SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke leuk, mijn dag was helemaal goed (het werd nog beter toen ik in de Intratuin met de vleesetende planten kon spelen), en ik keerde opgetogen weer huiswaarts.
Nadat ik het meegekeerde bezoek de deur had gewezen was het tijd om de rekjes op te hangen. Vol goede moed toog ik naar de badkamer, ik maakte de muren nog schoon met een ontvetter en plakte de rekjes vast waarna ik nog lang en gelukkig leefde. Einde.
Oh nee toch niet want dit is KLB. Die kutrekjes kwamen met dezelfde vaart weer naar beneden en krijg ik met geen mogelijkheid vast aan de muur. Zelden zulke rotzooi in huis gehad.
Klacht: door consumptiedrang opgelicht en te lui om terug naar de winkel te gaan.
Oraal of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:06 schreef Boze_Eend het volgende:
Hij moet wel goed vacuüm trekken, ik kan je daar wel bij helpen ik ben een expert in dingen vacuüm laten trekken.
Jaloersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:05 schreef Fugue het volgende:
het werd nog beter toen ik in de Intratuin met de vleesetende planten kon spelen
Oh ja het ligt aan mij zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Misschien had je het meegeleverde bezoek er even naar moeten laten kijken.
Zuig je zelf liever droog of nat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Moet je die zuignappen niet wat nat maken?
Zeer subtiele dis, ik hou ervan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Misschien had je het meegeleverde bezoek er even naar moeten laten kijken.
Dat of ze hebben tegen je gelogen.quote:
De groeten. Ik heb ze uit opgekropte frustratie meteen in de prullenbak gegooidquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:12 schreef Dar.Adal het volgende:
Die kutdingen kan je maar op 1 manier vastzetten:
[ afbeelding ]
🧐quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zuig je zelf liever droog of nat?
De zuignappen moeten vochtig worden gemaakt maat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
De groeten. Ik heb ze uit opgekropte frustratie meteen in de prullenbak gegooid
Als er iemand zuigt ben jij het welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:06 schreef Boze_Eend het volgende:
Hij moet wel goed vacuüm trekken, ik kan je daar wel bij helpen ik ben een expert in dingen vacuüm laten trekken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:05 schreef Fugue het volgende:
Goenavund FOK!ers,
Omdat ik uit verveling van het thuiszitten niet meer weet wat ik met mezelf en mijn geld aan moet ben ik vandaag gaan winkelen.
Een van mijn aankopen waren leuke rekjes voor in de douche. Op de verpakking stond met levensgrote letters dat de rekjes ZEER GEMAKKELIJK te bevestigen waren, door middel van twee zuignappen.
Foto van het doucherekje:
Geheel terechte klacht. Koop volgende keer aktie figuurtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke leuk, mijn dag was helemaal goed (het werd nog beter toen ik in de Intratuin met de vleesetende planten kon spelen), en ik keerde opgetogen weer huiswaarts.
Nadat ik het meegekeerde bezoek de deur had gewezen was het tijd om de rekjes op te hangen. Vol goede moed toog ik naar de badkamer, ik maakte de muren nog schoon met een ontvetter en plakte de rekjes vast waarna ik nog lang en gelukkig leefde. Einde.
Oh nee toch niet want dit is KLB. Die kutrekjes kwamen met dezelfde vaart weer naar beneden en krijg ik met geen mogelijkheid vast aan de muur. Zelden zulke rotzooi in huis gehad.
Klacht: door consumptiedrang opgelicht en te lui om terug naar de winkel te gaan.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
En als ze blijven zitten komen ze er bij de eerste de beste stoom-sesie weer af donderen omdat dat los weekt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:05 schreef Fugue het volgende:
Ik koop helemaal niks meer moet nu 2 dagen onder mijn deken liggen na deze teleurstellingquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:20 schreef NgInE het volgende:
[..]
Geheel terechte klacht. Koop volgende keer aktie figuurtjes.
Ik zuig die hele kut naar binnen ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als er iemand zuigt ben jij het wel
Geen dank overigensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks meer moet nu 2 dagen onder mijn deken liggen na deze teleurstelling
Ik had een prima functionerend doucherekje tot ik ineens dacht dat ik deze nodig hadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:35 schreef Näsenbar het volgende:
Deze klacht heeft toch niks met consumptisme te maken maar eerder met valse beloftes van de fabrikant?
Kijk kijk, deze vrouw weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Moet je die zuignappen niet wat nat maken?
Mooi zo, we kunnen nu 2 dagen lang van jouw aanwezigheid genieten op FOK begrijp ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks meer moet nu 2 dagen onder mijn deken liggen na deze teleurstelling
Dat soort situaties komen voor, maar het kan ook zijn dat je de juiste benaderingsmethode nog niet hebt gevonden. Ja ik ben helemaal wijs tegenwoordig enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb dat allemaal al lang gedaan het product is gewoon ondeugdelijk
Oke maar ik HEB HIER GEEN GEDULD VOOR IK WIL NAAR DE CLUB EN DRANK ENZOquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:13 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat soort situaties komen voor, maar het kan ook zijn dat je de juiste benaderingsmethode nog niet hebt gevonden. Ja ik ben helemaal wijs tegenwoordig enzo.
Oke ik zeg startquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke maar ik HEB HIER GEEN GEDULD VOOR IK WIL NAAR DE CLUB EN DRANK ENZO
Mja, zodra je shampooflessen erop gaat zetten kan je donderop tegen zeggen dat ie een keer naar beneden flikkert.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb dat allemaal al lang gedaan het product is gewoon ondeugdelijk
Een meltdown omdat een doucherekje tegenvalt.quote:
Oh man dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Een meltdown omdat een doucherekje tegenvalt.Wat zou er gebeuren als iets veel ergers dan dat gebeurd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh man dan sta ik niet voor mezelf in
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:02 schreef HPLC het volgende:
meid wat errug, ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke tijd door te komen
Het wachten is nu op wanneer dat ding weer eraf dondert, no way dat ie blijft zitten. Hopelijk midden in de nacht met een fiks kabaal.quote:
Dat zou wel erg zijn ik heb allemaal dure shampoo en conditioner erop staanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:06 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Het wachten is nu op wanneer dat ding weer eraf dondert, no way dat ie blijft zitten. Hopelijk midden in de nacht met een fiks kabaal.
Als dat geen supermeltdown wordt, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn ik heb allemaal dure shampoo en conditioner erop staan
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Als dat geen supermeltdown wordt, dan weet ik het ook niet meer.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:05 schreef Fugue het volgende:
Goenavund FOK!ers,
Omdat ik uit verveling van het thuiszitten niet meer weet wat ik met mezelf en mijn geld aan moet ben ik vandaag gaan winkelen.
Een van mijn aankopen waren leuke rekjes voor in de douche. Op de verpakking stond met levensgrote letters dat de rekjes ZEER GEMAKKELIJK te bevestigen waren, door middel van twee zuignappen.
Foto van het doucherekje:
Had dit probleem ook, toen ingeruild voor een ander rekje dat met een haakje vast kon worden gemaakt. Nu geen problemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke leuk, mijn dag was helemaal goed (het werd nog beter toen ik in de Intratuin met de vleesetende planten kon spelen), en ik keerde opgetogen weer huiswaarts.
Klacht: door consumptiedrang opgelicht en te lui om terug naar de winkel te gaan.
Overigens: de AH is ook gierig. Bij elke ¤10,- aan boodschappen krijg je 1 pannenzegel. Als je 60 zegels hebt (60*10= 600,-) kan je inclusief een bijbetaling een pan (diverse varianten) krijgen...![]()
Ik weet niet zo goed wat de AH met doucherekjes te maken heeft maar die pannen moet je helemaal niet willen johquote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Had dit probleem ook, toen ingeruild voor een ander rekje dat met een haakje vast kon worden gemaakt. Nu geen problemen.
Overigens: de AH is ook gierig. Bij elke ¤10,- aan boodschappen krijg je 1 pannenzegel. Als je 60 zegels hebt (60*10= 600,-) kan je inclusief een bijbetaling een pan (diverse varianten) krijgen...
Was gewoon n.a.v. dat je was gaan winkelen en geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat de AH met doucherekjes te maken heeft maar die pannen moet je helemaal niet willen joh
Dan heb je wel ¤600 aan gratis boodschappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Was gewoon n.a.v. dat je was gaan winkelen en geld.
Zo een pan kost je dan max ¤650,-(inclusief bijbetaling)
Ze hebben wel een Krups koffie apparaat in de bonus zie ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie even niet waar je denkt dat je aan ¤600,- gratis boodschappen hebt. Je betaalt dan toch ¤600,- + bijtelling voor zo een pan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan heb je wel ¤600 aan gratis boodschappen.
Ga je die halen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Krups koffie apparaat in de bonus zie ik
Precies. Die pan kost dus geen 600 euro + bijtelling, maar 600 euro aam boodschappen en bijtelling.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie even niet waar je denkt dat je aan ¤600,- gratis boodschappen hebt. Je betaalt dan toch ¤600,- + bijtelling voor zo een pan?
Daar kun je een heel mooi setje voor kopen en dan hou je nog geld over ookquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef stokj het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke maar ik HEB HIER GEEN GEDULD VOOR IK WIL NAAR DE CLUB EN DRANK ENZO
Aha op die manier.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies. Die pan kost dus geen 600 euro + bijtelling, maar 600 euro aam boodschappen en bijtelling.
Kijk en hier kom den consumptie-cyclus ten einde, je flikkerstraalt het zo in de prullenbak.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar mijn ondertitelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kijk en hier kom den consumptie-cyclus ten einde, je flikkerstraalt het zo in de prullenbak.
Je koopt het, gebruikt het en flikkert het weg. De consument is de boosdoener en veroorzaker van het consumisme.
Dan bel ik jou okequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Wedden dat het vannacht naar beneden flikkert als je ligt te slapen en dan schrik je je helemaal de tering.
Ja een slechte. Bel @HPLC maar, die heeft toch geen leven op dit moment.quote:
komt omdat wij samen zijn ja, dus hierbij dump ik je assquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja een slechte. Bel @:HPLC maar, die heeft toch geen leven op dit moment.
Oei dit topic neemt een hele vreemde wendingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt omdat wij samen zijn ja, dus hierbij dump ik je ass
Ik ga onder een deken liggen nu huilend en wachten tot ik slaap door alle tranen heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oei dit topic neemt een hele vreemde wending
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:06 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Het wachten is nu op wanneer dat ding weer eraf dondert, no way dat ie blijft zitten. Hopelijk midden in de nacht met een fiks kabaal.
Deja vu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Wedden dat het vannacht naar beneden flikkert als je ligt te slapen en dan schrik je je helemaal de tering.
Oke sterkte als er iets is hoef je niet te bellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga onder een deken liggen nu huilend en wachten tot ik slaap door alle tranen heen.
Als je het topic had gelezen had je al lang gezien dat er een plottwist kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:34 schreef LangeJanSancties het volgende:
De enige oplossing is gewoon deze rotzooi retourneren en je geld terug ontvangen ipv te klagen op een forum
Ik lees zelden hele topics. Maar ik heb zojuist idd gelezen dat je die dingen in de prullenbak hebt geflikkerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je al lang gezien dat er een plottwist kwam
Nog iets verder lezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:36 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Ik lees zelden hele topics. Maar ik heb zojuist idd gelezen dat je die dingen in de prullenbak hebt geflikkerd.
En jij denkt dat ik serieus ben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar mijn ondertitel
Denk je dat ik incompetent ben en geen rekjes op kan hangen ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Amarantha het volgende:
@:Fugue hangt het nog? Of ben je je vannacht kapot geschrokken?
Ja. Je wou een eerlijk antwoord toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat ik incompetent ben en geen rekjes op kan hangen ofzo
Durf geen antwoord te geven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat ik incompetent ben en geen rekjes op kan hangen ofzo
Nou ik twijfel niet zo zeer aan jou maar wel aan de zuignappen van dat rekje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |