SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat nu 's avonds niet meer over straat. Zou je dat in die buurt wel doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
maar goed een slechte buurt is nogal breed he. in de schilderswijk heb ik ook gewoond en had ik het prima naar mijn zin.
zo om een blokje te lopen in het donker niet nee. maar weet niet in welke buurt ik dat dan wel zou doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Je gaat nu 's avonds niet meer over straat. Zou je dat in die buurt wel doen?
Er zijn vast buurten te verzinnen waar je dat iig nog zou overwegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo om een blokje te lopen in het donker niet nee. maar weet niet in welke buurt ik dat dan wel zou doen?
ja ik heb het over zuid-oost in amsterdam, daar is het dood na 6 uurquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kroegen zaten er wel maar niet de kroeken waar k heen ga denk ik
En de sishalounges waar je heen gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kroegen zaten er wel maar niet de kroeken waar k heen ga denk ik
ah :pquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb het over zuid-oost in amsterdam, daar is het dood na 6 uur
mja ik houd niet zo van hanggroep negersquote:
ook dood geschoten, gezellig hoorquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
ik verkoop mijn appartement hier, kopen we het samen, ieder de helft
Nu heb ik ineens dat liedje in m'n hoofd van hoe heet ie ook alweer.. brain power?quote:
Ja, dat vreselijke irrantie #&^@ lied is van Brainpowerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens dat liedje in m'n hoofd van hoe heet ie ook alweer.. brain power?"Want dit is nu die lekkere dansplaat sjans maar"
nog niet verplichgt behalve ovquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Moet je nu in Nederland binnen overal mondkapje op trouwens? Ik moet er maandag even zijn.
Dat is wel een groot verschil ja bij de Mersey-sidersquote:
het wordt sterk aangeradenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Moet je nu in Nederland binnen overal mondkapje op trouwens? Ik moet er maandag even zijn.
Moet niet, het wordt wel geadviseerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Daar let ik niet opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
van dijk is toch zon smakelijk hapje
weet niet of je zijn knie nog bij eoa fetisj nodig hebt, maar die is even stuk nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
van dijk is toch zon smakelijk hapje
nee niet echt :pquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet niet of je zijn knie nog bij eoa fetisj nodig hebt, maar die is even stuk nu.
Oh jawel, ze was het langst bezig met kijken of het wel ging passen.quote:
Er is een nulletje bij de prijs gezetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Over 20 minuutjes komt bitterbal dansen hier [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een nulletje bij de prijs gezet
Ben je dadelijk 16 dagen aan het twijfelen en wikken en wegen wordt hij over 15 dagen verkocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja doe ik niet dagelijks dit
nou geef het een weekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dadelijk 16 dagen aan het twijfelen en wikken en wegen wordt hij over 15 dagen verkocht.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe lang duurt die dans van bitterbal?
ehh ik weet natuurlijk wel hoe hij er uitziet.. Maar ik weet niet of het een lekkere vent is. Als ik iemand wil beoordelen of het een lekkertje is, kijk ik wel naar het vrouwenvoetbal/.tennis/handbal/hockey/zwemmen etceteraquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zuo je moeten doen.
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cadeautje gekocht voor mezelf![]()
[ afbeelding ]
https://novationmusic.com/en/synths/afx-station
klein keyboardquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cadeautje gekocht voor mezelf![]()
[ afbeelding ]
https://novationmusic.com/en/synths/afx-station
Behoorlijk erg. 2x naar London geweest om hem te zien in de afgelopen paar jaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaaf!
Dus uhm, deze aanschaf, je ondertitel, hoe erg fan ben je van Aphex Twin?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn hele studeerkamer ruikt naar kerkwierook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar de andere helftquote:
Het huis wat je bekeken hebt vandaag? Leuk dat je het zo mooi vind, weet je of er nog meer bezichtigingen gepland staan en hoe lang het al te koop staat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft dat huis voor 60 duizend gekocht
Ja heb rapport van kadaster gedownload. Staat sinds vrijdag te koop. Ik was de eerste die kwam kijken vandaag. ze zei dat er 3 kiijkmomenten waren. Ze zei dat erveel kijkers waren maar we zijn blijven hangenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het huis wat je bekeken hebt vandaag? Leuk dat je het zo mooi vind, weet je of er nog meer bezichtigingen gepland staan en hoe lang het al te koop staat?
Hmm, spannend wel want volgens mij wil je het graag! Zelf zou mij de buurt ook niet zoveel boeien hoor, als het gewoon goed voelt. Zou niet te lang twijfelen en denk ook niet onder de vraagprijs bieden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb rapport van kadaster gedownload. Staat sinds vrijdag te koop. Ik was de eerste die kwam kijken vandaag. ze zei dat er 3 kiijkmomenten waren. Ze zei dat erveel kijkers waren maar we zijn blijven hangenEn we zagen na on 1 stel wat binnen 15 min weer weg was en daarna niemand. Ieder kreeg een half uur.
ja mijn nichtje zegt dat debuurt wel echt slecht is en dat ze het daarom niet zou doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, spannend wel want volgens mij wil je het graag! Zelf zou mij de buurt ook niet zoveel boeien hoor, als het gewoon goed voelt. Zou niet te lang twijfelen en denk ook niet onder de vraagprijs bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |