Knuffelen?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ookalleen nog geen koffie gehad. Dat apparaat misschien toch maar naast m'n bed zetten.
Je blijft vaag, maar vooruit!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
Meerdere dingen he maar dit was de meest heftige. Vindt sowieso dat de regering beetje zijn handen overal probeert af te houden. En kan me niet ontrekken om dan te denken.... van oja er zijn ook verkiezingen en geen enkele partij wil zich te profileren uit angst voor stemmen verlies.
Regering blijft vaag en zorgt voor allerlij problemen nu al. En gaat nog verder straks.quote:
Succes daarmee!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.wandelnet.nl/wandelroute/848/Waterliniepad-etappe-03
Plus vier erachter aan.
Mooiquote:
Ik drink thuis niet zoveel koffie. Is echt maanden geleden dat ik dat apparaat een keer aan heb gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee luilak! gwn uit bed en koffie zetten in de keuken!
Nog leuke plannen ? Voor zover dat mogelijk is dan
I fok horses.quote:
Altijd leuk met natte vinger touch screen bedienenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:12 schreef DJMO het volgende:
Telefoon in waterdicht hoesje mee. Ideaal.
Achter het Centraal?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd leuk met natte vinger touch screen bedienenLol zo vaak mee gemaakt hahaha Ik werk(te) normaal buiten he. Dus geloof mij allemaal meegemaakt. Zeiknat enzo.
Gisterenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je nog nachten wakker gebleven om te bolken
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is master,al kan het lettertype iets groter.
Je bolkt als een natte krant.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren
Kwam tot de conclusie dat dat makkelijker is als je niet vroeg op hoeft.
Wat zeg jij nou!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik drink thuis niet zoveel koffie. Is echt maanden geleden dat ik dat apparaat een keer aan heb gehad.
Ga zo m'n moeder helpen met verven
Jij nog iets van plan vandaag?
quote:
quote:
Bolk de katquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren
Kwam tot de conclusie dat dat makkelijker is als je niet vroeg op hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |