Thanks!quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:01 schreef exode het volgende:
[..]
De brandweerkazerne van 2 jaar geleden is ook nog te koop, het ligt vooral aan hoe populair een set is. Lego wilt nog wel eens schaarte creeren om de verkoop op te stuwen.
Als ik jou was zou ik nu het peperkoekhuis kopen bij een site zoals mr bricks of brickfever voor ¤84. Het elfenhuis komt in januari ook in de niet lego winkels zoals Intertoys en A Tembo. Dan daalt de prijs ook.
Voor de zekerheid allebei kopenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
@:exode
Ik twijfel wat betreft kerst over de het Elf Clubhuis van dit jaar en het peperkoekhuis van vorig jaar, gaat dat peperkoekhuis na dit jaar uit de handel of loopt dat niet zo’n vaart?
Mijn kind (bijna 3) is wel van de Duplo sinds een paar maanden (dagelijks bouwen), hopelijk blijft dat en zet het door naar lego
Wat leuk!quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:00 schreef vencodark het volgende:
Hij is af!Ik mistte in totaal zo’n 10 stukjes van de 351 dus soms moest ik even wat smokkelen met een ander kleurtje of vormpje. Geen hele essentiële dingen dus.
![]()
Tadaaa!!
https://imgur.com/gallery/jWrKXh8
Hopelijk kunnen jullie het zien.En de kanonnen kunnen echt schieten.
![]()
Ik ben altijd kwijt hoe ik foto’s van Imgur gelijk hier kan plaatsen. Thx. Maar hoe plaats ik de rest?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat leuk!Echt een tijdcapsule uit jouw jeugd dan haha.
Hierbij met het goede linkje:
[ afbeelding ]
Die van mij waren er ook niet weg te slaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
@:BE haha ik herkende hem ook meteen. Melba’s lievelingswinkel...
Bij Imgur krijg je altijd eerst een link naar hun website, die werkt hier niet. Maar je kan dan de foto openen in een nieuw tabblad, en met die tweede link lukt het wel. Hier tussen [img ] [/img ] zetten (zonder spaties), of het foto/afbeelding-knopje gebruiken en daar de link invoeren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben altijd kwijt hoe ik foto’s van Imgur gelijk hier kan plaatsen. Thx. Maar hoe plaats ik de rest?
Ah leuk zeg! Ook kudo's voor ouders die speelgoed bewaren voor later.quote:De kinderen hebben er zowaar praktisch de hele dag mee gespeeld. We hebben ook een 2 andere mini piratensetjes dus daar speelde Z. vooral mee.
Zoon is hartstikke blij met het eiland. Dit wint het van Ninjago.
Ik heb m ook ben alleen die grote vlag kwijt, dat is ook meteen het duurste onderdeel om te vervangen helaasquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat leuk!Echt een tijdcapsule uit jouw jeugd dan haha.
Hierbij met het goede linkje:
[ afbeelding ]
De vlag is het duurste? Ik zou denken dat grote eiland waar alles op moet?quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik heb m ook ben alleen die grote vlag kwijt, dat is ook meteen het duurste onderdeel om te vervangen helaas
Ja maar wat zijn die krengen duurquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Voor de zekerheid allebei kopen
https://misterbricks.nl/l(...)-barracuda-baai.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:09 schreef vencodark het volgende:
Ik zit inmiddels te lonken naar dat nieuwe piratenschip/eiland/dinges. ¤200 en ook aardig speelbaar voor mijn zoon, zie ik. Zo las ik on reviews althans. En toffe aanvulling om de oude set.
Goed over nadenken want het geld groeit mij niet op de rug.
https://www.lego.com/nl-nl/product/pirates-of-barracuda-bay-21322
Bijna ¤200 of onder de ¤190. Ik reken het goed!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://misterbricks.nl/l(...)-barracuda-baai.html
Scheelt toch weer een tientje
Ja oke, maar als je die onderplaat niet hebt, heb je die set überhaupt al niet gok ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 05:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
De vlag is het duurste? Ik zou denken dat grote eiland waar alles op moet?
Ja dit is echt wel een van de leukste en meest gedetailleerde lego set die er is wat mij betreft. Wel echt duidelijk van een ander niveau dan de piratensetjes van vroeger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:09 schreef vencodark het volgende:
Ik zit inmiddels te lonken naar dat nieuwe piratenschip/eiland/dinges. ¤200 en ook aardig speelbaar voor mijn zoon, zie ik. Zo las ik on reviews althans. En toffe aanvulling om de oude set.
Goed over nadenken want het geld groeit mij niet op de rug.
https://www.lego.com/nl-nl/product/pirates-of-barracuda-bay-21322
Ja, ik bedacht later dat je dát uiteraard bedoelde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je die onderplaat niet hebt, heb je die set überhaupt al niet gok ik
Op bricklink staan er veel voor een euro of 5/6 maar die missen allemaal een clipje of zijn beschadigd. Een nieuwe is minimaal 20,- en dat vind ik een beetje te veel voor een setje wat op zolder ligt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht later dat je dát uiteraard bedoelde.![]()
Maar zo duur is die vlag toch niet? Paar euro, zo gauw ik keek.
Wel jammer dat je net dat mist natuurlijk.
Ik wilde gisteren bij Lego bestellen (dat sneeuwballengevecht-setje vind ik namelijk ook leuk!) maar ik mis de IDEAL optiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:12 schreef exode het volgende:
Voor sets die al in omloop zijn, kan je inderdaad even wachten op Black Friday en bij Lego komt vanaf 1 november (of pas december, ze doen vaag) een leuk hebbedingetje gratis mee als je meer dan 100 Euro bij ze besteedt. En vaak krijg je in november ook nog eens dubbele VIP punten, dan is rechtstreeks bij Lego kopen ineens best interessant.
Ah leuk, het peperkoekhuisje Belle!
Ik twijfel nog steeds over de Kerstmarkt, die kan ik vinden voor 200 euro en ik vraag me af of het nog wel past, maar hij is zo leeeeuk!
Ik wou al advies bij je inwinnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:12 schreef exode het volgende:
Voor sets die al in omloop zijn, kan je inderdaad even wachten op Black Friday en bij Lego komt vanaf 1 november (of pas december, ze doen vaag) een leuk hebbedingetje gratis mee als je meer dan 100 Euro bij ze besteedt. En vaak krijg je in november ook nog eens dubbele VIP punten, dan is rechtstreeks bij Lego kopen ineens best interessant.
Ah leuk, het peperkoekhuisje Belle!
Ik twijfel nog steeds over de Kerstmarkt, die kan ik vinden voor 200 euro en ik vraag me af of het nog wel past, maar hij is zo leeeeuk!
Te groot? Fijn om te lezen, ik twijfel niet voor niets al zo lang over die set. De Kerstman hebben we vorig jaar gekocht, die is wel echt leuk (en belachelijk duur)quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:18 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb de kerstmarkt en vind dat de minste van de reeks die ik gekocht heb. De schaal klopt voor geen meter tov. de huisjes.
Bij te lang twijfelen, niet doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:34 schreef exode het volgende:
[..]
Te groot? Fijn om te lezen, ik twijfel niet voor niets al zo lang over die set. De Kerstman hebben we vorig jaar gekocht, die is wel echt leuk (en belachelijk duur)
Ik ga wel een caravan bestellen uit een oude serie, die gaan we inzetten als kerstboom verkooppunt. En de caravan kan in de zomer meteen ingezet worden op de camping. Oh zo efficient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |