quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:44 schreef NicolasJoy het volgende:
't is een beetje verschrokken, maar de bijdrage voor BFD!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:51 schreef QuattroF het volgende:
Wat een schatje NJ! Dat te leuke shirtje heeft Frum ook. Betekent BFD Babyfotodinsdag? Want dan doe ik ook even mee.Wat een lachebekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter heeft precies op dezelfde plek een ooievaarsbeet. Alleen loopt is iets verder door naar boven.
Hoe gaat het met haar?
Baby Foto Dinsdag!quote:
Kuipje op de tripptrapp, newbornset! Haar favoriete plek.quote:
Wat een schatje NJ! Dat te leuke shirtje heeft Frum ook. Betekent BFD Babyfotodinsdag? Want dan doe ik ook even mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het een leuk setje zo dit! Niet mijn verantwoording hoor, babykleren uitzoeken doe ik niet vaak, dat vindt m'n vriendin leuk om zelf te doen én ik doe het toch niet goed.
En ja! Leuk!Blij ei!
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:44 schreef NicolasJoy het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij kan nog niet bewust lachen(nog 2 weekjes als het goed is
)
Resistance is futile.
Wat een schatje NJ! Dat te leuke shirtje heeft Frum ook. Betekent BFD Babyfotodinsdag? Want dan doe ik ook even mee.Agossie, ik ben verliefd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine dondersteen!Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:26 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook mee met de BFD!Zie het maar 'ns op de foto te krijgen als het zo ver is! Is hier nog niet gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij kan nog niet bewust lachen(nog 2 weekjes als het goed is
)
Leuke foto wel!![]()
Dan doe ik voor één keer mee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:56 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Baby Foto Dinsdag!
Bij de eerste hier was het echt een ding, elke dinsdag tig babyfoto's van iedereen die online eventueel wat deelt. Geen idee of dat alleen toen was of altijd, maar anders blaas ik het graag leven in.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frum en kleine Colin ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh wat super zonde van je melk!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:06 schreef Bottoms_up het volgende:
Welkom majo en aapie!![]()
Kolf je met een gehuurde kolf? Dat maakt soms wel een verschil. Wij maakten hem de eerste periode telkens wakker zodat hij om de 3 uur dronk.
Smartass, harde plekken kunnen idd gemeen pijn doen. Goed masseren (soms met elektrische tandenborstel) hielp hier het beste.
Fijn dat de uitslag weer beter gaat Hilmo. Lijkt me heel erg om te zien bij je baby.
Mij stoort het niet dat het soms over bv gaat. Het gaat toch ook vaak over fv en hoeveel te geven?
Over bv: ik ben gisterenavond vergeten het zakje melk in de koelkast te doen. Ik had nog voor 3 voedingen in de vriezer en nu gaat 180ml door de gootsteen![]()
Nog twee zakjes en het is helemaal klaar. Pfoe.
Ik moest hier trouwens kansloos hard om lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef B.ertha het volgende:
Over borstvoeding gesproken, deze foto staat bij mij in de random pics van de dag onderaan de pagina:
[ afbeelding ]
Alweer een ander kind!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:44 schreef NicolasJoy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje NJ! Dat te leuke shirtje heeft Frum ook. Betekent BFD Babyfotodinsdag? Want dan doe ik ook even mee.Ommegot dat pluishaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:26 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Ik doe ook mee met de BFD!Jaaaa, ook nog zo'n lekkere kale newborn net als de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij kan nog niet bewust lachen(nog 2 weekjes als het goed is
)
mooie grote ogen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan doe ik voor één keer mee!Maar maar, da's heel geen baby meer joh! Wat een haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frum en kleine Colin ook
En wat een stylish huis heb je nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:27 schreef Miezziej het volgende:
Welkom MaJo!
Ik doe ook meeloempia lacht af en toe naar me (nog niet elke dag) en beter dan dit heb ik het nog niet op de foto gekregen
De andere foto is hoe de meeste foto's van hem zijn
Mnoh, tevreden uitbuikloempiaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan jullie deze ook nog kaalscheren? Voor de ultieme "give baldy your tit" experiencequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh wat super zonde van je melk!!
Ik ben aan het masseren geslagen en draag nu even een andere bh. Mijn bh zat nogal strak en ik las dat dat ook een oorzaak zou kunnen zijn. Ik probeer er ook goed op te letten dat ze mijn borst goed leeg drinkt, maar dat vind ik soms wat lastig inschatten. Nolita ook bedankt voor de tips!
Babyfoto’s!Wat een mooie foto’s allemaal. En wat heeft Loempia een heerlijk bolle toet. Y begint ook lekker spekkig te worden ( die armpjes
).
Ook al zo'n geweldig kapsel! Wat lijken ze altijd wijs als ze zoveel haar hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb jij nou de volautomatische babyschudstoel?
[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 27-10-2020 16:54:03 ]disclaimer![]()
[..]
Dan doe ik voor één keer mee!Indrukwekkende bos haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frum en kleine Colin ook![]()
Leuk kereltje heb je!Ahhh, kijk Goud nou eens boos kijkenquote:![]()
. Superlief, zelfs als hij het er niet mee eens is.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:27 schreef Miezziej het volgende:
Welkom MaJo!
Ik doe ook meeloempia lacht af en toe naar me (nog niet elke dag) en beter dan dit heb ik het nog niet op de foto gekregen
Geweldig! Lieve mollige baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben aan het masseren geslagen en draag nu even een andere bh. Mijn bh zat nogal strak en ik las dat dat ook een oorzaak zou kunnen zijn. Ik probeer er ook goed op te letten dat ze mijn borst goed leeg drinkt, maar dat vind ik soms wat lastig inschatten. Nolita ook bedankt voor de tips!
Babyfoto’s!Wat een mooie foto’s allemaal. En wat heeft Loempia een heerlijk bolle toet. Y begint ook lekker spekkig te worden ( die armpjes
).
Jemig, wat een bos haar! Echt geweldig, wat een scheetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, wat een cuteness overload hier!
[ Bericht 36% gewijzigd door Seven. op 27-10-2020 16:31:44 ]Resistance is futile.![]()
Baby's![]()
En zoveel baby's met veel haar. Mijne is bijna 1 en nog vrij kaal. Begint wel een beetje te komen.
Zo krijg ik ook zin om de mijne te showen maar geen foto's gemaakt vandaag.![]()
Ik moet nog bijlezen maar moet dit even kwijt: opvang had ook last met in slaap krijgen. Half uurtje max en draagzak moesten zij ook gebruiken. Maar de opvang waar hij morgen is, heeft geen draagzak... Maar... Ze hebben hem ook op schoot gehouden, viel in slaap en hebben hem in de kinderwagen kunnen leggen, op de buik eens geprobeerd en hij sliep voor twee uur. Uiteraard waren ze erbij (en hij is extreem sterk in zijn nek ook) maar dit is misschien de oplossing ook wel voor ons. Op de zij vond hij ook fijner maar dat werkte niet altijd. Dit misschien wel? Iemand ervaring met buikslapen? Snachts niet nodig, dan lukt het allemaal prima zo. Vannacht heeft hij wel een uur wakker op zijn bedje gelegen na de voeding maar hij brabbelde alleen wat dus ben mooi gaan slapen haha.
Vind flessen meegeven ook lastig. Ene keer drinkt hij 3x 150 ml en nu 1x 150 ml en een keer 110 ml. Een volle fles is dus mee naar huis met diepvries melk dus dat kan morgen ochtend niet meer gebruikt worden toch? Het is er gisteravond uit gehaald en in koelkAsr ontdooid. Vanochtend was het nog niet volledig ontdooid. Lees nu op internet Zodra eerder ingevroren moedermelk eenmaal volledig is ontdooid, kan de melk maximaal twee uur bij kamertemperatuur worden bewaard of maximaal 24 uur in de koelkast.
Dan zou het morgenochtend nog bij de opvang gebruikt kunnen worden! Het is niet opgewarmd, en wel altijd in koelkast.
[ Bericht 10% gewijzigd door Hilmo op 27-10-2020 17:17:06 ]![]()
[..]
Dan doe ik voor één keer mee!Speelgoedbaby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frum en kleine Colin ookIk ben vereerd dat je dan dit keer meedoet! Tof schilderij op de achtergrond!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:27 schreef Miezziej het volgende:
Welkom MaJo!
Goed gelukt die loempia! Listig hoe ze dat timen met het lachen hé, zo flauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel leuk pakje idd op de tweede foto!!
Wat een strenge blik!quote:![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
).
Sterkte met de borst.. Hoop dat het meevalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een haar heeft Y. ! Wauw!Haha, stiekem heb ik hier een heel blik met kinderen open getrokken en kies ik elke keer een nieuwe!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Alweer een ander kind!wat kijkt ze al wijs
Vind haar ook wel met de dag anders hier. Vanaf nu steeds meer eigen verwacht ik toch.
Wij hadden ook een buikslaper, was voor haar nu eenmaal de oplossing, maar ja, ideaal is het niet.. Echter, als ze niet slapen wil je alles proberen natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:08 schreef Hilmo het volgende:
Ik moet nog bijlezen maar moet dit even kwijt: opvang had ook last met in slaap krijgen. Half uurtje max en draagzak moesten zij ook gebruiken. Maar de opvang waar hij morgen is, heeft geen draagzak... Maar... Ze hebben hem ook op schoot gehouden, viel in slaap en hebben hem in de kinderwagen kunnen leggen, op de buik eens geprobeerd en hij sliep voor twee uur. Uiteraard waren ze erbij (en hij is extreem sterk in zijn nek ook) maar dit is misschien de oplossing ook wel voor ons. Op de zij vond hij ook fijner maar dat werkte niet altijd. Dit misschien wel? Iemand ervaring met buikslapen? Snachts niet nodig, dan lukt het allemaal prima zo. Vannacht heeft hij wel een uur wakker op zijn bedje gelegen na de voeding maar hij brabbelde alleen wat dus ben mooi gaan slapen haha.
Vind flessen meegeven ook lastig. Ene keer drinkt hij 3x 150 ml en nu 1x 150 ml en een keer 110 ml. Een volle fles is dus mee naar huis met diepvries melk dus dat kan morgen ochtend niet meer gebruikt worden toch? Het is er gisteravond uit gehaald en in koelkAsr ontdooid. Vanochtend was het nog niet volledig ontdooid. Lees nu op internet Zodra eerder ingevroren moedermelk eenmaal volledig is ontdooid, kan de melk maximaal twee uur bij kamertemperatuur worden bewaard of maximaal 24 uur in de koelkast.
Dan zou het morgenochtend nog bij de opvang gebruikt kunnen worden! Het is niet opgewarmd, en wel altijd in koelkast.
Volgens mij als het maar in de koelkast is gebleven kan het na ontdooien nog een hele dag! Dus morgenochend zeker nog gebruiken dan..Doe je gewoon morgen BFW, dagje vertraging is nooit erg!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:01 schreef Bottoms_up het volgende:
Baby's![]()
En zoveel baby's met veel haar. Mijne is bijna 1 en nog vrij kaal. Begint wel een beetje te komen.
Zo krijg ik ook zin om de mijne te showen maar geen foto's gemaakt vandaag.![]()
![]()
Wat een lieve foto’s allemaal. Zo schattig al die ukkies.
@Hilmo wat betreft buikslapen, wij hadden hetzelfde met Frum. Ze sliep gewoon echt heel veel beter op haar buik overdag. In de nacht was ze zo moe dat het op de rug prima lukte. We hebben haar eerst onder toezicht op haar buik laten slapen, dus in de box, kinderwagen, etc. Toen we er meer vertrouwen in hadden ook in haar eigen kamertje, maar ik gluurde wel af en toe op de babyfoon. Inmiddels slaapt ze nog steeds op haar buik maar ze is nu groot en sterk genoeg. Ik zou het gewoon eens proberen als je erbij bent.![]()
Ja, erg hequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Ook al zo'n geweldig kapsel! Wat lijken ze altijd wijs als ze zoveel haar hebben!
En heb jij nou de volautomatische babyschudstoel?. Vriend wilde ‘m per se hebben. Moet zeggen dat we ‘m nog niet super veel hebben gebruikt maar toen ze er laatst eens in zat viel ze echt direct in slaap. Helaas diezelfde nacht toen ik het nog eens probeerde niet
.
![]()
Thanks! Foto is wel de goeie kant op genomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar maar, da's heel geen baby meer joh! Wat een haar!
En wat een stylish huis heb je nog
[..]![]()
Reuze baby idd, hij neigt ook al naar maat 86![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: