Wat een balletjequote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef golfer het volgende:
Nieuwe vriend van Maxime kwam ook voor het eerst een paar keer in beeld bij die remigratieparty. Is een kop kleiner dan zij.
was dat niet de camerman?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef golfer het volgende:
Nieuwe vriend van Maxime kwam ook voor het eerst een paar keer in beeld bij die remigratieparty. Is een kop kleiner dan zij.
Had niet anders verwacht. Die man heeft toch eigenlijk helemaal niks te vertellen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik kon me niet bedwingen en heb het boek gekocht
Vrij slecht, het is eigenlijk gewoon één lang gesprek met Martien, Erica en Maxime en dat is zo neergepend. Beetje hak op de tak en wat overdreven uitgebreid soms met allerlei 'oja, en toen met die en die'.
Wel hier en daar wat juicy verhalen, dus dat was nog wel oke.
Ik was aan de telefoon....quote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha gelukkig. Ik dacht al, ben ik een keer op tijd klaar is mijn Snowtje er niet.
Yep, ik had er hierboven een link over geplakt.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
Als alles verkocht is brengt dat 3miljoen op....
oeps, nie gezienquote:Op donderdag 19 november 2020 20:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, ik had er hierboven een link over geplakt.
Haha ja hij weet zijn momenten wel te pakken.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Wel irri dat ie de hele tijd in/tegen de camera zit te lullen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:05 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig komt Edsilia wel. Ik was al bezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |