abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196015568
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 08:54 schreef SQ het volgende:

[..]

O+ O+

Wel balen van de verzakking! Even een positieve ervaring delen: ik had na mijn tweede bevalling ook zo'n bal in mijn vagina. Ik ben daar mee naar de fysio gegaan, die constateerde dat met mijn bekkenbodem niets mis was, heb wat oefeningen mee gekregen en een paar maanden later was alles weer als vanouds :*
Dat klinkt zeker positief! Het voelt bij mij ook als een bal, beetje alsof ik een tampon in heb die er half uit valt :') Verder geen incontinentie of problemen met aandrang voelen, dus ik hoop dat het op te lossen is met fysio. Ik doe al bekkenbodem oefeningen maar misschien voer ik die niet helemaal goed uit ofzo, dus wel fijn als iemand met verstand mij kan begeleiden :9

Die foto SQ :D dat blaadje :D O+
  dinsdag 3 november 2020 @ 09:40:35 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196016067
BFD! Ik smelt alweer O+ . Zal straks weer ff mijn zoon stalken met mijn telefoon :P .
Resistance is futile.
pi_196016148
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
Oke stomme vraag misschien maar hoe weet je of je baby krampjes heeft? :@ Veel huilen? Of?
Ontroostbaar was onze mini, iedere avond. Vanaf een uur of 18:00 tot 23:00 bijna aan één stuk huilen, zo zielig. Niets leek te helpen.

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 20:10 schreef SQ het volgende:
Krampjes door voeding van de moeder is ook een hoax, sorry :+
Net als iemand hierboven merkte ik voor mezelf toch echt wel verschil. Vooral als ze ineens extreem veel last had, dan dacht ik na wat ik gegeten had de dagen ervoor en dan was het altijd "ah shit, ja..." gerechten met veel kool of knoflook bijvoorbeeld. Toen ik dat ging mijden had ze die extreem heftige aanvallen niet meer.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_196017741
Awh die foto’s! Ik smelt! O+

Frum is weer blij vandaag. Let niet op melk-vlek. :’)
pi_196019809
Ja ik merkte het ook met kool, gek hè. Zelfs na die 6 weken krampjes hoogtepunt. Zelfs met bloemkool :?
Pittig eten ook minder.

Oh jongens, mijn twee jongens zijn toch zo mooi samen! O+ R is ook zo lief voor F O+ O+
Wat ben ik toch ontzettend blij dat we voor een tweede zijn gegaan :'( O+ ik kan F ook wel opvreten zo heerlijk ventje
pi_196022529
BFD. O+

Mooie foto's!
pi_196024250
Mooie foto’s allemaal weer O+.

Ik heb vorige week eindelijk de newbornshoot foto’s binnengekregen (ze was toen precies 1 week oud). Super corny maar O+ O+ O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196031037
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Smart_ass het volgende:

Ik heb vorige week eindelijk de newbornshoot foto’s binnengekregen (ze was toen precies 1 week oud). Super corny maar O+ O+ O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mijn persoonlijke smaak, maar wel een heel mooie baby! :D O+
pi_196031206
Kleine update vanuit deze kant van 't land. Een werknaam had ik verzonnen, alweer vergeten, dus ga ik weer over nadenken. Maar soit, mevrouw vind hier slaap maar voor newborns. Dat ze zelf nog tot die categorie behoort vergeten we maar even. Overdag is er geen beginnen aan, ze hangt vrijwel altijd op ons, in de draagzak of is wakker. Daar valt dus winst te behalen zeg maar. 's nachts is het wisselend. Zo nu en dan pakt ze wel eens een uur of 6 achter elkaar in haar wieg bij op op de kamer, dat is prachtig. Vervolgens na een voeding tussen ons is, want daarna is de wieg lava. Ze groeit goed, drinkt steeds beter, af en toe lijkt er een ritme in te komen die vervolgens de deur weer uit kan.

Volgende week staan de wendagen gepland op de opvang, gaan gewoon die kant al op.. Tijd vliegt.
pi_196053917
Even een update vanaf hier. Sinds maandag is vriend weer aan het werk en precies maandag en gisteren had Ootje twee regeldagen. Ik ben echt compleet ingestort maandagavond. Met 3 uur slaap en een baby die de hele dag om de 45 minuten/1 uur krijst werd ik heeelemaal gek. Gisteren net zo, maar toen had ik in de middag hulp van mn schoonzus. Vandaag is het weer de meest relaxte perfecte baby ooit. Pfff.

Ook naar consultatiebureau geweest vandaag. Geboortegewicht en lengte: 48cm en 2615g. Nu, een maand later: 51cm en 3526g. Vreeeeetzaaaak!

Dus al met al ondanks idioot veel tranen van zowel Ootje als mij de afgelopen 2 dagen gaat het vandaag weer best goed.
  woensdag 4 november 2020 @ 16:54:59 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_196054698
Oh my wat een knapperd, Smart_ass! O+

En QuattroF, wat is je meisje toch een heerlijk blij ei ondanks alle ellende die ze al heeft moeten doorstaan :*
disclaimer
  Moderator woensdag 4 november 2020 @ 16:57:20 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196054756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 08:51 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Je bent uitgerekend in maart toch? Dat moet wel lukken, dan is hij er zeker uitgegroeid :+

Het lukt me niet echt om heel actief te posten hier, maar ik lees alles dat telt ook toch :9
Oudste kreeg hier vlak na haar eerste verjaardag haar eerste tanden, dus ben benieuwd :P

Normaal gesproken zou de nacontrole telefonisch zijn door de coronamaatregelen, maar ik mag toch langskomen omdat ik wat klachten blijf houden. Het woord verzakking is gevallen -O- Hopelijk valt het mee..

En BFD O+
SPOILER
Kleine loempia met grote loempia O+

Oef verzakking zou wel naar zijn -O- Wat zijn precies je klachten? Ik merk dat ik urine ophouden nog lastig vind, zeker met niesen :@ Maar zo vlak na de bevalling is dat nog wel te verklaren denk ik?

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 09:06 schreef SQ het volgende:
Bfd!

[ afbeelding ]

:P
Dat hoofd _O- Ik hou echt van die gekke bekken, heb al een hele serie van aapie gemaakt. Ik lig steeds dubbel als ik ernaar kijk :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 11:25 schreef QuattroF het volgende:

[ afbeelding ]
Aw wat cute O+ Heeft ze een ontstoken oogje?

quote:

SPOILER
Dit is wel echt te zoet hoor O+ Ik zou ook wel een newborn shoot willen maar vind het lastig met corona. Zelf maar even de Nikon erbij gepakt om wat foto's te maken. Zal zo eens kijken of ik ze kan uploaden. Het lukt me niet of BFD bij te houden, wordt het weer BFW :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Kleine update vanuit deze kant van 't land. Een werknaam had ik verzonnen, alweer vergeten, dus ga ik weer over nadenken. Maar soit, mevrouw vind hier slaap maar voor newborns. Dat ze zelf nog tot die categorie behoort vergeten we maar even. Overdag is er geen beginnen aan, ze hangt vrijwel altijd op ons, in de draagzak of is wakker. Daar valt dus winst te behalen zeg maar. 's nachts is het wisselend. Zo nu en dan pakt ze wel eens een uur of 6 achter elkaar in haar wieg bij op op de kamer, dat is prachtig. Vervolgens na een voeding tussen ons is, want daarna is de wieg lava. Ze groeit goed, drinkt steeds beter, af en toe lijkt er een ritme in te komen die vervolgens de deur weer uit kan.

Volgende week staan de wendagen gepland op de opvang, gaan gewoon die kant al op.. Tijd vliegt.
Lastig hoor zo'n moeilijk slapende baby! Hopelijk heeft ze snel een normaal ritme te pakken :*

Aapie doet momenteel ook moeilijk over de wieg maar hij slaapt nu eigenlijk standaard op een voedingskussen tussen ons in (OP de deken, no worries ;)) Pas in de ochtend mogen we hem in zijn wieg leggen want oh wee als we hem wakker maken, dan is het echt van 0 to 100 in 2 seconds :')
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 16:25 schreef LittleTeaCup het volgende:
Even een update vanaf hier. Sinds maandag is vriend weer aan het werk en precies maandag en gisteren had Ootje twee regeldagen. Ik ben echt compleet ingestort maandagavond. Met 3 uur slaap en een baby die de hele dag om de 45 minuten/1 uur krijst werd ik heeelemaal gek. Gisteren net zo, maar toen had ik in de middag hulp van mn schoonzus. Vandaag is het weer de meest relaxte perfecte baby ooit. Pfff.

Ook naar consultatiebureau geweest vandaag. Geboortegewicht en lengte: 48cm en 2615g. Nu, een maand later: 51cm en 3526g. Vreeeeetzaaaak!

Dus al met al ondanks idioot veel tranen van zowel Ootje als mij de afgelopen 2 dagen gaat het vandaag weer best goed.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan op instorten staat. Kun je misschien wat vaker hulp krijgen van iemand zodat je even bij kunt slapen? Goeie stats ^O^

Wij zijn vandaag ook bij het CB geweest, aapie is 100 gram afgevallen sinds zaterdag :o Hij zit dus weer flink onder zijn geboortegewicht terwijl hij zaterdag er nog maar 20 gram onder zat. Morgen heb ik de belafspraak met het CB, vandaag was alleen maar wegen (vanwege corona). Ik zal dit dan ook verder bespreken.
5 - 28 februari Thailand O+
pi_196054923
Ik hoop dat we in de '8-weken sprong' zitten. Ze hangt op m'n vriendin, slaapt dan in een houding dat ik direct aan de fysio moet denken, maar box-wieg-bed-anywhere else is lava. Het is voeden-huilen-voeden-huilen-krijsen-hangen. Lange dagen zo. Gelukkig is de oudste vandaag op de opvang. *)
  Moderator woensdag 4 november 2020 @ 17:10:47 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196055114
Hier dan een foto:

5 - 28 februari Thailand O+
pi_196055225
Wat een lieve baby’s, stuk voor stuk. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_196055493
Ach wat een popje majo O+

Wel shit dat hij afvalt :{ misschien maar alvast lekker veel aanleggen tot je afspraak van morgen :Y)

Ik zit te wachten op een laatste patiënt al een uur later dan ik normaal klaar ben :N ik wil naar m’n kindjes!! -O-
pi_196057417
@SQ: Ja echt he? Ze lacht de hele dag. Huilt amper 5 minuten per dag.. Zo gek na alles wat er gebeurd is maar we genieten er zo van. O+

@MaJo wat een schatje heb je! Frum heeft hemangioom onderhuids op haar oogje. Ze heeft er geen last van en het trekt gelukkig weer weg.

Heeft er iemand tips voor babyschoentjes of slofjes? Frum is nu 7 maanden maar ik vind het koud worden met enkel dikke sokjes. Echt harde schoenen vind ik nog niet zo’n fijn idee denk ik? Hebben jullie tips wat goed werkt? Ik zat even op Wehkamp te kijken maar daar kwam ik nogal prijzige exemplaren tegen. Althans, diegene die ik mooi vind. En hoe weet je welke maat? Zoveel vragen! :’)
  woensdag 4 november 2020 @ 19:06:13 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196057510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 11:25 schreef QuattroF het volgende:

[ afbeelding ]
O+ O+ die ooievaarsbeet maakt de plaatjes van Frum dus helemaal af :+ . Superlief popje!

quote:

SPOILER
Prachtig, Smart_ass O+ . Kijk je mooie dochter nou eens, leuke foto!

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef MaJo het volgende:
Hier dan een foto:

[ afbeelding ]
Awwww, veeg mij maar op O+
Resistance is futile.
pi_196057674
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:01 schreef QuattroF het volgende:

Heeft er iemand tips voor babyschoentjes of slofjes? Frum is nu 7 maanden maar ik vind het koud worden met enkel dikke sokjes. Echt harde schoenen vind ik nog niet zo’n fijn idee denk ik? Hebben jullie tips wat goed werkt? Ik zat even op Wehkamp te kijken maar daar kwam ik nogal prijzige exemplaren tegen. Althans, diegene die ik mooi vind. En hoe weet je welke maat? Zoveel vragen! :’)
Bedoel je voor buiten of binnen? Wij hebben sinds zijn geboorte altijd fleece slofjes in huis. Bv van lodger, in de sale zijn die goed te doen.
Voor buiten (rondkruipen en zo) hebben we deze:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0858320003.html
Lekkere dikke fleece voering.
Voor de maat gewoon de voetjes meten. Op het internet zijn veel tabellen te vinden.
Binnen heeft hij vaak aapies slofjes aan met sokken. Zo heeft hij genoeg grip om te gaan staan.
pi_196057780
Voor de rest zie ik zoveel mooie foto's van prachtige baby's O+
Het is hier alleen even te druk om op iedereen apart te reageren.
pi_196057933
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Bedoel je voor buiten of binnen? Wij hebben sinds zijn geboorte altijd fleece slofjes in huis. Bv van lodger, in de sale zijn die goed te doen.
Voor buiten (rondkruipen en zo) hebben we deze:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0858320003.html
Lekkere dikke fleece voering.
Voor de maat gewoon de voetjes meten. Op het internet zijn veel tabellen te vinden.
Binnen heeft hij vaak aapies slofjes aan met sokken. Zo heeft hij genoeg grip om te gaan staan.
Voor buiten inderdaad! Voor in de wagen of maxicosi bijvoorbeeld, of voor op de arm. Bedankt voor je tips! Ik ga eens kijken en meten.
pi_196063088
Hoi dames,
Wat leuk om al jullie lieve babies te zien! Mijn kleine dondersteen is ondertussen alweer 4 maanden! Wat gaat de tijd toch snel :D

SPOILER
Hier gaat het nu weer helemaal goed gelukkig. De kleine dondersteen heeft toen ze 9 weken was een tijdje in het ziekenhuis gelegen omdat haar luchtpijp was dichtgeklapt waardoor ze niet meer kon ademen.

SPOILER
Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik haar weer weg durfde te leggen. Maar ondertussen heb ik wel weer vertrouwen dat het niet meer gaat gebeuren en dat alles goed gaat met haar. :)
  donderdag 5 november 2020 @ 03:02:13 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_196064832
Oh jakkes madam-april, wat ontzettend akelig ;( ik kan me goed voorstellen dat je daar wel een klein trauma van oploopt ja. :*
Fijn dat het nu weer goed gaat. En wat een prachtig kindje! O+
disclaimer
  donderdag 5 november 2020 @ 03:08:24 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196064847
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:10 schreef madam-april het volgende:
Hoi dames,
Wat leuk om al jullie lieve babies te zien! Mijn kleine dondersteen is ondertussen alweer 4 maanden! Wat gaat de tijd toch snel :D

SPOILER
Hier gaat het nu weer helemaal goed gelukkig. De kleine dondersteen heeft toen ze 9 weken was een tijdje in het ziekenhuis gelegen omdat haar luchtpijp was dichtgeklapt waardoor ze niet meer kon ademen.

SPOILER
Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik haar weer weg durfde te leggen. Maar ondertussen heb ik wel weer vertrouwen dat het niet meer gaat gebeuren en dat alles goed gaat met haar. :)
Wat een scheetje O+ .

Je beschrijft hier zo'n beetje mijn grootste angst, wat een hel! Fijn dat het weer goed gaat nu.
Resistance is futile.
pi_196065112
Jeetje madam, wat ontzettend eng moet dat zijn geweest!! Klinkt echt als een nachtmerrie zeg. Blij dat ze het weer goed doet nu, wat een schatje O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')