Voor... kaarsen..?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
Wow, deze adventskalender is 350 euro: https://www.debijenkorf.n(...)0055-280009005500000
Sommige mensen hebben echt teveel geld.
Is het nu niet twee keer hetzelfde linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...
Eeeh, zoek de verschillen
Tussen
dees
en
dees
@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
Uhm... geenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poging 2...
Eeeh, zoek de verschillen
Tussen
dees
en
dees
@:blues, er zit toch ook gewoon een max aan wat ze van iemand als jij kunnen vragen? Ik bedoel aan iedereen natuurlijk, maar mensen met een parttime baan, die ook nog eens richting pensioen gaan hebben doorgaans niet veel rek over...
O buh. Dat lijkt me helemaal niks. Gek op geurtjes in huis maar van parfums (dan denk ik dus aan kopieën van parfumgeuren) lijkt me te heftig.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja. Van parfumgeuren denk ik.
Die Zalando link kennen we inmiddels, tweede linkje doet nog steeds niksquote:
DIT!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
Idem. Dus eigenlijk moeten we er eentje krijgen van iemand waarbij we erop kunnen vertrouwen dat die onze smaak weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de stomme neiging dat ik eigenlijk wil dat een adventskalender een verrassing is, maar aan de andere kant wel wil weten wat ik krijg zodat ik een beetje kan inschatten of het wel 'waar voor het geld' is.
Ehhhquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:
Goed geruimd en gesorteerd Kwak.👍🏼
Volgens mij hebben jullie zo’n kast ook met muziek.🎶
Ga je die ook nog ‘doen’? 🎼
Ik vind ras el hanout ergens ook wel herfstig omdat het zo kruidig is en een beetje kaneel heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, pastinaak, wortel en pompoen smaakt prima met ras el hanout en couscous (plus geitenkaas en falafel). Ik associeerde couscous altijd met zomergroenten maar dat is bij deze afgelopen.
Netjes hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ehhhwe hebben alle gekopieerde muziek weggeknikkerd, bijna alle cds en dvds, alleen mooie boxsets en originele bladmuziek/boekjes bewaard.
Ja het is nog steeds veel, maar dit is de kast met alle literatuur, alle kinderboeken, alle bordspellen en puzzels en alle knutselspul behalve wol...
We zijn op zolder van... 1 grote kallax + 3 cd kasten + 5,5 billy naar... 2,5 billy aan spullen gegaan. We hebben allebei twee kleine mandjes in de billy voor “memorabilia”, en onze studie- en werkliteratuur staat daar. Wat reisgidsen, de doro-albums, het gourmetstel
Voor ons doen hebben we flink ontspuld in elk geval
Dat hangt er wel vanaf hoe enthousiast de unboxer is. Ik zat vanavond toevallig zo'n filmpje te kijken en ze zat oprecht te jubelen, ik werd er ook enthousiast van. (Ik heb niet gekeken hoe duur die adventskalenders waren, dan was mijn enthousiasme waarschijnlijk meteen weg geweest.)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk dus soms van die unboxings, want daar kan ik stiekem ook al van genieten. Maar dan zie je altijd dat er van die nutteloze dingen in zitten zoals een vijl en dan ben ik gewoon helemaal afgeknapt. Tenminste, wel als zo'n kalender gewoon best aan de prijs is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |