abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195772589
17.gif
pi_195772662
Wow, deze adventskalender is 350 euro: https://www.debijenkorf.n(...)0055-280009005500000

Sommige mensen hebben echt teveel geld. :')
pi_195772692
Poging 2...

Eeeh, zoek de verschillen :o

Tussen

dees

en

dees

@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195772703
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Spoilers!
pi_195772727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
Wow, deze adventskalender is 350 euro: https://www.debijenkorf.n(...)0055-280009005500000

Sommige mensen hebben echt teveel geld. :')
Voor... kaarsen..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195772757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...

Tussen

dees

en

dees

@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
Is het nu niet twee keer hetzelfde linkje?
pi_195772775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor... kaarsen..?
Volgens mij wel, ja. Van parfumgeuren denk ik.
pi_195772777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...

Tussen

dees

en

dees

Uhm... geen :?

Ik denk dat ik voor kitten een knarsbitje ga regelen. Knul ligt me hier een partij te knauwen en smakken. Vast een mooie droom O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195772787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ja. Van parfumgeuren denk ik.
O buh. Dat lijkt me helemaal niks. Gek op geurtjes in huis maar van parfums (dan denk ik dus aan kopieën van parfumgeuren) lijkt me te heftig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195772793
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
pi_195772796
JEZUS KAK

:( TWEE EXACT DEZELFDE KALENDERS MET TWINTIG EURO PRIJSVERSCHIL :(

:')

[ Bericht 71% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-10-2020 20:53:57 ]
pi_195772807
Die van parfumerie doet het niet ;(
pi_195772817
quote:
Die Zalando link kennen we inmiddels, tweede linkje doet nog steeds niks _O-
pi_195772819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
DIT!!

De struggle!

Nu zie ik bijvoorbeeld een lippenstift en denk ik "never mind, geen mooie kleur", terwijl ik het als het er gewoon in zou zitten best leuk zou vinden. Desnoods als doorgeefcadeau!
pi_195772821
quote:
Godverdomme. Nu kap ik met klikken op jouw faal-linkjes hoor. 9.gif
pi_195772827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Idem. Dus eigenlijk moeten we er eentje krijgen van iemand waarbij we erop kunnen vertrouwen dat die onze smaak weet.
pi_195772838
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:
Goed geruimd en gesorteerd Kwak.👍🏼
Volgens mij hebben jullie zo’n kast ook met muziek.🎶
Ga je die ook nog ‘doen’? 🎼
Ehhh :@ we hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.

Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...

We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel :')

Voor ons doen hebben we flink ontspuld in elk geval
Kwak
pi_195772853
Ik kijk dus soms van die unboxings, want daar kan ik stiekem ook al van genieten. Maar dan zie je altijd dat er van die nutteloze dingen in zitten zoals een vijl en dan ben ik gewoon helemaal afgeknapt. Tenminste, wel als zo'n kalender gewoon best aan de prijs is.
pi_195772858
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Ik vind ras el hanout ergens ook wel herfstig omdat het zo kruidig is en een beetje kaneel heeft :)
pi_195772874
Nou jaaaaaaa menson, de internet! Wat is er mis!

Het is iig exact dezelfde kalender 1 keer voor 63 euro en 1 eer voor 85 piek.
pi_195772877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ehhh :@ we hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.

Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...

We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel :')

Voor ons doen hebben we flink ontspuld in elk geval
Netjes hoor :D
pi_195772895
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk dus soms van die unboxings, want daar kan ik stiekem ook al van genieten. Maar dan zie je altijd dat er van die nutteloze dingen in zitten zoals een vijl en dan ben ik gewoon helemaal afgeknapt. Tenminste, wel als zo'n kalender gewoon best aan de prijs is.
Dat hangt er wel vanaf hoe enthousiast de unboxer is. Ik zat vanavond toevallig zo'n filmpje te kijken en ze zat oprecht te jubelen, ik werd er ook enthousiast van. (Ik heb niet gekeken hoe duur die adventskalenders waren, dan was mijn enthousiasme waarschijnlijk meteen weg geweest.)
pi_195772911
:(
pi_195772914
Ik vind het heel knap @kwakz0r
pi_195772926
Wat een frustratie @DancingPhoebe :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')