Erg goed. Ik maak van alles mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Lenny, hoe is het in de mooiste lelijke stad van Nederland?
wtf.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed. Ik maak van alles mee!
Zie ook dit topic
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Hoe gaat het met mijn favoriete VBL mod?
Dacht je dat je je kon meten met Don?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
vriendschap Lenny_Leonard en onlogisch
Gaat goed hoor, dank je. Ik zal dat topic eens bekijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed. Ik maak van alles mee!
Zie ook dit topic
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Hoe gaat het met mijn favoriete VBL mod?
Ach, nadat je wederom mod werd van FEE heb ik gevoelsmatig al afscheid van je genomenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht je dat je je kon meten met Don?
@:ggmm check deze gast
Dat is iemand van een Ajax podcast ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
Ik ben geblockt door Bart_sanders @:ggmm
Ik ken heel die vent niet
Raar
@KingRoland kan je helpen bidden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users in deze SC gun ik een dusdanige druiper die dusdanig in de broek fikt dat stilzitten een onmogelijke opgave is.
Dusdanige dusdanig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users in deze SC gun ik een dusdanige druiper die dusdanig in de broek fikt dat stilzitten een onmogelijke opgave is.
Tijd voor een blikje Cola Zero omdat het heel goed in het schap werd aangepreze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |