Iets mentaals gok ik zo, hij had zo'n berichtje boven in de balk dat hij bekende ziek te zijn, echt ongemakkelijk :squote:
maar hij had het constant over snuiven, nakken en drugs.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iets mentaals gok ik zo, hij had zo'n berichtje boven in de balk dat hij bekende ziek te zijn, echt ongemakkelijk :s
Copingmechanismequote:Op maandag 26 oktober 2020 19:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar hij had het constant over snuiven, nakken en drugs.
Oh wow dat heb ik gemist superawkward hahaquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iets mentaals gok ik zo, hij had zo'n berichtje boven in de balk dat hij bekende ziek te zijn, echt ongemakkelijk :s
Deisyy wenst je een fijne wintertijdquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:27 schreef HPLC het volgende:
ik zie dat hele balkje niet meer met berichten?
O wacht het zit voor je ogenquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:27 schreef HPLC het volgende:
ik zie dat hele balkje niet meer met berichten?
nog geen sneeuw helaas.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Deisyy wenst je een fijne wintertijd
Ja en dan niet op de dagen dat ik naar buiten moet maar gewoon zondag/maandagquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan wel een mooie laag en niet zo lafjes zoals de laatste jaren
Zat die kwibus hier?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:44 schreef Chia het volgende:
@:Sebbeszweet hoe vaak wissel jij wel niet van account
ow, ik vind fietsen in de sneeuw wel fijn eigenlijk, is toch een soort veldrijdenquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en dan niet op de dagen dat ik naar buiten moet maar gewoon zondag/maandag
gewoon luisteren naar je lichaam en lekker gaan tukken. Ik bewaak de boel wel hierquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:43 schreef scrupuleus het volgende:
De tering ik ben moe maar het is pas kwart voor 8.
#tijdverzettenwaanzin
Dat vertrouw ik je altijd toequote:Op maandag 26 oktober 2020 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
gewoon luisteren naar je lichaam en lekker gaan tukken. Ik bewaak de boel wel hier
Weet ik nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zat die kwibus hier?
Aimabel persoon weinig intelligent
Ja ik ga dan juist fietsen, voel me dan echt Zdenek.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow, ik vind fietsen in de sneeuw wel fijn eigenlijk, is toch een soort veldrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |