Gelukkig niet representatief voor de hele groep homo'squote:
Zag ik ook, maar zou aflevering 14 van 16 moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:51 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is dit de laatste aflevering? Zag een nieuwe programma voorbij komen wat maandag 20:30 begint?
Die gast heeft heel z’n leven al top ondernemingen gehad.. is een hele goeie!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:03 schreef kree het volgende:
Wat ik me ook afvraag. Hoe komen ze aan aan al dat geld om dat te kopen en verbouwen?
Lijkt mij een aardig kosten plaatje wel?
Nouja precies dat, geen idee ze zullen denk ik betaald worden door SBS wel ook. Maar dan nog lijkt alsof geld niet zo een probleem is.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Dat vraag ik me ook af op 2 lokaties...
Ja denk ik? Zal wel moeten, maar wat bijvoorbeeld? Ik heb geen idee?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gast heeft heel z’n leven al top ondernemingen gehad.. is een hele goeie!
Winkel. Stylist bij de bovenklasse.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk ik? Zal wel moeten, maar wat bijvoorbeeld? Ik heb geen idee?
Echt wow zoveel. Hij doet natuurlijk ook side programma dingen nu op tv of deed. Geen idee maar lijkt aardig goed te betalen dan wel toch? Want serieus als je kijkt alleen wat in de serie komt gaat er grof geld over de balk voor allerlei dingen. En dan moet er iets tegenover staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Winkel. Stylist bij de bovenklasse.
Voor dit programma alleen al krijgen ze minimaal half miljoen (zal wel veel meer zijn) per jaar.
Nee joh. Het staat nu nog onder een miljoen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef kree het volgende:
Geen idee wat zoiets sowieso koste om te te kopen zelfs in vervallen staat. Maar zal toch richting million euro wel lopen denk.
En wat ze kochten in NL ook wel als niet meer.
Nou mss moet je SBS6 eens mailen. Haha als je beetje karakter bent dan maak je daar altijd kans.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef praadje het volgende:
Als ik alleen ben dan doe ik wel eens de dramatische Martien na. Gewoon hardop dramaqueen spelen, heerlijk. En een plezier dat ik dan met mezelf heb
Ze krijgen 50000 per aflevering. Kun je wel wat zitmaaiers voor kopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:03 schreef kree het volgende:
Wat ik me ook afvraag. Hoe komen ze aan aan al dat geld om dat te kopen en verbouwen?
Lijkt mij een aardig kosten plaatje wel?
Nouja maar wat ze kochten in NL dan? For sure dat is geen 1 ton huis met grond. Eerder richting 9 ton of meer denk zelfs?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nee joh. Het staat nu nog onder een miljoen.
Zo'n kasteel is Frankrijk is niet uniek. De locatie is ook niet top. 3-4 ton ben je er wel. Dan nog opknappen natuurlijk.
Derksen krijgt 600.000+ Per jaar voor 2x per week op tv.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Echt wow zoveel. Hij doet natuurlijk ook side programma dingen nu op tv of deed. Geen idee maar lijkt aardig goed te betalen dan wel toch? Want serieus als je kijkt alleen wat in de serie komt gaat er grof geld over de balk voor allerlei dingen. En dan moet er iets tegenover staan.
Maar heb geen idee mss zo op tv betaald ook wss heel erg goed dan denk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |