo ruim daar kon je prima in douchen, nu moet ik weer kijken dat ik niet de hele badkamer nat maak
eerst weer even sparenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan beter het bad eruit rossen ja.
Hmm, dus nog uitzoeken wat mag blijven enzo ook. Enige voordeel, ik heb (afgezien van m'n aangepakte stukje) eigenlijk maar drie planten die ik wil houden, de rest is bende.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook echt alleen maar planten, geen grasveldje of stukje bestraat of niets.
[..]
na 10 minuten is mn geduld wel ongeveer op
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
blijft het vel aan je handdoek plakken
veel zal wel blijven, al wil ik wel een strook gaan bestraten als extra oprit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, dus nog uitzoeken wat mag blijven enzo ook. Enige voordeel, ik heb (afgezien van m'n aangepakte stukje) eigenlijk maar drie planten die ik wil houden, de rest is bende.
Het is een beetje jammer dat m'n e-reader niet waterdicht is. Durf het niet aanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
In bad, denk dat mijn record 4 minuten is en dan ga ik me vervelen
Dat speelt hier sowieso niet, als er een auto in de tuin staat, gaat er sowieso iets goed fout.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel zal wel blijven, al wil ik wel een strook gaan bestraten als extra oprit.
deze tuin ligt om het huis heen (hoekhuis) dus in dat gedeelte zal ik niet snel gaan zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat speelt hier sowieso niet, als er een auto in de tuin staat, gaat er sowieso iets goed fout.![]()
En een plek om te zitten ofzo?
Aaaah, check! Dan is extra oprit wel net zo handig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze tuin ligt om het huis heen (hoekhuis) dus in dat gedeelte zal ik niet snel gaan zitten.
Dit had ik kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens date gehad en die lag binnen een uur in bad, niets seksueels (ja daarna) maar die wilde gewoon even dobberen met een bruisbal en badschuim
Ik geloof ditquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaaah, check! Dan is extra oprit wel net zo handig.
[..]
Dit had ik kunnen zijn.
Ik zeg elke keer 'ik ga vaker in bad!' maar het komt er nooit van. Dan zit je erin en krijg je of koude knieën of koude tieten, want ik pas er niet helemaal in. En ik ben zo ontzettend stijf dat ik er niet in of uit kom, dus dat is een hele worsteling waarbij ik half m'n nek breek. En dan klotst er weer wat over de randquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga eigenlijk alleen op vakantie in bad, vroeger bij mijn ouders thuis hadden we ook een bad maar als daar 1 keer in het jaar iemand in ging was het veel
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg elke keer 'ik ga vaker in bad!' maar het komt er nooit van. Dan zit je erin en krijg je of koude knieën of koude tieten, want ik pas er niet helemaal in. En ik ben zo ontzettend stijf dat ik er niet in of uit kom, dus dat is een hele worsteling waarbij ik half m'n nek breek. En dan klotst er weer wat over de randMaar ik heb wel twintig baddingen staan
Mijn droom is een hot tub in de tuinquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen bad, in bad douchen is kut en het toilet boven willen we ook niet kwijt. En dan is de ruimte op.
Ik moet me inhouden om geen bruisballen bij m'n Lushbestelling te gooien. Ik heb er toch niets aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg elke keer 'ik ga vaker in bad!' maar het komt er nooit van. Dan zit je erin en krijg je of koude knieën of koude tieten, want ik pas er niet helemaal in. En ik ben zo ontzettend stijf dat ik er niet in of uit kom, dus dat is een hele worsteling waarbij ik half m'n nek breek. En dan klotst er weer wat over de randMaar ik heb wel twintig baddingen staan
Bubble bars, die kun je in kleine blokjes snijden en in een voetenbadje doen. Zo'n trilding.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om geen bruisballen bij m'n Lushbestelling te gooien. Ik heb er toch niets aan.
Als ik wat verder van m'n buren af zou zitten, zou ik het doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn droom is een hot tub in de tuin
Een luxe buitendouche is nog fijner vind ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn droom is een hot tub in de tuin
Da's niet hetzelfde.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bubble bars, die kun je in kleine blokjes snijden en in een voetenbadje doen. Zo'n trilding.
Ook maar gaan verhuizen dan, schijnt de nieuwe trend te zijn hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te veel zooi op m'n balkon voor een badje. Dan kan ik m'n wasgoed en picknicktafel niet meer kwijt.
Ze zijn toch veel te duur. Ik heb nu van dat schuim van Kneipp en dat is eigenlijk net zo lekker. En Body Shop heeft ook lekkere dingen.quote:
Ik wil dit effect thuis naäpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een luxe buitendouche is nog fijner vind ik.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit effect thuis naäpen
[ afbeelding ]
Ik mag Snow Fairy van mezelf, verder niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn toch veel te duur. Ik heb nu van dat schuim van Kneipp en dat is eigenlijk net zo lekker. En Body Shop heeft ook lekkere dingen.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Die website van Lush blijft kut he.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit effect thuis naäpen
[ afbeelding ]
Ik zet wel een zigeunermuziekje op en eet wat goulash in badquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Moet zoiets wel in de juiste setting en omgeving staan
Wel even na maandag, ik wil nog langs de Ikea.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lockdown incoming in 3, 2, 1...
Ja maar jij was er toch ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
gister rotterdam ookl echt druk he ov. op straat ook.
Vond het vandaag ook opvallend toen er een bus voorbij reed dat die gewoon halfvol zat, terwijl het vakantie isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
gister rotterdam ookl echt druk he ov. op straat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |