quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
NOS: YouTube verwijdert kanaal van rapper en complotdenker Lange Frans
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
Nu lach je nog domboquote:
Schapengedrag in optima forma.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:43 schreef MoreDakka het volgende:
Altijd maar weer de schuld geven aan 'het algoritme'. Het is zo vermoeiend.
Jeetje wat zuur.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Reactie van Robert Jensen, die pisnijdig is dat hij nauwelijks aan bod kwam bij Lubach:
Ik moest ook hardop lachen toen ik het op het nieuws hoordequote:
Er zijn een hoop debielen die daardoor ergens in meegezogen worden, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:43 schreef MoreDakka het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Reactie van Robert Jensen, die pisnijdig is dat hij nauwelijks aan bod kwam bij Lubach:
Ook tijdens de aflevering gaf Lubach al aan dat de bedrijven een probleem gecreerd hebben en nu krampachtig naar oplossingen zoeken waarbij ze vaak kiezen voor censuur wat ook volgens Lubach een gevaarlijke betwistbare oplossing is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij denkt serieus dat Lubach dit heeft gedaan en contacten bij YouTube heeft... want ja, ze behoren toch allemaal tot dezelfde elite![]()
![]()
[ twitter ]
Geweldige reactie door er ook nog gewoon in mee te gaan
Lubach fans hebben gewoon massaal dat kanaal gerapporteerdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij denkt serieus dat Lubach dit heeft gedaan en contacten bij YouTube heeft... want ja, ze behoren toch allemaal tot dezelfde elite![]()
![]()
[ twitter ]
Geweldige reactie door er ook nog gewoon in mee te gaan
De sociale media en bijbehorende algoritmen spelen zeker een rol, en ik denk dat ze zeker het effect versnellen. Maar het internet alleen al, wat mensen met de raarste ideen in alle anonimiteit en overal ter wereld makkelijk met elkaar in verbinding brengt is een belangrijke factor van invloed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:43 schreef MoreDakka het volgende:
Of YouTube medewerkers hebben Lubach gekeken en besloten snel actie te ondernemen...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lubach fans hebben gewoon massaal dat kanaal gerapporteerd
Massaal rapporteren helpt echt niet om een kanaal offline te krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lubach fans hebben gewoon massaal dat kanaal gerapporteerd
Ik ben benieuwd wanneer zie die kneus Jensen eraf tyfen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Massaal rapporteren helpt echt niet om een kanaal offline te krijgen.
YouTube maakte in de week vr de uitzending al bekend dat het beleid inzake complottheorien was aangescherpt:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mplotten-zoals-qanon
Thanks. Ik heb de link in de OP gezet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
Volgens hem begon de wereld op 11 sept..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef spinazieruiker het volgende:
George van Houts gebruikt zijn paar seconden fame bij Lubach om op Twitter zijn theorie over 911 maar weer eens te pitchen
[ twitter ]
Kanalen van IS werden ook op zwart gegooid. Ik zie niet wat hier anders aan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:06 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van censuur ook al betreft het een gekkie als Lange Frans met z'n wappie complottheorien.
En terecht. Ik vind het sowieso erg vreemd dat hij zo openlijk kon speculeren over een moordaanslag op onze minister-president.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |