SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat zijn sowieso allemaal boeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ridouan Taghi assurantiekantoor, ja of nee?
Ik vond het al wonderlijk dat je het een snackbar noemde.quote:
Correct.quote:
die zit daar ook beneden :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is een patatkraam. Maar wel lekkere patat
Snackbar en Frituur is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het al wonderlijk dat je het een snackbar noemde.
Fietsbandjes Bal, fietsbandjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zit daar ook beneden :p
en een cubanita ook.
veel eten
Halfvolle tractorbanden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsbandjes Bal, fietsbandjes
je moet ook weer 4 trappen omhoog :pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsbandjes Bal, fietsbandjes
Ik zie zuiderlingen het niet zo vaak gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snackbar en Frituur is toch hetzelfde?
Frieteboeët klinkt weer zo platquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie zuiderlingen het niet zo vaak gebruiken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook weer 4 trappen omhoog :p
Hebben we al een link gehad van dit stulpje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
eeeen je hebt eigen parkeerplek onder het winkelcentrum staat er.
Ik heb 2 auto'squote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Is dit die in Schiedam met die koeien?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
Iedere dag vier nieuwe banden kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we al een link gehad van dit stulpje?
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit die in Schiedam met die koeien?
Ik ben er ook niet zo stuk van. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javiel niet zo n de smaak
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
helaas niet. Een oldtimer tractor staat nog op mijn verlanglijstje, maar dan heb ik echt meer garage nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van die twee een coole oldtimer?
Mag ik dan ook naar boven komenquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo stuk vban. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelen
Dat winkelcentrum is wel tof.
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet. Een oldtimer tractor staat nog op mijn verlanglijstje, maar dan heb ik echt meer garage nodig.
[..]
Mag ik dan ook naar boven komen
Ik zie ook vooral de koeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo stuk van. Maar dat komt vooral door de styling: gekozen kleuren en soort meubels en zo. En het is een beetje raar dat er een lijk in je woonkamer hangt te bungelen
Dat winkelcentrum is wel tof.
Ik wil op zn minst dan een keertje kip eten met Balliequote:
Dat is een droogkast, uitermate geschikt om afgehakte hoofden in te bewaren ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja een. vind dat zwart helemaal niks maar dat kan je verven. en de badkamer moet wel aangepakt worden ook. Denk dat hij dat lijk plus oven meeneemt
GMTAquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een droogkast, uitermate geschikt om afgehakte hoofden in te bewaren ook.
Oh ja dat kunnen we dan beneden doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil op zn minst dan een keertje kip eten met Ballie
Groot dakterras en dan schrijven ze 18m2? Da’s een klein dakterras toch? Of zijn ze een 0 vergeten. Want 180m2, ja, da’s groot.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
javiel niet zo n de smaak
https://www.funda.nl/koop(...)351-broersvest-31-d/
Je bedoeld weinig interesse?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie ook vooral de koeien.
Maar matige aankleding is op zich wel positief qua concurrentie.
Nee zo gaat dat. Een klein stukje daar waar 1 tafeltje pas wordt ook omschreven als dakterrasquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groot dakterras en dan schrijven ze 18m2? Da’s een klein dakterras toch? Of zijn ze een 0 vergeten. Want 180m2, ja, da’s groot.
Je bent te gewend aan Noorse matenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groot dakterras en dan schrijven ze 18m2? Da’s een klein dakterras toch? Of zijn ze een 0 vergeten. Want 180m2, ja, da’s groot.
Er zullen potentiële kopers om afhaken in ieder geval.quote:
kijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zullen potentiële kopers om afhaken in ieder geval.
hmm, it's a startquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat kunnen we dan beneden doen
Ja, maar ze gebruiken het woord groot. Dat het een dakterras is, ok, maar hou het daar dan bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat. Een klein stukje daar waar 1 tafeltje pas wordt ook omschreven als dakterras
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een gekkie nadoen op Tinder dan val je vanzelf in het bakje bij Bitterbal
dat moet lukkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zouden boetes moeten zijn voor ‘makelaarstaal’, ze verkopen wat, het is niet alsof ze praten een dag vissen met ‘zoooooo grote’ vangsten :’)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent te gewend aan Noorse maten
Beetje casual je potlood venten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Die potloodventerhipster van laatst is alleen uit op casual. Jammer wel want hij was wel leuk
Waar kwam het potloodventer eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Die potloodventerhipster van laatst is alleen uit op casual. Jammer wel want hij was wel leuk
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje casual je potlood venten.
Hoe zit t nu met eventuele mondkapjes in Noorwegen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zouden boetes moeten zijn voor ‘makelaarstaal’, ze verkopen wat, het is niet alsof ze praten een dag vissen met ‘zoooooo grote’ vangsten :’)
ja hij zei ineens dat zoveel rare mensen in de duinen liepen. Nou hij ziet er raar uit dus vroeg of hij zichjzelf niet bedoelde en toen zei die dat hij daar altjd aan het venten was jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar kwam het potloodventer eigenlijk vandaan?
Pehehehequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei ineens dat zoveel rare mensen in de duinen liepen. Nou hij ziet er raar uit dus vroeg of hij zichjzelf niet bedoelde en toen zei die dat hij daar altjd aan het venten was ja![]()
hij ziet er ook wel zo uit. Geloof dat ik hem een keer ook gezien heb in den haag
Met een lange regenjas?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei ineens dat zoveel rare mensen in de duinen liepen. Nou hij ziet er raar uit dus vroeg of hij zichjzelf niet bedoelde en toen zei die dat hij daar altjd aan het venten was ja![]()
hij ziet er ook wel zo uit. Geloof dat ik hem een keer ook gezien heb in den haag
Eh, de maten staan erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zouden boetes moeten zijn voor ‘makelaarstaal’, ze verkopen wat, het is niet alsof ze praten een dag vissen met ‘zoooooo grote’ vangsten :’)
Alleen verplicht in vliegtuigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe zit t nu met eventuele mondkapjes in Noorwegen?
Moest lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
18m2 is toch ook best behoorlijk voor een dakterras?quote:
Ja, en die kloppen niet met de text. Dus wat klopt er wel van die twee?quote:
Ah beter.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18m2 is toch ook best behoorlijk voor een dakterras?
Er zijn mensen die een woonkamer hebben die kleiner is.
Da's een kwestie van referentiekader natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en die kloppen niet met de text. Dus wat klopt er wel van die twee?
Kleine balkonnetje aan de voorkant?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
in de tekst circa 18 vierkante meter
onder bij de 'specs' : Gebouwgebonden buitenruimte 22 vierkante meter
Heeft Frans balkon staat erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kleine balkonnetje aan de voorkant?
Ja dat staat zo omschrevenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kleine balkonnetje aan de voorkant?
Bedoelde dat die misschien bij die 22 meter zatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat staat zo omschreven
Buitenruimte
TuinZonneterrasZonneterras15 m˛ (4,92 meter diep en 3 meter breed)Ligging tuinGelegen op het zuidwestenBalkon/dakterrasDakterras aanwezig, balkon aanwezig en frans balkon aanwezig
oh zo. nee dat zit geloof ik aan de voorkant van het pandquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoelde dat die misschien bij die 22 meter zat
Ja dat begreep ik, maar bij de specs misschien bij elkaar opgeteld en dat je dan op 22 meter buitenruimte komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo. nee dat zit geloof ik aan de voorkant van het pand
Ja dat zou idd kunnenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar bij de specs misschien bij elkaar opgeteld en dat je dan op 22 meter buitenruimte komt.
Stop this image was hotlinked.quote:
Ik moet na het werk nog even het winkelcentrum in. Als ik daar kip zie weet ik al dat ik vanavond niet vegetarisch eetquote:
Hot was het wel jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stop this image was hotlinked.
Ripvis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, mijn regio is opgeschaald naar "Ernstig".
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, mijn regio is opgeschaald naar "Ernstig".
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn de dates van bitterbal ook.
ohquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)esmetting-op-ic.html
Dik en oud. Of niet, Los?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)esmetting-op-ic.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |