SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat nu 's avonds niet meer over straat. Zou je dat in die buurt wel doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
maar goed een slechte buurt is nogal breed he. in de schilderswijk heb ik ook gewoond en had ik het prima naar mijn zin.
zo om een blokje te lopen in het donker niet nee. maar weet niet in welke buurt ik dat dan wel zou doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Je gaat nu 's avonds niet meer over straat. Zou je dat in die buurt wel doen?
Er zijn vast buurten te verzinnen waar je dat iig nog zou overwegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo om een blokje te lopen in het donker niet nee. maar weet niet in welke buurt ik dat dan wel zou doen?
ja ik heb het over zuid-oost in amsterdam, daar is het dood na 6 uurquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kroegen zaten er wel maar niet de kroeken waar k heen ga denk ik
En de sishalounges waar je heen gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kroegen zaten er wel maar niet de kroeken waar k heen ga denk ik
ah :pquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb het over zuid-oost in amsterdam, daar is het dood na 6 uur
mja ik houd niet zo van hanggroep negersquote:
ook dood geschoten, gezellig hoorquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
ik verkoop mijn appartement hier, kopen we het samen, ieder de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |