quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:jochemsjakie
Heb me alvast even voorbereid op de race van dit weekend. Mooi circuit is het.
Succes!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:jochemsjakie
Heb me alvast even voorbereid op de race van dit weekend. Mooi circuit is het.
Ik zie hem liever nog een jaartje lijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je klinkt nogal ziedend. Misschien kan je de afspraak van HPLC overnemen? Jij hebt er veel meer aan zo te zien.
Met maar een jaartje ben ik meer dan tevredenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie hem liever nog een jaartje lijden
Opflikkeren achterlijke gladioolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ken niemand hier alleen hplc maar die wil ik liever niet kennen
Jeetje wat een gebabbelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opflikkeren achterlijke gladiool
laat mijn beste Drentse vriend met rustquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ok voetbal op 📺quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
laat mijn beste Drentse vriend met rust
echt kansloosquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ok voetbal op 📺
Vuurwerkgenot
Ah het voetbal topic is eldersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker toch, Kudus alvast uit voorzorg uit de kant halen voor belangrijkere wedstrijden
Als je een lastpak bent en ze je mod maken dan ben je spontaan het braafste kindje van de klas door de ziekte van moderator.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij hebben meer verstand dan die lui in VBL
sowquote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lalalala lalaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:03 schreef HPLC het volgende:
zullen ze ook kwetsende teksten laten horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |