Hey mrsl 😘quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
My songs know what you did in the dark
Jouw probleemquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liever een zeug zijn met seks dan een lul zonder
hoho, wel gewoon aan het werkquote:
Vanuit bedquote:
En ook gelijk schooien om geld voor een pak,en toen bleek het een grap te zin.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat ik dat wappie in mijn soaplijst heb
Optimaal is het niet maar lukt nog prima johquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanuit bed
Dat werkt toch niet lekker
Nou dat is fijn, maar kom toch maar je bed uit hup hupquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Optimaal is het niet maar lukt nog prima joh
Straks stoot hij weer zijn hoofd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat is fijn, maar kom toch maar je bed uit hup hup
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook gelijk schooien om geld voor een pak,en toen bleek het een grap te zin.
Een paar zijn daar heel erg en onbeschaamd in.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:02 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat schooien om geld gaan ze nu allemaal doen ineens. Zogenaamd voor benzinegeld zodat ze kunnen blijven protesteren
Dven stoot zich geen tweemaal aan dezelfde bedquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks stoot hij weer zijn hoofd.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks stoot hij weer zijn hoofd.
quote:
Men kan zo bizar dromenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Droomde ook wel eens dat ik mensen niet kon aan kijken
Of dat mijn tanden er raar uit zagen
Komende zondag zit hij in de uitzending.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je van Tinus meegekregen dat hij dacht naar Lubach te mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |