SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Nog geen nieuwe kabouter zag ik...
Best wel.quote:
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef Rafeiro het volgende:
En de pieten zijn niet zwart meer? Dat is wel laf.
Dan heb ik straks ook smoelkapjesquote:VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 22 OKTOBER
TUSSEN 11.00 - 15.00 UUR
Hoeveel?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan heb ik straks ook smoelkapjes
50quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:35 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Gefeliciteerd met de nieuwe kabouter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Gefeliciteerd met Frits!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Jaaaa, gefeliciteerd just meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een lief klein kaboutertje erbij
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
En dan noemen ze voetbal een stomme sportquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wielrennen kijken en zien dat renners in de vrieskou tussen sneeuwmuren een berg op fietsen en ondertussen worstelen om een jasje aan te trekken en dan zien dat ze, zonder handen, zowat tegen een rotswand aan fietsen, het blijft bijzonder
Jij hebt vroeger meegemaakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger stopten ze gewoon even op de top van zo’n berg om een jasje aan te trekken of ze kregen kranten aangereikt om in hun shirt te stoppen
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga echt klappen krijgen als ik je tegenkom of niet, haha.
quote:Zo meteen 19.00 - 21.00 Melting draait pop classics
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar door, ik wil wel even relaxen...
Welkom Mad & zorro.quote:
Is dat een bijzondere soort hoodie?quote:
Sinterklaas hoodiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere soort hoodie?
quote:
Hoodie-nie...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere soort hoodie?
Wat doet zoiets nou in die lijst?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit nummer heeft 1 keer in de Radio 2 Top 2000 gestaan.
Dat was in 2015 en behaalde toen de 2000e plaats.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me gaaf!
Leuk cadeautje.
Ain't it funny how it is
Het is je vergeven na zo'n lange dag.quote:
Ik ben ook echt gaar, om 16.30 uur had ik mijn laatste overleg...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is je vergeven na zo'n lange dag.
Ze had nog een Europese stedentrip tegoed, die ik haar vorig jaar heb gegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Net als de tijgerworkshops etc van Stichting Leeuw, bijzondere kado’s. Ik hoef niet, maar veel mensen vinden zoiets erg leuk
Dan volgend jaar maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze had nog een Europese stedentrip tegoed, die ik haar vorig jaar heb gegeven.
Die voucher ligt er na een jaar logischerwijs nog...
Op de stapel met alle tickets en vouchersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze had nog een Europese stedentrip tegoed, die ik haar vorig jaar heb gegeven.
Die voucher ligt er na een jaar logischerwijs nog...
Deze voucher had ik zelf gefabriekt, kan ik nergens declareren...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op de stapel met alle tickets en vouchers
Je leest inderdaad volop dat je nu tegoed bonnen etc moet kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op de stapel met alle tickets en vouchers
Ter ere van "het cadeau"? Of is er in Muiden nog iets bijzonders te beleven?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan wel een dinsdagmiddag naar Muiden, dat is ook een Europese stad...
Ik heb nog 50 euro tegoed staan bij de honkbalclub.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Je leest inderdaad volop dat je nu tegoed bonnen etc moet kopen.
Dat moet je juist niet doen.
Die worden na de corona massaal ingeleverd waardoor er geen geld meer binnenkomt dan.![]()
Je kan nu beter steunen door bv afhaalmaaltijden etc te bestellen.
Ze heeft er jaren gewoond, aan het IJsselmeer en bij het Muiderslot...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:20 schreef Melting
het volgende:
[..]
Ter ere van de verjaardag? Of is er in Muiden nog iets bijzonders te beleven?
Schuift dat tegoed niet automatisch mee door naar komend jaar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 50 euro tegoed staan bij de honkbalclub.
Tijdens de 1e golf aangeschaft en nooit besteed.
Nu is het honkbal klaar...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft er jaren gewoond, aan het IJsselmeer en bij het Muiderslot...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Schuift dat tegoed niet automatisch mee door naar komend jaar?
quote:
Ook goede avond.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
In principe kunnen die vouchers niet verlopen. Er is voor betaald en dan kunnen ze dus niet waardeloos worden.
Je kent het principe van faillissementen en zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
In principe kunnen die vouchers niet verlopen. Er is voor betaald en dan kunnen ze dus niet waardeloos worden.
Die uitzondering wou ik net niet noemen, haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent het principe van faillissementen en zo?
Ik heb ook een redelijk kloterige werkdag achter de rug.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gaar, om 16.30 uur had ik mijn laatste overleg...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Cutting crew i just died in your arms
Dat soort shit probeer ik nu juist te voorkomen en tot nu toe lukt dat aardig...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ook een redelijk kloterige werkdag achter de rug.
Ons vernieuwde planprogramma werkt maar half, en kost mij twee volle werkdagen ectra werk, en dat iedere week weer, en repareren ho maar, stelletje kloteprutsers.
Ook goede avond, Symph.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ons vernieuwde planprogramma werkt maar half, en kost mij twee volle werkdagen ectra werk, en dat iedere week weer, en repareren ho maar, stelletje kloteprutsers.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Een van mijn favoriete liedjes allertijden
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had jij maar 1 bandje altijd?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Stond uiteraard op mijn vakantiebandje, ik ken elke noot
Nee, dat wil zeggen dat de mailbox nu op 100 ongelezen mails staat, en dat morgen gaat oplopen tot 150, omdat ik er absoluut geen tijd voor heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook goede avond, Symph.![]()
Wil dat zeggen dat je nu 7 dagen in de week werkt?
En dan zit je nu al te ontspannen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat wil zeggen dat de mailbox nu op 100 ongelezen mails staat, en dat morgen gaat oplopen tot 150, omdat ik er absoluut geen tijd voor heb.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zit je nu al te ontspannen?
Zou je niet eens aan je werk gaan dan.
Een heleboel, maar dit was mijn vakantiebandje toen ik 17 was, samengesteld door mijn beste vriend.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Had jij maar 1 bandje altijd?
Of ook een hele rits aan bandjes?
Morgen om 5.00 doen Henk en ik samen virtueel een bakkie en dan gaan we er weer knalhard tegenaan...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zit je nu al te ontspannen?
Zou je niet eens aan je werk gaan dan.
Prima, want om 10.30 heb ik besloten dat ik de rest van de dag vrij zou nemen. Maar vervolgens mijn vrije dag verspild aan schoonmaken. Dat was dan weer minder handig.quote:
Amateur, ik heb 8.890 ongelezen mails.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat wil zeggen dat de mailbox nu op 100 ongelezen mails staat, en dat morgen gaat oplopen tot 150, omdat ik er absoluut geen tijd voor heb.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Prima, want om 10.30 heb ik besloten dat ik de rest van de dag vrij zou nemen. Maar vervolgens mijn vrije dag verspild aan schoonmaken. Dat was dan weer minder handig.
Ai..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach ja, je was toch thuis...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Prima, want om 10.30 heb ik besloten dat ik de rest van de dag vrij zou nemen. Maar vervolgens mijn vrije dag verspild aan schoonmaken. Dat was dan weer minder handig.
Dat is 2 te veelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amateur, ik heb 8.890 ongelezen mails.
En als je de phising/reclame mails niet meetelt? 5?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Amateur, ik heb 8.890 ongelezen mails.
Preciesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen om 5.00 doen Henk en ik samen virtueel een bakkie en dan gaan we er weer knalhard tegenaan...
quote:
Doe ik al weken bijna dagelijks...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal als incident doorsturen naar de servicedesk...
Ah, ben jij dat!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik al weken bijna dagelijks...
Hoe kan je er nu dan nog 150 hebben?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik al weken bijna dagelijks...
Dan slaat hij de lunchpauze over. Is niet gezondquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar baby werkt maar van 9 tot 5.
Welke handige Harry heeft dat gebouwd?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik heb geen hekel aan hard werken, maar ze hebben echt alle bestaande functies gesloopt waardoor alles weer handwerk is. En ik voel mezelf niks, maar alsmik bij de broncode kon had ik dat alles binnen een dag opgelost. Gewoon een relationele database, en die dan zo verzieken. Heel bijzonder.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan slaat hij de lunchpauze over. Is niet gezond
Baby hè, die gaat ondertussen gewoon aan de borst...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan slaat hij de lunchpauze over. Is niet gezond
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baby hè, die gaat ondertussen gewoon aan de borst...
Ook dan mag hij wel even ontspannen hoor. De ultieme ontspanplek lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baby hè, die gaat ondertussen gewoon aan de borst...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook dan mag hij wel even ontspannen hoor. De ultieme ontspanplek lijkt me.
U bent een kabouter armer?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef just me het volgende:
![]()
dank voor alle felicitaties![]()
de rust in huize just me is teruggekeerd
En heb je hem al mogen bewonderen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef just me het volgende:
![]()
Geen kabouter hinkepoot meer die door het huis tijgertquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef just me het volgende:
![]()
Heb je al een filmpje gezien? Alles goed met moeder en zoon? En vader natuurlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef just me het volgende:
![]()
Alle kabouters weer in hun eigen pannenkoekenstoel?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef just me het volgende:
![]()
Even wat just me-time.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:40 schreef just me het volgende:
Niet alleen een kabouter, ook mijn ex-man is weer naar zijn eigen huis vertrokken
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef just me het volgende:
Toen we naar Junior gingen kwam zijn vrouw even in het halletje met de baby op haar armHeel even zijn bolletje geaaid, Junior een knuffel gegeven en toen weer snel weggegaan. Heel vreemd op deze manier maar we hebben hem gezien
Toen we naar Junior gingen kwam zijn vrouw even in het halletje met de baby op haar armHeel even zijn bolletje geaaid, Junior een knuffel gegeven en toen weer snel weggegaan. Heel vreemd op deze manier maar we hebben hem gezien
Het is ooit gebouwd door Computron en in de basis werkte het best goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke handige Harry heeft dat gebouwd?
Awwwquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef just me het volgende:
Maarre, je werkt toch bij een instantie die, naar ik aanneem, niet zo maar iets op de (software)markt koopt en dat bij een individueel persoon laat hosten/beheren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is ooit gebouwd door Computron en in de basis werkte het best goed.
Ze hebben het programma verkocht aan een prutser met zelfoverschatting.
Ik heb zelfs aangegeven in welke tabel de verwijzing stuk was en dat de stringlengte niet goed stond.
Werd ook bevestigd, maar repareren? Nee.... en dat record is ontzettend belangrijk voor de kandidaten met extra voorzieningen.
Bizar, maar toch wel mooi dat je 'm even hebt kunnen zien en voelen...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef just me het volgende:
Nope, des te vervelender dat het werd verkocht... en het is zo geïntegreerd in onze systemen dat er geen andere optie is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre, je werkt toch bij een instantie die, naar ik aanneem, niet zo maar iets op de (software)markt koopt en dat bij een individueel persoon laat hosten/beheren?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Culture Club - Do you really want to hurt me?
Euh, niks afgesproken over wat in geval van overname o.i.d.?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, des te vervelender dat het werd verkocht... en het is zo geïntegreerd in onze systemen dat er geen andere optie is.
Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt dat ook aan een slecht werkend systeem vast zat. Uiteindelijk heeft een dappere manager toch besloten de stekker eruit te trekken. Ik heb maandenlang overgewerkt, we hebben 8 maanden niet kunnen factureren en het bedrijf moest 8 ton lenen om die periode door te komen, maar toch was het een goede beslissing.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, des te vervelender dat het werd verkocht... en het is zo geïntegreerd in onze systemen dat er geen andere optie is.
De opmerking waar ik vooral misselijk van word: in de testomgeving werkte het wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, niks afgesproken over wat in geval van overname o.i.d.?
En dat excuus over 'geen optie' hoor ik ook vaak en draai ik dan vervolgens binnen 5 minuten de nek om...
DDM, kijk uit als Symph thuis werkt!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De opmerking waar ik vooral misselijk van word: in de testomgeving werkte het wel.
Echt dan krijg ik de neiging om mijn geweer uit de schuur te halen.
Ik hoor ‘m al de hele week vloeken en dreigen met dat geweerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
DDM, kijk uit als Symph thuis werkt!
Prima, dan zorg je er maar voor dat het in productie ook werkt en anders is het een 'No Go' en als het niet binnen X tijd werkt, dan krijg je je geld niet...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De opmerking waar ik vooral misselijk van word: in de testomgeving werkte het wel.
Echt dan krijg ik de neiging om mijn geweer uit de schuur te halen.
Ik zou het ding stilletjes alvast verhuizen....quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor ‘m al de hele week vloeken en dreigen met dat geweer
Ik denk dat hij zijn vishengels voor een geweer aanzietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het ding stilletjes alvast verhuizen....
Ik dreig niet, ik doe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor ‘m al de hele week vloeken en dreigen met dat geweer
Jij zit hoger in de boomquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dreig niet, ik doe.
Ik heb vandaag 1 hele en één voorwaardelijke No Go afgegeven.
Je werk doen en anders heb je een financieel en juridisch probleem...
dan zal het wel nodig geweest zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dreig niet, ik doe.
Ik heb vandaag 1 hele en één voorwaardelijke No Go afgegeven.
Je werk doen en anders heb je een financieel en juridisch probleem...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kanshebber in de hoesjescompetitie voor vandaag.
Misschien wel, maar Henk heeft toch ook iemand die die rol heeft?quote:
Ik vond dit altijd zo'n eng bandje. Echt zo'n associatie met van die lievelingetjes van de leraren, terwijl het eigenlijk nare pestkoppen zijn. Middelbare-school trauma.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Henk heeft toch ook iemand die die rol heeft?
Ik begrijp nooit waarom organisaties zich een oor aan laten naaien onder het mom van ‘afhankelijkheid' van IT.
Onze verse ITIL goeroe Melting legt zo het principe van Lifecycle Management wel even uit...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd zo'n eng bandje. Echt zo'n associatie met van die lievelingetjes van de leraren, terwijl het eigenlijk nare pestkoppen zijn. Middelbare-school trauma.
Ja, daarom moest ik vroeg op, omdat men dacht iets nog te kunnen fixen vlak voor de deadline.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
dan zal het wel nodig geweest zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Boy George na een operatie - The Seekers
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg deze laatst als suggestie aangeboden in Spotify bij de Weekly Discovery.
Geinig, hoewel ik het wel kende,,,
Was het niet een van de zangers zelf?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Laatst vroeg iemand in MUZ Trivia wat de naam van de piloot was tijdens de gebeurtenis waar deze song op gebaseerd was.
Euh, er zijn grenzen...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Laatst vroeg iemand in MUZ Trivia wat de naam van de piloot was tijdens de gebeurtenis waar deze song op gebaseerd was.
Euh, er zijn grenzen...
Aiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Euh, er zijn grenzen...
Nee, die gingen alleen maar dood.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het niet een van de zangers zelf?
Inderdaad... ik was het ook al aan het opzoeken.quote:
Je zou nu geen hippie meer willen zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Nu heb ik er niet zo veel meer mee, maar ik had destijds best wel iets ouder willen zijn én fulltime hippie...
Nee, voor geen goud...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou nu geen hippie meer willen zijn?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Henk, morgenochtend om 5.00 uur dit even spelen bij de koffie, OK?
Neem het dan maar opquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Henk, morgenochtend om 5.00 uur dit even spelen bij de koffie, OK?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
The Hollies, het klinkt als Sorry Suzanne, maar is het niet...
Je zal verrast zijn als ik morgen met een tray koffie op de stoep sta.quote:
Die type griep was wel erg jaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet praten met je mond vol...
Ik doe nooit open in het donker. En ik lust geen koffiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal verrast zijn als ik morgen met een tray koffie op de stoep sta.
Ik heb gekkere dingen gedaan...
In dat geval... goed sterkquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe nooit open in het donker. En ik lust geen koffie
Toch wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik vermoed dat dit nummer geen toeval is...
Hippie Hippie Shake...
Wat heeft het donker er eigenlijk mee te maken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe nooit open in het donker. En ik lust geen koffie
Je kent die criminele buurt daar toch wel?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft het donker er eigenlijk mee te maken?
dan zie je niet wie er voor de deur staatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zie ik niet wie er voor de deur (of een stukje verder) staat. Na die ellende met de dochters van Symph (en nog iemand) reageren we gewoon niet meer als er ‘s avonds geklopt wordtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijna.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Hierna iets van voor de oorlog, uit 1913...
Oh, dat kan. Ik vind dat altijd zo'n rare redenering. Dat je in de winter om 17.00 de deur niet meer open doet en in de zomer om 23.00 nog wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
dan zie je niet wie er voor de deur staat
Alsof ik zelf moest bevallenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik
Ben je moe na de spannende dag vandaag?
Ik kijk altijd wie er voor de deur staatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat kan. Ik vind dat altijd zo'n rare redenering. Dat je in de winter om 17.00 de deur niet meer open doet en in de zomer om 23.00 nog wel.
Ik heb een schakelaar in het snoertje van de deurbel gezet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan zie ik niet wie er voor de deur (of een stukje verder) staat. Na die ellende met de dochters van Symph (en nog iemand) reageren we gewoon niet meer als er ‘s avonds geklopt wordt
dan zet je toch je wekker om dat ding aan te zetten, elke dag om dezelfde tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb een schakelaar in het snoertje van de deurbel gezet.
Etters die 's nachts aanbelden.
vergeet nu alleen soms om hem weer aan te zetten
Of ik bel een justme om dat te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
dan zet je toch je wekker om dat ding aan te zetten, elke dag om dezelfde tijd
Maar op Radio 49 nog wel af en toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs op radio5 hoor je dit soort muziek nauwelijks meer
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of ik bel een justme om dat te doen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat zou ze toch wel doen voor mij?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh my, de winnaar. Glen in een decor van Lucky Luke
mijn lief is even opquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh my, de winnaar. Glen in een decor van Lucky Luke
Alle liefde is naar de nieuwe kabouter gegaan.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit gaat over Henk met z'n geweer...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit gaat over Henk met z'n geweer...
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Got To Get You Into My Life...
Uitvoerende onbekend.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
The Young Ones - Sir Cliff
Utterly, utterly...
ik zei het tochquote:
* just me is engquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ik lig in foetushouding onder mijn bureau.
Just me doet eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |